Dette blir bra!!

Jeg tenker dette blir bra jeg. Det er ikke ofte jeg står om kvelden og ruller lefser med diverse snacks inni til mennesker jeg aldri har møtt før. Men jeg liker å legge litt i det når man først skal ha en sammenkomst med noen. Og jeg tenker dette er bedre enn å fly rundt på caféer og spisesteder og betale skjorta for noe jeg lager bedre selv, hehe..

Så fikk jeg stekt vafler i dag, og bringer med både brunost, rømme og jordbærsyltetøy. En liten sjokoladekake har jeg også fikset. Bare en liten smak fir de som liker noe søtt. Så blir det brus og isbiter under sola.. med plastsugerør til, som en utendørs barnebursdag.

Nå skal vi kose oss!

Ha en nydelig lørdag alle sammen!!

Klem fra 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bloggtreff #gulskogengård drammen #bunnytrash #bunny

24 kommentarer
      1. Næmmen heisann 😳🥰 vi koste oss masse, nydelig vær på et sted som blomstret mens vi var der, en påfugl som holdt oss med selskap og skulle stjele vaflene våre. Masse kjærlighet var der også, to brudepar som hadde photoshoots, de var så flotte og forelska. Herlig. Så ble det middag på en veldig bra restaurant. Et herlig gjeng med mennesker som bare var seg selv. Jeg er veldig glad for at ting ble som dem ble. Nå kan jeg le av det fine diktet om meg 😜

    1. Tusen takk for en flott dag! Gulskogen gård var en nydelig ramme for bloggtreffet. Å bli ønsket velkommen med hvit duk og så la skravla gå mens vi koste oss med nydelig fingermat. Jeg storkoste meg i trivelig selskap.
      Håper dere får en like fin fortsettelse.

      1. Det fortsatte veldig fint, det var riktig hyggelig på Alpenhaus også. Veldig god schnitzel der. Men jeg tror all maten er god der. Ingen av oss hadde noe igjen på tallerkenen da vi hadde spist. Ikke et bittelite salatblad engang, og det er ganske uvanlig. Mona spiste en burgertallerken, og den burgeren skal jeg prøve neste gang, istedet for burger mellom brødene var der pulled pork og masse gruyère ost. Kan glatt anbefale stedet, god service, helt fullt med folk, likevel kom maten kjapt. Anyways, det var veldig hyggelig Brit. Artig å tenke på også, du og jeg sammen, i flere timer, uten et kleint øyeblikk. Bunny ble veldig glad for dette, og tar gjerne en kaffe eller noe sammen med deg ved en annen anledning 😜👍🏾 riktig fin søndag!

        1. Jeg koste meg virkelig. Tar gjerne en kaffe ved en senere anledning.
          Og du har helt rett, selv om vi tilbragte flere timer sammen var stemningen og tonen upåklagelig.

        2. Dette gjorde meg glad! <3 Så kjekt at dere faktisk kunne kose dere i RL <3
          Veeeldig kjekt å høre, ja for eg må jo si at eg tenkte litt på det og krysset fingrene 🙂

      1. Takk, koste meg så mye i går at jeg kjenner det i kroppen i dag, hehe.. du skulle vært der, hadde vært koselig å møte deg også, liker deg ihvertfall veldig godt her inne 😜🥰🐰

        1. Skulle gjerne vært der, men har et pågående prosjekt som gjør meg så stresset om dagen at det føles som om hjernen kortslutter hele tiden og planlegging av noe som helst dermed ikke fungerer (satser på at prosjektet er ferdig i løpet av måneden…). Jeg får komme en tur til Drammen en annen gang! 🥰🍔

          1. Ikke stress, det er ikke bra. Ja kom til Drammen en gang. Elvebyen med sin sol og gjestfrihet, velkommen skal du være 😜👍🏾🐰

      1. Her var alle seg selv, det var jo det beste med dette, ingen fjas og tull (ikke at det er noe galt i det), men ingen lagde noen forestillinger, veldig hyggelig og ekte. Det var det som var det beste med treffet, så helt vilt forskjellige mennesker. Du kan angre på at du ikke kom, du hadde kost deg masse, og den gården er helt rå, du hadde gått amok. Om et par uker skal jeg dit igjen, det er så flott der.

        1. Så koselig at alt gikk bra! Jeg følger deg på den….! Ja, trist at jeg ikke var der, men ikke alt jeg får til 🙁 tror jeg hadde kosa meg max altså! Klem til deg 🙂

      1. Takk, veldig hyggelig av deg Allan. Kommer vel et innlegg om bloggtreffet med bilder og sånn etterhvert. Venter litt til innleggene fra Trondheim har fått lagt seg litt så jeg ikke tråkker flere på tærne. Enkelte har veldig store tær. Ha en fin kveld 😊👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg