Det verste jeg vet!

Tenkte jeg her nå skal lage et lite innlegg om noen av de tingene som er blant det verste jeg vet. Jeg skriver ‘blant’, for det er mye her i livet jeg synes er skikkelig ille, og muligens verre enn det jeg oppsummerer i punktene her. Jeg tviler, men altså, dette er ut fra dagen i dag, ting jeg kommer på her og nå, som er det verste jeg vet. So Let’s begin!

Mat:

Tenker det er greit å begynne med mat da. Eller mat og mat, altså dette er jo bare avskyelig og disqusting, og jeg har aldri i hele mitt liv på denne planeten skjønt at dette kan falle i smak hos noen. Greit at mennesker er rovdyr, men dette føler jeg går over en grense til å bli umenneskelig. Jeg snakker om blodball, blodpølse, blodpudding, blodklubb, blodsuppe, blodpannekaker og sådanne greier.

I oppveksten var blodpudding og blodpølse vanlig hos min farmor og farfar, til min store skrekk. Hos dem var det også slik at man spiser det man får servert på tallerken, hvilket gjorde at så snart jeg fikk teften i nesa, så stakk jeg av.

I voksen alder kom jeg en gang hjem til meg selv hvor da han jeg var gift med hadde funnet på å steike slik pudding eller pølse. Jeg holdt på å kaste opp av lukta, og dette medførte at jeg dro hjem til min mamma og måtte bo der to dager. Dette er en god oppskrift på å bli kvitt meg, funker som bare juling.

Drikke:

Her må jeg gå for produktet Cola-Light. For mens Coca-Cola er blant mine favoritter, så er den sukkerfrie varianten noe av det ekleste jeg vet. Ettersmaken er vanskelig å få vekk, men enda verre er det idet man tømmer dette inn i munnen.

Jeg husker spesielt én episode jeg kom sliten og tørst hjem til min tante og hun spurte om jeg ville ha Cola. I mitt hode når noen sier Cola, da snakker man om Coca-Cola. Jeg var som sagt tørst og helte innpå, og gikk over i en slags sjokktilstand på et nanosekund hvor da alt inni meg like raskt var på vei ut.

Altså dere vet når dere drikker noe i den tro at det er noe annet. Det har skjedd meg en gang at jeg tok meg en kraftig slurk av et lunkent glass rødvin i den tro at det skulle være kald Cola, det gikk rett i vrangstrupen og medførte et vondt hosteanfall.

Dyr:

Hester holder jeg kraftig avstand til. Det har seg slik at i en tid jeg bodde på internatskole så satt jeg på rommet mitt med åpent vindu og ryggen til. Ei jente som brukte være innom internatet på besøk hadde denne dagen kommet nedom plassen på hest hvor denne hesten stikker snuta si inn mitt vindu og nyser meg nedover ryggen uten at jeg engang visste at de var bak meg. En ting var at jeg er usikker på om jeg bæsja på meg, en annen ting er all den slimete gørra jeg befant meg i da denne hesten fant det for godt å nyse fra seg mengder av dimensjoner, altså like mye kommer ut foran som bak på en hest. Når det kommer til insekter så er Veps verste sort, de er faktisk ganske enkelt rasshøl med vinger.

Mennesker:

Da må jeg jo si mennesker som snakker meg etter munnen. Ikke sier hva dem mener, men kommer med ytringer for å holde seg ‘inne med’ den en har dialog med. Dette er meningsløst for meg. Personer som sier en ting til deg, og en helt annen ting til den neste. Det er også de som sier én ting og gjør det helt motsatte. Jeg orker ikke at noen forteller meg at de skal eller ikke skal gjøre noe, så gjør de det helt motsatte, gjerne med å finne på et påskudd eller en unnskyldning for dette, som det faktisk rett og slett ikke er hold i. Selvfølgelig er det lov å ombestemme seg om ting, men når en dét gjør så trenger en ikke bruke påskudd eller ‘skylde’ på andre for sine egne handlinger. Når folk driver på slik så ‘melder jeg meg ut’, når jeg ikke kan forholde meg til eller stole på hva folk sier til meg så ser jeg ingen hensikt i å bygge noen form for relasjon.

Ideologi/ukultur/religion:

Islam. Dette tror jeg ethvert menneske som vet hvem jeg er har fått med seg. Intet er så avskyelig og umenneskelig som den ideologiske doktrinen islam som noen har greid å overbevise hele samfunn om at er en religion. Dette er en farlig ideologi forkledt som en religion med sine kjønnslemlestelser, sosial kontroll, barnebruder, pedofili og tvangsekteskap. Listen er så lang som 666 sider med elendighet, hvilket er antall sider Koranen består av. Det verste er at nordmenn romantiserer dette i sin uvitenhet og kaller dette for kjærligheten og fredens religion. Hvis de da hadde giddet å lese boka så handler den i hovedsak om å drepe Kafirs, det vil si alle som ikke har underkastet seg Allah – altså deg og meg!

Statsløgner:

Nok en ting jeg har vært veldig klar på, min stadig økende forakt for toppolitikere, medier og helsemyndigheter som villeder og forleder befolkningen med grove løgner. Denne såkalte plandemien som nå har vært over 2 år med massepropaganda for å presse folk til å la seg injisere med noe ingen vet hva vil gjøre med en i lengden. En massiv hets og harseleringskampanje mot de som ikke ønsker dette, stigmatisering, mobbing og ekskludering styrt fra øverste hold rettet mot «uvaksinerte». To år med å påføre befolkningen redsel og frykt gjennom media, for så å skjule sannheten så godt de kan. Hysje ned og bedrive villedninger.

Nå er det slik at antallet personer som har tatt en 3. dose såkalt vaksine begynte å flate ut allerede i uke 4 i år. Etter flere uker med færre og færre nye som tok en såkalt «vaksinebooster» stoppet det nærmest helt opp i uke 7, folk vil rett og slett ikke mer. Men så ser vi at andelen av de med 3 doser blant de innlagte på sykehusene har derimot økt jevnt i hele 2022 og vokste fortsatt i uke 12 som er siste oppdatering.

I uke 1 utgjorde de med 3 doser 52 prosent av sin befolkningsandel blant de sykehusinnlagte, mens i uke 12 vaksinerte med 3 doser er altså per overrepresentert så til de grader blant de innlagte med hovedårsak C0VID. De med 3 doser har vært overrepresentert blant de innlagte siden uke 7, da andelen bikket over 100 prosent til 101, sett opp mot deres andel av befolkningen.

De som ikke synes det er rart at de med 3 doser blir sykere, lettere smittet, havner hyppigere på sykehus enn feks de som har fått 2 doser – hva kan jeg si, er dumme?

Konklusjonen er at jeg liker ikke ekle ting, kannibalisme, farlige ideologier, løgnere, korrupsjon og at mennesker blir potensielt skadet av ondskap.

Takk for at du leste, klem 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWe: Link!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bunny #bunnytrash

6 kommentarer
      1. Nyrer er jeg usikker på, men levergryter og rogn er jo snadder. Elsker kaviar, beluga, reker.. leverpostei med sylteagurk, leverpostei med bacon.. altså 🥰

    1. Blodmat = 🤮.
      Drikke, der er det vatn, farris, munkholm og heimelaga saft som gjelder, ja, og så kaffi då, i store mengder. Av og til Solo, men aldreg Cola.
      Dyr, speler inga rolle, eg liker alle.
      Mennesker, alle som kan å oppføra seg, og respekterer alle, uansett meining, legning, tru og nasjonalitet. Dermed seier det seg sjølv at ikkje monge kjem innafor.
      Idiologi, der er eg stort sett eineg med deg.
      I tillegg vil nok eg ta med folk som kallar seg kristne, men som trur dei er mykje betre enn andre, og ikkje har respekt for andre. Dei likar eg enda mindre enn islam.
      Statsløgner. Stoler generelt ikkje på politikerar. Dei er generelt falske og løgnaktege, og er ikkje folkets tenerar, som dei skulle vera, men har tatt til seg makt dei ikkje er gjevne, og har vorte folkets herskerar. Det gjer meg forbanna.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg