Det var godt!!

Ja det var så fint å få hentet vesle Dimple hos veterinæren i dag etter hvor grusomt det var å etterlate henne igjen der noen timer før. Det kan dere lese om HER.

Jeg kvakk litt til da hun kom løpende mot meg så lystig da jeg forventet at hun skulle være groggy og virke litt full, det er hva jeg er vant til selv når jeg har vært i narkose, og når jentene våre har vært i narkose. Men noen ganger er det slik at de er veldig kvikk med det samme, så går det litt opp og litt ned. Det var hva det gjorde i dag.

Nå har hun fjernet tannstein ved hjelp av ultralyd og tennene er polert slik at tannoverflaten er så glatt som mulig. Dette forsinker nydannelse av tannstein. Tannrøntgen og sjekk av alle tenner er gjort. Det vil bli noen tanntrekk etterhvert. Men ikke helt med det første. Det er greit med en pause, nå skal vi lage oss en fin uke, så skal vi besøke ‘matmor’ på hjemmet i morgen eller onsdag tenker jeg, det blir garantert et veldig gledelig gjensyn 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#mops #dimple #pug #dyrelege #narkose #veterinær #bunny #bunnytrash

15 kommentarer

Siste innlegg