Det var en oliven!!!

De av dere som var innom bloggen her i går fikk vel med dere at jeg var innom treningssenteret og hilste på Kranglefanten? Dere kan lese hele innlegget HER!

I dag har jeg også vært på treningssenteret, og jeg er helt «av» i beina. Jeg var på denne tredemølletingen, så trykka jeg på en sånn knapp og plutselig ble tredemølla en sånn bratt bakke som jeg måtte kjempe meg opp i 6 km/t. Hellige kaninmåne.. følte meg beglodd, vet ikke om det var ganglaget eller min fascinerende naturlige sjarm, det orket jeg ikke tenke på, det var tungt nok å komme seg opp bakken..

Endelig hjemme igjen så måtte jeg på do. Jeg kan herved meddele at den lille micro magemuskelen jeg skrøyt så av i gårdagens innlegg, det var en oliven..

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg BunnyTrash på MeWe: Link!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bunny #bunnytrash

23 kommentarer

Siste innlegg