Det fine i livet.

Det fine i livet er plantene, med sine blomster og roser. Det fine i livet er frukten, med sine smaker og vitaminer. Det fine i livet er alle de flotte dyrene, med sine egenskaper og utstråling. Det fine i livet er naturen, med alt det vakre den innebærer.

Jeg ser havet, jeg ser fjellene. Månen, stjernene og sola, som er en stjerne, men den vakreste og varmeste av alle.

Jeg ser fiskene, jeg ser fuglene. Jeg ser samspillet, samholdet og friheten, som ikke er fysisk, men som aldri må tas for gitt.

Det fine i livet er overalt rundt oss. En trenger ikke alltid ha godt syn for å se. En trenger ikke ikke alltid ha god hørsel for å høre. Det beste i livet er ens nære og kjære. Jentene mine, snuppen min, mamma.

Det beste i livet er hva ingen kan ta fra en, integritet, selvrespekt, omtanke, omsorg, medmenneskelighet, glede og sorg. Til og med sorgen er god. Og størst av alt er kjærligheten.


Alt jeg skriver om i denne bloggen er ut fra engasjement og interesse. Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#livet #kjærligheten #bunnytrash

14 kommentarer

Siste innlegg