Det er viktig med beskyttelse!

Først vil jeg bare anbefale dere som klikker inn her om å lese mitt forrige innlegg. Det handler om beredskapen og tilstanden ved de norske sykehus i disse tider, koronapass og vaksinering, om hvor effektivt eller ikke effektivt alt dette er. Personlig synes jeg dette er interessant, særlig kommentarfeltet hvor det har kommet en del innspill fra folk rundt omkring i vårt lange kalde land. Så når dere har lest dette innlegget ferdig så kan dere jo skrolle dere opp igjen og klikke dere inn på linken under.

Link: Er det ikke ironisk?!

Så til dette innlegget. Som dere ser øverst på bildet jeg har lagt ved, så er der en lommebok kombinert mobilholder. Denne har jeg nå endelig fått bestilt. Som en del av dere vet så tok jeg grep og bestilte meg ny mobil for noen dager siden da den jeg hadde var blitt ko-ko. Den blacket tidvis ut, hadde elendig og slitt batteri, tok dårlige bilder og et cetera. Nå har jeg fått meg en iPhone 13 Pro Max.

Det må sies at utvalget iht til mobilholdere på butikkene er tragiske og dyre. Derfor har jeg i en del år nå bestilt slike på Wish, og alle mobilholdere jeg har kjøpt der har faktisk vist seg å være kvalitet.

I dag har man så mye greier man må ha med seg når en er ute og farter. Mobil, flere typer kort, noen ganger sedler og mynter. Derfor synes jeg sådan kombinert lommebok og mobilholder er best. Der er også lomme med glidelås til mynt som enda i dag er kjekk å ha når en kommer til steder, butikker som man enten må bruke mynt eller duppedings til å få løs en handlevogn og slike ting. En annen ting er at disse er så tykke at mobilen er helt sikret ved et fall. Beskyttelse må man ha til sin mobil. Det er lurt.

Det er magnet på mobilholderen, så den sitter ikke helt fast, en kan lett ta i bruk kun mobilen og la lommeboken ligge igjen på bordet. Jeg har brukt slike mobilholdere med magnet i mange år, synes det er genialt. Fester mobilen på kjøleskapet, hist og her hvis det er en YouTube-videoer jeg må se, som jeg for eksempel gjorde da jeg tok i bruk min Tassimo kaffemaskin. Slike instruksjonsvideoer på YT gir jeg tommel opp for. Elsker at mobiler i dag er blitt sådan multiverktøy. Hvorfor det ikke er alkometer også på mobiler er for meg en gåte 😜😂

Det er en sånn greie til å feste øretelefoner også, men jeg bruker trådløse, så tror ikke jeg kan feste de der, men kanskje en tannbørste når jeg skal ut på tur, hahaha.. 🤪

Anyways, ville bare si det, mange sier at alt på Wish er bare tull, men mobilholderne mine, og jeg har noen, de er like fine i dag som da jeg kjøpte dem. Kvalitet! Gleder meg til den dere ser på bildet øverst kommer, har bestilt den i sort 💪🏿🦶🏿👉🏿

Fin fin kveld videre folkens 😘

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#mobil #iphone #promax #mobilholder #lommebok #etui #folder #beskyttelse #wish #bunnytrash

18 kommentarer

Siste innlegg