Det er slutt!!

Vanligvis greier jeg finne noe nevenyttig når jeg starter dagen med å oppdatere meg med nyheter. Stort sett alt er jo dårlige nyheter, en sjelden gang en gladmelding, nontheless så må jeg jo få med meg litt, hjernen må jo aktiviseres for å få dagen til å komme seg i gang, nytter ikke bare med en kopp tassimo-kaffe og så er det tut og kjør. Nei, lesing og tenking må til, og da noe samfunnsaktuelt.

Så her sitter jeg da og leser om hvorfor Sofie Nilsen og Morten Botten gjorde det slutt for 2 år siden!! Hva faen Dagbladet!! Hvem er disse og who cares hvorfor de gjorde det slutt for to år siden??!! Who cares hvorfor de gjorde det slutt i det hele tatt whatsoever??! Leser videre så viser det seg at de var med på «Paradise Hotel» realityserie i 2017, hahaha.. så begynte hun å blogge. Bombe!!

Jeg skroller videre, så leser jeg at det også er slutt mellom Kjendismanager David Eriksen og Hedvig Glestad. Hæ?? Hva gir dere meg??!! David og Hedvig? WTF?? Er det kjendishomser eller noe??

Skroller enda litt til og finner at det er slutt mellom Rine Milano Løken Hansen og Morten Knudsen. Jeg blir helt matt, aldri sett disse folka før, og skjønner ikke hvorfor hele befolkningen skulle bry seg om andres forhold, man har da nok med eget vel?! Eller jakten på sådan. Helt til slutt står der at disse sistnevnte har vært med i en eller annen sesong av «Ex on the beach». Som jeg aldri har sett et eneste minutt av. Som sagt, who cares!!

Her snakker vi de største mediekanaler i landet vårt som poster «nyheter» som gjør blogg til noe stort, da til og med de dårligste bloggene på blogg.no faktisk er særdeles bedre lesing enn dette fjaset fra statsstøttet media. Det er flaut, rett og slett latterlig patetisk flaut! At disse får lønninger og betalt for dette er skammelig!!

Jeg skroller litt til og finner ut at i går var det et (1!!) nytt tilfelle av korona i Hong Kong! Fytte, noe så dumt!! Altså, hurra for nedgangen, men har dette nyhetsverdi?

Nei les heller BUNNY TRASH. Jeg kan meddele at det er ikke slutt mellom snuppen min og meg, vi har vært sammen i over 15 år, og vi tar 15 år til på strak arm hvis ikke jorden går under først eller vi blir avlivet av en plandemi. Kan også meddele at jeg har gått ned i vekt, og i dag vasker jeg siste del av sofaen før jeg skal ned på treningssenteret for en time på tredemølla og jukke litt med Kranglefanten. Det blir tidlig trim i dag, snuppen min og jeg skal senere på DRAMMEN STREET FOOD som har sin ‘grande opening’ på Strømsø Torg. Deretter skal vi handle, for i morgen blir det masse festligheter. Nå er det helg!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#drammenstreetfood #streetfood #fredag #helg #drammen #bunny #bunnytrash

15 kommentarer
    1. Har sett slike overskrifter jeg også, aner ikke hvem disse menneskene er….
      Hater snart disse avisene altså….bare rare overskifter og saker det IKKE ER INTERSSE FOR!

      Ja, til dere <3 Lev vel….

      1. Ja skjønner du, man kan velge en hvilken som helst blogg på blogg.no og den vil være mer givende enn det fjaset der. Altså heller stemorsblomster og fjell fremfor Sofie og Morten wannabe who?!! Og ja til oss, og klem til deg 🥰

    2. Jeg hadde ikke snøring på hvem disse folka var, hm vel David Eriksen som jeg ramlet innpå reality-programmet til.. Sånne nyheter er irriterende, og spesielt når de drar fram ting som har skjedd for ørten år siden for å lage overskrifter 🙈

    3. Problemet med 1 koronatilfelle der så stenger hele provinsen ned. De blåser i om resten av verden er avhengig av råvarer som så si bare er å få tak i på de kanter av verden. De stenger ikke over helga. Det er snakk om snau time fra påvist tilfelle til nøkkelen skrus over til låst dør. Så med mangelfull tilgang på det som det bl.a lages dyremat av, så dør dyrene. De fleste er avhengig av litt annet enn vann og gress gjennom livet. Havnene stenger for arbeiderne er låst inne i blokka der de bor. Så akkurat det er vesentlig for resten av verden. Jeg jobber i en produksjonsbedrift for dyremat til alle raser og konteineren fra Kina er det lettere usikkert om vi får når den er forventet.

    4. David Eriksen vet jeg hvem er fra mange år tilbake. Idol-dommer eller noe sånt. Men aner ikke mer om ham enn det. Og nei, jeg er heller ikke interessert. Nyheter leser jeg generelt lite av, kun litt overskrifter i ny og ne. Men blogg derimot…..❤️
      Blogg er eller kan være et nyhetsmedium det og. Ikke min blogg o.l. Men det finnes jo mange aktualitetsbloggere. Jeg bruker nok selv mer tid på å lese om mennesker, foretrekker det. Mennesker man blir litt kjent med 🥰 Dem som skriver variert, altså litt personlig og litt om aktuelle saker, er nok dem som opplyser meg mest. Men så er det jo det å nå og lese alt 😄

      1. Jeg liker å få med meg ting, så jeg leser nyheter innenfor et begrenset tidsrom, men det er ofte så mye møl at at jeg trur folk har mer nytte av bunny.blogg.no 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg