Det ekte fremfor illusjonen!

La merke til Topplisten i «morges» da jeg postet dagens første innlegg, at de tre bloggene jeg anbefalte i et blogginnlegg forleden dag, samtlige ligger i dag blant de 20 mest leste. Det er kult altså, jeg unner virkelig disse å bli lest, for de har noe å bidra med både når det gjelder samfunnsaktuellt, hobby, fritid og mer til. Slike blogger liker jeg ihvertfall, gode tekster av dyktige skribenter og inspirerende kreativitet som har masse fascinerende dilldall å by på. Disse tre er veldig forskjellige, og jeg står ved mine ord om at de er veldig verdt å besøke!

I dag tenkte jeg legge til en blogganbefaling til. Igjen en aktiv blogg. Jeg tror denne dama poster innlegg hver dag. Hun er original, skiller seg ut, leverer noe helt annet enn de tre jeg anbefalte forleden dag.

Jeg snakker om «AudMarit», jeg har skrevet om henne flere ganger før, blant annet i julekalenderen min, men det er en stund siden nå, så jeg synes det er på sin plass å gjøre det igjen, fordi her snakker vi om et menneske hvis liv slettes ikke har vært noen ‘dans på roser’ eller ‘walk in the park’. Det er ærligheten om dette som gjør bloggen.

«AudMarit» skriver om hvordan ting er for henne, en personlig blogg, og hun representerer faktisk en gruppe i samfunnet når hun skriver hva hun gjør. Vi snakker jo hele tiden om å ta vare på minoriteter, stå opp for dem og så videre. Ja, denne damen representerer en hel minoritetsgruppe som må synliggjøres mer, og bli hørt!! Så værsågod, her har dere en gylden mulighet til å gjøre en forskjell..

Det er det vel heller få jeg unner suksess med bloggen sin enn dama i Kongsberg som er seg selv 100 prosent, hun deler ærlig sine opp- og nedturer, så vel som både gode- og dårlige dager, hun deler sine utfordringer hva mental helse angår, og den ærligheten hun utviser er av stor betydning som motvekt til det såkalte perfekte luksuslivet som folk skryter av på sosiale media og blogg.

Det er de som er ærlige om hvem dem er, originalene, de som har budskap og gir mening som jeg ønsker å fremme av bloggere, ordentlige «fightere». «AudMarit» er definitivt en av dem, og det er rett og slett umulig ikke å bli glad i henne for hvordan hun gir av seg selv, også når det er skikkelig sårt.

Jeg synes hun er drit tøff jeg!!

Det å operere på nett i form av sosiale media og spesielt egne plattformer som blogg krever at en innehar evnen til å minst mulig la seg affisere av det som måtte komme av dritt fra andre, for det vil alltid være noen som ondskapsfullt ønsker å trykke ned, sverte og såre for å hevde seg selv. Da er det gjerne de som er ærlige, ytrer sine meninger og viser sin sårbarhet som blir utsatt.

Derfor er det bare helt herlig å vite om at det finnes mennesker som «AudMarit» som er helt blottet for nedrighet. Et nydelig menneske som jeg ønsker å spandere den beste kaffen byen min kan tilby om hun en dag tar turen hit og jeg finner ut av det.

Dette er den beste bloggen for de som foretrekker det ekte fremfor illusjonen av et glansbildeliv!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#audmarit #bunny #bunnytrash

 

13 kommentarer

Siste innlegg