Derfor bør du kontakte Bloggsupport!

I dag chattet jeg med en medblogger som hadde skrevet et nytt blogginnlegg og forsøkte poste det, men det ville ikke komme opp på forsiden der alle nye blogginnlegg oppdateres. Jeg rådet henne til å endre tidspunkt på publiseringen, og/eller redigere innlegget og oppdatere det. Ingenting hjalp, intet innlegg dukket opp på forsiden. Vi tenkte da kanskje at innlegget var havnet i kø, men nå et par timer senere er det enda ikke dukket opp.

En annen ting, som har vært gjentakende problem hos meg, er at enkelte lesere ikke får kommentert i kommentarfeltet i bloggen her. Når de forsøker poste kommentarer får de noen ganger opp «bad request». De som har meldt meg om dette forteller at de opplever dette når de skal kommentere i andre blogger her på blogg.no også. Så dette er ikke et problem som er kun her i den beste alternative bloggen i Norge, dette er et problem for alle bloggere på plattformen til blogg.no her hos Egmont. Så, med det sagt så oppfordrer jeg alle lesere og bloggere til å kontakte blogg support ved enhver anledning det er noe krøll.

Direktelink her: Blogg Support!

Blogg support har gjort det nokså vanskelig for lesere som ikke har egen blogg å kontakte dem. I rubrikken der det står at du skal fylle ut navnet på bloggen din, og du faktisk ikke har blogg selv, der fyller du ganske enkelt ut navnet på bloggen du har vanskeligheter å kommentere (feks bunny.blogg.no), der du får opp ‘bad request’ og så videre, alt ettersom hva problemet er.

Takk for at dere leste, fortsatt fin dag!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #badrequest #tekniskeproblemer #bloggproblemer #support #bloggsupport #bunny #bunnytrash

7 kommentarer
      1. De er forholdsvis raske å svare, men å finne løsninger tar ofte tid, desto viktigere å legge litt press på dem. Problemene som er nevnt i innlegget har pågått i månedsvis, muligens et år.

    1. Hei igjen 😊🌹👍🇳🇴
      Eg får til stadighet opp «bad request»,seinest i går da eg prøvde å kommentere de nydelige nydusjet jentene dine.
      Etterhvert har det blitt svært mange kommentarer fra meg som du aldri har fått og det er innmari kjedelig for både deg (som ikke får sett dem) og meg.
      Vi får se no hva som skjer når eg prøver å poste denne….
      Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg