Dere velger manuskriptet dere vil følge!

Det er helt sant, det kan ikke stoppes, manuskriptet var skrevet for lenge siden. Jeg har virkelig jobbet med meg selv i det siste for å ikke skrive så mye om covid, korona, pandemi og vaksiner i bloggen. Jeg ønsket egentlig å være positiv iht dette nå i adventstiden og gjennom julen. Holde immunforsvaret og humøret oppe.

Men det er selvfølgelig vanskelig for meg, for det er grusomt det som skjer, uansett hvor forberedt en er iht manuset som er skrevet og publisert (som få leser eller får med seg).

Folk jeg kjenner skriver til meg at dette hadde de ikke trodd. Media kjører på som de gjorde for en tid tilbake siden, og på sosiale media koker det i kommentarfeltene.

Det som plager meg er hvor lite folk følger med. Folk blir oppstresset av media og frustrerte over nye tiltak. Smittetall skyter til værs etter fullvaksinerte julebord, fullvaksinerte på norske cruiseskip, i lokalavisen står det om 1 person som er smitta og de vet ikke fra hvem da vedkommende har 170 nærkontakter etter et jobbarrangement. Det plager meg veldig at uvaksinerte får skylden, man blir kalt drapspersoner nå.

Men dét er iht manus. Så..

Planen var å prøve fokusere på julelys, julepakker og kos hjemme med min lille familie. Ikke bry meg så mye med alle disse som «ikke skjønner noe» og kaster ut dumme beskyldninger. Folk jeg kjenner skriver på nettet at de vil ha innført koronapass for å hindre smitte. De tror at vi som holder oss hjemme mens injiserte (såkalte vaksinerte) personer skal på fester og arrangementer, skal virke forebyggende mot smitte? Jeg skjønner ikke tankegangen, for virus bryr seg vel ikke om noen har en app på mobilen, viruset bryr seg ikke engang om folk er injiserte både to, tre eller fire ganger. Så hallo? Viruset og de bak bare koser seg med at folk følger manus.

Jeg skrev det for et år siden at det blir ikke bare én og to doser, det blir seks og sju. Og når jeg nå ser hvor fanatiske folk er blitt rundt dette så tenker jeg det blir enda flere. Jeg har ikke lest hele manuset, jeg har ikke så gode datakunnskaper til å finne hele.

Men noe har man funnet, for det har ligget rett fremfor nesetippen på oss alle, lenge. Det som skjer i dag, skrev jeg blant annet i et innlegg 18 august. Vi ser at det gikk ikke så fort som forespeilet, Jonas Gahr-Støre måtte lese seg opp først. De som leste på FHI sine sider den gang i sommer kunne lese at «frem mot jul strammes det i tiltakene opptil flere ganger».

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, manuskriptet er skrevet for lenge siden, og folk flest følger det. Det eneste jeg har å si da er at så lenge man følger manuskriptet, så kan man ikke klage. Hvis man ikke liker melk i kaffen så ber man ikke om melk i kaffen.

Grunnen til at samfunnet åpnet var at da kunne befolkningen leke kyss, klapp og klem, og med det gi regjeringen legitimering for å trå til med tiltak og nedstenginger igjen. Applaus for vel utført jobb folkens, klapp, klapp, klapp!

Fremover nå har jeg tenkt å bruke tiden på min lille familie og gode venner. Jeg har sendt julekort og julegaver. Jeg har kjørt julekalender her på bloggen og prøver spre litt glede. Og jeg kommer til å forsøke å ha sådan fokus fremover, for jeg får ikke stoppet noen pandemi eller utbrudd. Det er dere der ute som følger manuskriptet som må lage et nytt manuskript ellers vil det bare fortsette og fortsette.

Som sagt, det som skjer i dag ble vi i sommer forklart at ville skje, det sto svart på hvitt på FHI sine sider, og jeg skrev om det flere ganger her i bloggen.

Dere velger hvilket manuskript dere vil følge!

Link: Dette er vårt alternative Norge! (18/8-21)

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #korona #benthøie #fhi #regjering #camillastoltenberg #høyre #arbeiderpartiet #sv #sp #konspirasjonsteori #gjenåpning #manus #munnbind #nedstenging #tiltak #restriksjoner #norge #bunnytrash

32 kommentarer
    1. Hei! Dette er en pandemi og kunnskapen blir til mens man går. Vi vet ikke alt, og når det en gang går over, vil man kunne være etterpåklok og si at sånn skulle vi gjort det! Flere forskere tror nå at omikron-mutanten kan være noe positiv fordi den potensielt gir mildere sykdom, men det vet vi ikke enda. Så vi kan ikke slippe opp alt før vi vet mer. Jeg tenker ikke vaksinepass er veien å gå, heller ikke at man bør tvinges til vaksinering. Men jeg tror det er lurt at så mange av oss som kan, vaksinerer seg. Så må vi holde ut litt til, sammen, så flest mulig er tryggest mulig og håpe på det beste! Jeg er dobbeltvaksinert, men skulle ønske at dosene fra nå ble fordelt mer rettferdig i verden. Vi har der godt i Norge! Og pandemien vil gå over, kanskje tar det noen år til, men det vil gå over. Ønsker deg en fin og fredelig førjulstid!

      1. Når manuskriptet er skrevet og folk følger så blir det som det blir. Liksomvaksiner og koronapass er en del av manuskriptet, de som følger de følger, jeg vil ha et nytt manus, så kan jeg ta en ny vurdering. Takk for at du kommenterte og fin fin kveld til deg også.

    2. Hei igjen 😊🌺🇳🇴

      Med tanke på alt som har skjedd fra «pandemien» startet og frem til dags dato,ser det mer og mer ut for at det er et manuskript,timet og tilrettelagt,villet og regissert hele greiene spør du meg.
      Merker meg og at våre myndigheter har gått fra å være sikker på til «vi antar» og «vi tror» og «vet ikke»,for meg virker det som om de forbereder seg selv og befolkningen på ansvarsfraskrivelse,noe som før eller siden må komme og det bidrar ikke akkurat til å forsterke en allerede tynnslitt tillit til de som styrer øverst oppe.
      Det vi med sikkerhet vet er at når en løgn har blitt sagt mange nok ganger så blir det tilslutt en sannhet.
      Hilsen synskepeggy.

    3. Selv om jeg visste det ville komme, fikk jeg seriøst sjokk da jeg brått ble møtt av synet av maskekledde på jobb på fredag. Det har jo aldri vært gjort sånne hastevedtak der det kun er få timer fra bestemmelsen til iverksettelse! Dessuten, gikk jeg ut i fra de ville bruke julen som unnskyldning.
      Men selv uten sjokket, tror jeg den følgende depresjonen og avmaktsfølelsen ville kommet uansett. For dette her er jo VÅR krig, en krig som føles som om en står og dytter på en forbannet mur som nærmest er ugjennomtrengelig. – Og det har kostet!! Jeg har litt noen temmelig heavy tap for å gå mot strømmen i C19 anliggende, så jeg går ut i fra at det samme gjelder deg og andre som befinner seg i samme båten..

        1. De vi skulle kjøpe hund av hevet kjøpet fordi jeg var åpenbart ‘uansvarlig’ (grunnet koronainnleggene på bloggen). Det er seriøst en av de verste slagene jeg har fått i mitt liv. Jeg knakk så jævlig som jeg aldri har gjort. Tro det eller ei, men det var som om jeg hadde mistet en unge..

    4. Seriøst?
      Da må du virkelig begrunne hva som skal være bakgrunnen for at staten ønsker nedstenging av samfunnet. Så vidt meg bekjent er de ganske interissert i skattepengene våre så jeg kan ikke finne en eneste grunn til at de ønsker nedstenging. At en skal være skeptisk til vaksine 1,2 og 3 det kan jeg være enig i og jeg tror ikke at det er rette veien å gå. Men derifra til å sitte å spekulere i nye verdensordninger, planlagte pandemier, kjøpte og betale leger, media og gud vet hva er jo helt hinsides. Jeg bemerker meg at det er overvekt av mennesker som ikke bidrar i samfunnet, men som har anledning til å sitte på nettet store deler av dagen å spekulere i tull og vas av konspirasjonsteorier. Pussig nok er det ofte disse også som har svaret på det meste av problemer her i verden. En stor del av disse er sårbare mennesker som er lett påvirkelig, er det rart folk blir psykisk syke, de tror jo at dommedag er rett rundt hjørnet. Kutt ut tøvet!

      1. Du kritiserer og stigmatiserer folk som konspirasjonsteoretikere samtidig som du ber meg om å komme med en slik teori, hvor ironisk er ikke det. Jeg merker meg at det er en stor gruppe som fabler om konspirasjonsteoretikere i hytt og gevær bare for å slippe ta til seg realitetene. Det jeg sier her er at det står på FHI sine sider at det ville komme flere strenge tiltak før jul, dette sa Camilla Stoltenberg også under Arendalsuka, det er skrevet ikke bare på FHI sine sider, men i media i tillegg. Så hvorfor ikke lese manuset selv istedet for å kalle folk det ene og det andre. Hva med å bare følge med? Ha en fin dag.

      2. B 😡

        Eg vil ikke ha stempel på meg som en «lat hjemmesitter» som ikke har andre ting å gjøre enn å sitte å klekke ut nye konspirasjonsteorier ! 😡
        Eg har et snitt på 64 timer i uka på jobb de siste to årene,eg har ikke ligget på latsiden for å si det sånn,allikevel har eg hatt tid til å observere og gjøre meg opp en mening om hva som foregår.
        Det du gjør er det samme som våre myndigheter gjør – hersketeknikk,splitt og hersk og uthenging av personer.
        På debatten på nrk i går fikk man tydelig se at myndighetene fortsetter å pisse i buksa i forsøk på å holde seg varm,altså prøver å kjøpe seg tid uten for mange brysomme spørsmål underveis som det blir vanskeligere og vanskeligere å komme opp med troverdige svar på.Ett spørsmål som ikke blei besvart var følgende : sykehusene har en kriseplan og denne kriseplanen er ikke i nærheten av å bli nådd,pr.dags dato er 320 innlagte med (?) covid-19,sykehusene har,ved kriser,kapasitet til flere tusen,klare tall er 2600 + 700 pasienter på intensiv – men allikevel skyves det tiltak etter tiltak,nedstengninger og begrensninger over på befolkningen – hvorfor ? Nei,som eg trodde,det fikk man ikke et klart svar på,kun gammel gnåling som man har hørt før og som blir mindre og mindre troverdig as we speak 😡

        Gjennom hele denne «pandemien» har man sett at det som blei kalt konspirasjonsteorier i går er vår virkelighet i dag.Det finnes mange eksempler på det – også her i Bunnytrash sin blogg – det er kun viljen det står på,om man faktisk ønsker å se fakta.

        Nå har eg ikke tid mer,må forberede meg og sove noen timer før eg må stikke på enda en nattevakt.

        Og til deg,Bunnytrash,ha en fin dag du og dine 🌺😊🇳🇴👍 Hilsen synskepeggy.

        1. Som jeg skriver så er jeg ikke nødvendigvis enig i flere vaksiner, nedstigning, råd frem og tilbake. Jeg stiller også spørsmål med det. Men derifra til å mene at dette er planlagt spill fra myndighetene? Nei. Jeg kan ikke finne en eneste årsak til at de skulle ønske det. Det er jo det jeg etterspør hos dere som mener at dette er et manus som er skrevet. Ingen vet 100% sikkert hva som er løsningen, det er mye prøving og feiling. Men det legger stein til byrden å sitte å spekulere i at det er en ny verdens makt som har planlagt dette. Noen av “dere” sammenligner det til og med med Hitlers forsøk på verdensherredømme??? Er det rart det blir reaksjoner?

          1. Hitlers forsøk på herredømme? Javel, hvor har vi skrevet det? Det er trist at du skriver at du søker svar også spiller du ut noe som det. Det beste er nok at du søker informasjon selv, at jeg skriver at manuset er skrevet er fordi jeg mener det er så, men jeg sier samtidig at jeg ikke har lest hele. Noen videre diskusjon oss imellom ser jeg ikke hensikt med, du har jo allerede erklært det jeg skriver som tull og vas, når jeg skriver om FHIs uttalelser i sommer så spiller du tilbake om konspirasjonsteorier, hersketeknikker og så videre. Du har øst ut med stigmatiseringer og lite hyggelige kommentarer. Er det noe du lurer på om mine meninger om plandemien så ligger det innlegg i bloggen her fra første lockdown til ende. Du finner også mange linker til kilder underveis. Jeg håper du finne de svar du søker et eller annet sted, men jeg tror ikke du finner så meget i VG, Dagbladet, NRK eller TV2 (Reuters). Tusen takk for dine innspill. Nok en gang, takk for titten og fin fin kveld.

      3. B :
        Eg har et spørsmål som du,B kan tenke på :
        For en tid tilbake leste eg at det hadde vært «uvanlig» mange dødfødsler i Danmark og at alle mødrene som opplevde denne ufattelige tragedien var smittet av covid-19,så langt har det et snev av troverdighet,men som forsvinner som dugg for solen når det viser seg at det ikke samtidig informeres om mødrene også var fullvaksinert,ikke et ord,da er spørsmålet mitt : hva er det som er årsaken til tragediene,er det covid-19 eller er det vaksinene eller en kombinasjon ?
        Og,nei,dette er ikke en konspirasjonsteori,det er tilgjengelig informasjon for alle.
        Men her skal du få en (foreløpig) konspirasjonsteori – flere og flere vil bli barnløse i årene som kommer og flere og flere vil bli rammet av blodpropp,hjerneslag osv,og det påfallende vil være at det blir en overvekt av unge og friske folk som blir rammet hardest.
        Håper du,B tar deg tiden til å sette deg inn i all den informasjonen som er tilgjengelig om covid-19,vaksiner og alt annet som følger med denne «pandemien» med et åpent sinn.
        Hilsen synskepeggy.

        1. Det er mulig du har rett i det, ingen vet helt enda hvilken virkning hverken viruset eller vaksinen har på lang sikt. Ikke jeg, ikke du. Men det jeg spør om er HVORFOR myndighetene skulle ønske sykdom og død på befolkningen. I og med at dere, og andre, mener dette er planlagt fra deres side? Altså et manus.Men det svarer dere ikke på. Så ingen vits å kaste dette frem og tilbake flere ganger.

          1. B : Det kan eg svare deg på her og no,befolkningsveksten skal ned,grunnet bærekraftig fremtid på jorden,første gang dette tema (som eg vet om) var på FNs klimakonferanse i Rio de Jereno i 1992,etter dette har samme bekymring kommet fra flere myndigheter,WHO osv. verden over med jevne mellomrom.Dette kan virke både kynisk,grusomt og kalkulert,men når man tenker etter så er det jo sånn «øvrigheta» er.
            Man har jo skaffet seg litt informasjon om disse vaksinene etterhvert og informasjonen gir grunn til uro.Eg har en viss formening om hvordan disse vaksinene funker,men skal ikke kjede deg med den type fakta her og nå unntatt en (av flere viktige fakta),da vaksinene skulle tas i bruk blei man fortalt at hensikten var å styrke immunforsvaret,for å kunne gjøre det måtte vaksinene funke sånn at de først brøt ned vårt eget naturlige immunforsvar for så å bygge opp et nytt som var syntetisk,altså kunstig,nå ser man at det kan ha vært riktig forklaring ettersom man stadig må ha flere for å ha den beskyttelse som ingen lenger vet om man helt naturlig hadde hatt uansett,nå som millioner av mennesker har fått sprøytet vaksinene i seg.
            En annen ting man fikk vite i starten var at vaksinene i hovedsak var laget av genmateriale fra personer som var immune mot covid-19,hvor idiotisk høres ikke det ut i dag og hvordan kan noen vite at noen er immune når man på tidspunktet knapt visste hva covid-19 var engang,og ikke søren om eg vil ha andre menneskers gener inn i min kropp – men,vi beit på,tok agnet,smiler og ler og er så glad for å ha tatt «en (eller hundre) for laget.

            Til deg ,Bunnytrash,eg håper det er ok for deg at eg svarer ? 🌺😊
            Hilsen synskepeggy.

            1. Bare å svare i vei, mine meninger om alt dette samt linker og ting og tang ligger hist og her i bloggen fra første lockdown, så hvis noen er genuint interessert i hva, hvem hvorfor etc iht mine synspunkt så er det bare å klikke i veg. Mine svar ligger i bloggen.

            2. Da tenker jeg det er “universets ” måte å redusere befolkningen på, å komme med virus etter virus. Den tanken kan jeg være med på, men at det er bestemt fra øverste hold av mennesker? Nei det tror jeg ikke på.

              1. Saken er at du stiller spørsmål om hvorfor, og som jeg sa tidlig i dag så har du allerede bestemt deg, så derfor skjønner jeg ikke hvorfor du spør. Du vil svare uansett hva noen sier til deg at det tror du ikke på, det er konspirasjonsteorier, tull og vås etc.. vi sitter i et land hvor en mengde folkevalgte svindler til seg skattepengene til folk som har jobbet hardt for å tjene, få endene til å møtes, og flesteparten sliter med å betale for seg når det gjelder mat, husleie og strøm, og her stjeler de folkevalgte av skattekisten for å selv leve i gratis boliger mens de leier ut egne boliger og investerer penger hist og her.. så det å tro at noen lengre opp i systemet bedriver svindel og korrupsjon for penger og makt – nei det går ikke an, nei for det kan ikke være sant. Vel vel..

              2. B : Nå er vi inne på en alternativ debatt som ikke nødvendigvis er en avsporing,ettersom eg og mener at universet har en finger med i spillet i alt og alle.Men,universet trenger «partners in crimes» for å få gjennomført noe som helst,og hvem er ikke beste alternativet å bruke i denne sammenhengen enn verdens ledere med de egenskaper de har som vi vet ikke alltid tjener menneskets beste.
                I starten av «pandemien» tenkte eg at det er Moder Jord som brøler,hun har hvisket i lange tider,nå brøler hun,eg har ikke forandret mening om det.
                Og,som universet også vet,så er det nok av kjeltringer i verden som uten empati har ett mål for øyet,å berike seg selv på andres lidelser og tragedier.Det er inntil videre,Karma venter dem….
                Hilsen synskepeggy.

      4. Den grunnen du ikke har funnet, heter BitCoin – Hvilket er en kryptovaluta som har en verdi som er så høy at det er absurd.

        BEGRUNNELSE: Når samfunnet ligger nede i store deler av verden generelt, og de pengesterke spesielt, så faller verdien på denne kryptovalutaen ned til et rekordlavt nivå. Samtidig, er disse valutaenhetene, med BitCoin i spissen, unike i det man VET, med 100% sikkerhet at denne kursen vil eksplodere umiddelbart i det samfunnet gjenåpnes.
        – Men selv med en rekordlav kurs, er den fremdeles hinsides det et overveldende flertall av verdens nasjoner i det hele tatt kan drømme om. NORGE, derimot, er så absurd rikt at det kun er en 3-4 av de oljeformuende araberstater som matcher den summen kongeriket er i besittelse av, – uansett størrelse og folketall!
        ERGO:
        AS Norge HAR kr. å investere i BitCoin! – En form for investering som ved forrige korsvei, skulle vise seg å gi en avkastning i anledning gjenåpningen som etter sigende skal ha overgått selveste OLJEFONDET!..
        – Hvorvidt dette er korrekt, skal jeg imidlertid ikke påstå, da dette ikke er basert på offisielle tall. Men ikke desto mindre, så klarte jeg da mangt om møye å få spadd opp en del av de investeringene som ble gjort i løpet av lock-down som var, i tillegg til i allefall å et greit begrep i hht den verdiøkningen som så fant sted.
        – Så da er jo regnestykket enkelt ;
        Nåverdi – Kjøpsverdi = Fortjeneste [pr.enhet] ->> Fortjeneste [pr.enhet] x Antall enheter = Total Fortjeneste. – Hvilket tall jeg bare kunne konstatere var av den størrelsesorden som overgår hva som følger min mentale kapasitet å ta inn over seg utover at det er ‘perverst’. Så det interessante her, koker uansett ned til at Norge har gått fra å være blant de rikeste til å ha blitt vanvittig mye rikere grunnet hva??
        – LOCKDOWN!!
        Personlig, hadde jeg klokketro på at de ville drøye en 3 ukers tid, og bruke julen for alt hva den er verdt i hht å blåse opp en smitteeksplosjon, så jeg ble overrasket over at de startet allerede nå. Men ikke desto mindre, så befinner vi oss like fullt i det tidsrommet man lett kan se for seg som gunstig i hht å få skviset inn en lock-down, med ditto kursfall, til.
        De har jo hatt tid til å få byttet en del av fortjenesten inn i den eneste konstante verdienhet; Gull, i ro og mak, slik at det ikke vekker nevneverdig oppsikt, for så å bestemme seg for hvor stor investering som skal foretas denne gang..
        HVORFOR SKJULES DETTE?
        Nå vil en vel alltids kunne få innsyn i våre representanters forvaltning av folkets penger, dog i grove trekk. Personlig, kunne det ikke interessert meg mindre, og har derfor ikke peiling på hvordan de ulike investeringer etc. føres opp. Men en kalkulert gjetting, vil være typ ‘investering i fremmed/utenlandsk valuta e.l. Ergo; En vil, etter alt å dømme, i det minste klare å finne investeringene om en vet om de.
        Men intet desto mindre, holdes dette bevisst skjult for et overveldende flertall, og årsaken til dette, er helt enkelt at allmennhetens innsikt vil være synonymt med en helvetes mye skrik og skrål, da en uunngåelig følge av at vi tilhørende de rikeste blir perverst mye rikere, er at de fattige blir fattigere..

        Så om ikke annet, så har du i det minste den grunnen du ikke kunne finne, og kan dermed avblåse den leteaksjonen 😉

    5. Akkurat som jeg trodde. Ingen fornuftige svar. Hvis du tror det er planlagt, hva skal være hensikten fra staten sin side? makt, kontroll, ta livet av oss? Ta til seg realitetene? Hva er realitetene? Jeg kan love deg at jeg følger med og samtid prøver å få samfunnet til å gå rundt. Jeg har forholdt meg til jobb, barn på skole fritidsaktiviteter, nedstengig som selvstendig næringsdrivende, hjemmeskole ++ som har vært disse årene. Hva får deg til å tro at jeg ikke følger med i verden? Lett å sitte bak husets 4 vegger å vite det meste og be andre om å følge med. Og så den hersketeknikken på slutten da. Tull og vas.

      1. Hersketeknikk, det taler du om som kommer her og gjør krav på svar, ethvert svar jeg måtte gi til deg vil du anse som ikke fornuftig og potensielt konspirasjonsteori, men likesåledes så er det ingen teori at det ville komme flere tiltak nå før jul, for som sagt så er det opplyst om. På meg virker det som om du har egne teorier, da er jo saken grei. Hvis du er frustrert så tenker jeg du kan rette skytsen i riktig retning, jeg har ikke påtatt meg å vite noe mer enn det som er offentliggjort. Slik er det bare. Lag deg en god dag.

    6. Da tiltaka ble satt iverk da var det på grunnlag av alpha variant, nå som vi har gått gjennom delta variant uten godkjente tiltak for denne versjonen, og nå omicron fremdeles uten godkjennelse

        1. Hei igjen 😊🌺🇳🇴

          Det er NI bokstaver igjen i det greske alfabetet (tror eg),begynte å håpe på at man var ferdig med denne daglige torturen om sånn ca 15 år,men håpet forsvant da man i dag kunne lese at det har oppstått en ny og mye farligere mutasjon av et «vanlig influensavirus» såkalt «bangladeshvirus» -det ligger jo i kortene at det må føre til enda mer skremsel,terror,hjernevask og et ukjent antall flere stikk med nye doser….
          Hilsen synskepeggy.

          1. Det er ikke til å unngå å tenke at det er noe i de vaksinene de ABSOLUTT skal ha i oss. Tenk deg nå anbefaler de sterkt at vi tar vaksine mot Flått, for nå risikerer msn ikke bare borreliose hvis man blir bitt av flåtten, men også tuberkulose. Nå snakker vi…

    7. Hei, jeg er også helt imot lockdown, tiltak og koronapass og har selv ikke vaksinert meg, men det er litt viktig å ha fakta på sin side når man skal prøve å argumentere med folk som har kjøpt narrativet. Du skriver at FHI i august forespådde at det “frem mot jul strammes i tiltakene opptil flere ganger”. Jeg har lest rapporten du har linket til i tidligere innlegg, og det stemmer jo ikke. Hvor mener du at denne informasjonen står? Det er viktig å ta til seg fakta med nøytrale øyne, sette seg inn i saken, og ikke klippe og lime ut ting som man selv synes passer, hvis man skal vinne i argumentasjon med folk som er slaver under koronaregimet. Send meg gjerne sidetall og mer informasjon, hvis jeg har gått glipp av noe her!

      https://www.fhi.no/contentassets/e6b5660fc35740c8bb2a32bfe0cc45d1/vedlegg/nasjonale-og-regionale-rapporter/2021-08-11-national_regional_model_2021.pdf

      1. Var dette en antydning om at jeg har klippet og limt noe? Jeg henviser tilbake til første del av august, jeg leste dette selv og flere andre gjorde dette. Dette husker vi klart som dagen, og nettopp derfor kunne jeg ta dette frem igjen i går fordi det som ble sagt, det som jeg skrev den gang skjer jo faktisk nå. Er ikke det besynderlig? Eller tror du jeg er synsk siden jeg kunne skrive det flere måneder før det faktisk skjer? Eller sanndrømt? Så hvis noen er spesielt interesserte så får man søke opp selv, da disse dokumentene er store mengder. Jeg prøvde et kjapt søk her nå på Camilla Stoltenberg og Arendalsuka, i et forsøk på å hjelpe deg finne dette, for hun uttalte seg om dette under den uka. Selvfølgelig ble ikke dette blåst opp i media, men der var faktisk noen som gjenga hennes uttalelser. Så hvis du virkelig vil finne dette, så er det ute der, et sted. Takk for innspill og lykke til. Ha en fin kveld videre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg