Dere bloggere altså!!

For to dager siden postet jeg et innlegg med en rekke ting som man har gjort, ikke gjort, hvor mange ditt og datt en har og ikke har. Dette var da et sådan Facebook «kjedebrev» som ei venninne hadde postet på sin vegg på Facebook. Jeg syntes det var litt morsomt da og kopierte det og la det ut i bloggen.

Det jeg ikke hadde sett komme var at så mange bloggere tok dette som en utfordring, og plutselig dukket det opp «overalt» som en «utfordring fra Bunny». Nå vet jeg ikke om jeg har fått med meg alle, men jeg har sett at det har blitt veldig mange som har postet dette, noe som er veldig moro.

Jeg vil med dette innlegget takke for dette, fordi dette bidro til mang et smil hos meg, det var en fin ting som gledet meg, så tusen takk igjen alle sammen for å gjøre Bunny hoppende glad – klem til alle dere bloggere der ute 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kjedebrev #utfordring bunny #bunnytrash

14 kommentarer

Siste innlegg