De 12 styggeste og verste ordene!

Foretok en liten undersøkelse på sosiale media og stilte spørsmål om hva folket synes er de verste og styggeste ordene her til lands. Mange av ordene synes jeg bare er morsomme, andre ble jeg forundret over da jeg ikke skjønner hva som er så fælt egentlig. En annen ting jeg reagerer på er hvordan kvinner og deres underliv får gjennomgå. Velkommen til Bunnys presentasjon av hva det norske folk mener er de 12 styggeste og verste ordene her til lands:

01). Klitoris

02). Fitte

03). Mjælk

04). Slimpropp

05). Satan

06). Hore

07). Bendelorm

08). Slim

09). Utflod

10). Rompesaft

11). Klitt

12). Gaffel

Hva mener dere om denne listen? Noe dere er (u)enige i? Hva er det verste og styggeste ordet dere selv kan komme på?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#versteord #styggesteord #ord #norge #bunny #bunnytrash

14 kommentarer
    1. Legg merke til at jeg borderline konsekvent bruker termen ‘kvinnelige homofile’, da jeg rett og slett syntes ‘lesbisk’ har en helt for jævlig sound *hehe*.
      På samme vis unngår jeg ’tispe’. Jeg kan heller ikke fordra sounden av ordet ‘kvinne’. Dette er imidlertid ikke like lett å unngå, men non the less, benytter jeg ‘dame’ istedet så fremt det lar seg forene i sammenhengen 😛 😀

    2. Hmmm 🤔

      Ordet “ditto” er det verste ordet min kjære hører… jeg brukte det mye i starten av vårt forhold/bekjentskap 😊
      “din jæ..homo” synes JEG er stygt 😔

      1. ‘Ditto’ er jo bare meningsløst slik jeg ser det. Tyder liksom på at man ikke har noe å komme med selv. Enig med deg angående ‘jævla homo’, men da setter man flere ord sammen. Det meste man setter ‘jævla’ foran blir jo stygt, så en kan vel strengt talt si at ‘jævla’ er et stygt ord, mens ‘homo’ er beskrivende og flott 😜

    3. Skjønner ikke hvorfor ordet klitoris er et stygt ord, synes fin schwung i det ordet jeg.😊Mange av ordene /alle blir ekle pga innholdet kanskje? Utflod f eks.. Ikke noe feil med “bokstavene” liksom, men innholdet er jo litt “ekkelt” 😂

    4. Klarer ikkje sjå noko stygt i nokon av deisse orda eg 🤔.
      Sosialist, må vel vera eitt av dei styggeste orda eg veit om. Iallefall er det det mest misbrukte ordet eg veit om.

      1. Hmm.. så rart, trodde vi bestemte sånt selv, jeg bruker å få opp beskjed når jeg kommenterer hos andre at noen kan oppfatte som støtende, men går fint å poste likevel.. og det gjør jeg jo, for selv om disse algoritmene fanger det opp då er det nødvendigvis ikke støtende, som din kommentar, det er jo ikke støtende å si at man synes at ‘jævla homo’ er stygt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg