Dårlig sprut på mannfolka!!

Eller det er vel ikke spruten akkurat. Den kan vel være helt normal? Tror jeg.. vet ikke. Men det har kommet for mine ører, og meldes visst om både i utenlandske og norske media at menneskeheten kan stå overfor en reproduktiv krise.

I en helt ny studierapport publisert et sted, sorry, men kildereferansene er litt dårlige, men saken er høyst reell.. googler dere og søker litt på internett så finner dere, men jeg husker at det var noe som et medisinsk tidsskrift, altså folk med faglig kompetanse og ekspertise som har uttalt seg i tidsskriftet Human Reproduction Update, og der advarer ekspertene menn, etter at disse ekspertene har gransket sædprøver fra cirka 50 000 menn som ikke hadde kjente fertilitetsproblemer fra før. Resultatene viste at gjennomsnittlig spermmengde fra årene tidlig 70-tall til rett før 2020 (2018) har falt som en murstein:

Fra litt over 1000 millioner per milliliter, til litt under bare 50 millioner per milliliter. Fallet er på over 50 prosent, hele 51,6 prosent var det vel.

En utløsning kan inneholde opptil tre hundre millioner celler. Dette kan variere veldig fra utløsning til utløsning, og gjennomsnittet har vanligvis ligget på rundt 80 til 100 millioner per milliliter. Er antallet mindre enn 15 millioner per utløsning, er muligheten for å befrukte et egg veldig liten.

Jeg tenker at det er på tide å roe ned all hyling og skriking om klimakrise og klimakompensasjon, klimamål og alt dette jabba-jabba hysteriet. Sakte, men sikkert dør vi mennesker ut, det er naturens gang. Jeg tenker det er greit å slutte få barn likavæl, for samfunnet er ikke bra noen steder lengre. Vilt kaos og masse vold. Indoktrinerende ukulturer som bare vokser og vokser. Både snuppen min og jeg har fått tilbud fra kvinner om å bære frem våre barn, og både mengde og sprut har godt trykk, men vi avstår. Neste generasjon får mye å slite med. Det skal ikke byrde våre skuldre mer enn sympatien for andres barn.

Hva tenker dere?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#sperm #sæd #reproduksjon #bunnytrash #bunny

7 kommentarer
    1. Siden kreften tok fra meg muligheten til å velge å få egne barn, så har jeg ikke tenkt så mye over det.

      Det jeg tenker av og til, er at vel ble det gleder jeg ikke fikk/får oppleve – men også mange sorger og bekymringer jeg slapp/slipper.

      1. Jeg hater kreft, og selv om jeg har mine meninger om det å sette barn til verden i dag, så betyr ikke det at jeg mener at folk ikke burde fått barn for noen år tilbake siden. Det er i nyere tid elendigheten har tatt helt av, og det nå vi ser at det straks ikke er noen vei tilbake. Men enhver kvinne burde få velge selv, og jeg beklager at du ble frarøvet den muligheten. Klem ❤️

    2. Tenkte ikke kommenter, men bare måtte. Du vet nok jeg ikke er helt enig med deg, men respekter fullt ut dine valg og begrunnelsen. Jeg valgte anderledes for mange år side og da var verden anderledes. Fikk 4 nydelige barn og gjorde så godt jeg maktet. Dæven for noen flotte avkom jeg har. Begynte når jeg var 14. Ferdig når jeg var 23.
      Nå begynner barnebarn og komme. Det er og en enorm glede, men og bekymring. Så jeg og er bekymret, men vi må gjøre det beste utfra vår situasjon. Det gjør du og det gjør jeg.😊

      1. At folk fikk barn for mange år siden er mer forståelig, det er de siste årene elendigheten har tatt springfart, jeg glemmer ikke de dagene vi ikke engang fikk kjøpt toalettpapir eller brød. Antall knivstikkinger på byen i går har jeg mistet oversikt over.

    3. Tja. Tror ikke det er noe fare med barneproduksjonen. Visse folkeslag yngler verre enn kaniner. Barnetrygden er jo en kjekk ekstrainntekt.
      Hadde jeg vært ung nå, ville jeg ikke satt barn til verden. To av mine er bestemte på at de ikke skal ha barn. Jeg beriket verden med 3 flott barn og sitter igjen med to barnebarn. Helt greit.

      1. Yupp, de gale får barn, så slår de hverandre ihjel. Haha.. huff, nå er jeg slem, men fakta er at slik jeg ser det så er det mange som får barn av helt feil årsak. Fint med familie da 🥰

    4. Fyrst vil eg seia at eg er sjeleglad eg ikkje har etterkomerar. Det sparer meg for mykje bekymring. Det verte ikkje lett å vera menneske framover.
      At reproduksjonsevna går nedover, er ikkje å undrast over. Når ein ser på alle giftstoffene som verte sprøyta inn i kroppane, som dei kallar vaksiner, så må det jo gå ut over noko.
      Ta t.d stoffet aluminiumsnitrat, som er i monge av vaksinane. Det påverkar både elektroluttbanane i hjerna, og nervebanane i kroppen. Det er forska på dette, og bevist at det forårsaker demens, og nervesjukdomen MS. Det er og sterke indikasjonar på at “eksplosjonen” av ALS i seinare år, har med dette å gjera, men det er ikkje ferdeg forska på, så dei kunne ikkje gi ein endeleg konklusjon.
      Det var spesielt influensavaksinane dei hadde forska på, men vaksina mot meslingar og vannkopper var og med.
      Eg må seia at eg er forundra over at det berre er ein brøkdel av folk, som stiller kritiske spørsmål kring alle stoffene som verte tilførte kroppane våre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg