Dagens korteste..

Så til slutt dagens korteste innlegg fra meg.. har tidligere i dag postet et innlegg om den rødlistede purpurmarihånd, og så har jeg postet et innlegg med 15 supermorsomme forslag til trening og aktiviteter og sist, men ikke minst: Dagens 10 utfordringer. Er det noen her som er smartere enn en 5. klassing? Test deg selv da vel 😜

Ellers har dagen vært som høsten, regn, snø, slaps, vind og nå sol. Forunderlige greier, haha.. 5 grader her i Drammen «as we speak».

I går fastet jeg, spiste null niks og nada. Spiste ikke noe i morges heller. Faktisk ble det ikke noe mat i dag før snuppen min kom hjem fra jobb 16:45. Da hadde jeg laget til fiskegrateng med grønnsaker, poteter og litt bacon. Hellige kaninmåne så godt det er å spise etter fasting. Kanskje blir det et knekkebrød i kveld, ikke mer.. i morgen er det fastedag igjen. Ser det er en liten mulighet for sol da, i det minste opphold, så da blir det kanskje en tur. Ikke i skogen, men.. vi får se.

Dere som har fulgt bloggen ei stund vet at innimellom så bruker snuppen min og jeg gjøre endringer på helgene, på grunn av jobbturnusen hans. Det er lenge siden sist. Men da blir det altså lørdag på fredag, og fredag på søndag, og søndag på lørdag. Og på det som denne helga blir vår lørdag, da skal vi kose oss med hjemmelaget pizza på balkongen her, etterfulgt med noe godt i glasset, noe snacks og behagelig musikk i bakgrunnen. Så da kan jeg spørre dere der ute. Hva liker dere å ha på pizza? Jeg lager bunn, har på pizzasaus, kjøttdeig, champignon, og kuttede oliven som er fylt med oregano, og ost. Men jeg vil ha én ting til. Hva skal det være, hva ville du valgt?

Takk for i dag, «prekæs» 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#pizza #bunnytrash #bunny

16 kommentarer

Siste innlegg