DAGENS KISS, MARRY, KILL!!

Et konsept fra TikTok, bare her ført i bloggs form. Vanligvis spinnes et hjul tre ganger hvor så spilleren plasserer bildet av den kjendisen som dukker opp under ønsket kategori. Om det da dukker opp en kjendis som man overhodet ikke liker, så kan man plassere vedkommende under kill, altså myrde vedkommende. Så spinnes hjulet igjen og en må plassere den neste under én av de to gjenstående kategoriene, kiss (kysse) eller marry (gifte seg med). Om vedkommende blir plassert under kiss, at man velger å kysse vedkommende, da MÅ man tilslutt gifte seg med (marry) den siste, uansett om man liker vedkommende eller ei.

I bloggs form så er det ikke noe hjul å spinne, så da må jeg velge de tre første kjendisene som dukker opp i facebook-feeden min. So here it goes..

Johan Golden.

Den første kjendisen ble Johan Golden – han er en norsk komiker, musiker og programleder i radio og fjernsyn. Han er best kjent som fast paneldeltager i Nytt på nytt på NRK. Jeg har intet forhold til mannen, er ingen fan, så han myrder (kill) jeg, rett og slett. Har intet ønske om å hverken kysse eller gifte meg med han.

Nicki Minaj.

Den andre kjendisen ble Nicki Minaj, hun er kul dame med masse ‘attitude’. Hun er en amerikansk rapper, sanger, låtskriver, modell og skuespiller som flyttet i ung alder til Queens i New York. I august 2009 signerte hun platekontrakt med Young Money Entertainment. Hun har gitt ut fem studioalbum, hvorav det siste heter Pink Friday 2 som kom ut nå sist desember (08.12.24). Jeg velger å gifte meg med henne da jeg tenker et liv sammen med henne kan bli spennende og morsomt. For meg er hun ikke noe kysse-emne eller en person å gjøre «slike ting» med. Trenger jo hverken kysse eller andre ting med den man inngår ekteskap med, så..

Elvis Presley.

Så da må jeg kysse den siste personen, og det ble altså.. wait for it.. Elvis Presley!! Wohoo!! Elvis var en amerikansk sanger og skuespiller. Han regnes som den første underholdningsartisten som i kommersiell skala kombinerte vestlig ungdomsopprør med populærkultur. Med tilnavnet «The King of Rock and Roll», eller kun «The King», anses han som arketypen på en popstjerne. Yupp, om Elvis kom tilbake fra det døde og oppsto som han var i sin storhetstid, så kunne jeg veldig gjerne gjort mer enn å bare kysse (kiss) med han, for å si det sånn, yum-yum, hehe..

Hva synes dere om mine valg?

Nå har vi det moro her en mandags morgen. Takk for titten, «prekas» senere!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kiss #marry #kill #bunnytrash #bunny

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg