DAGENS KISS, MARRY, KILL!!

Good morning folks, tid for dagens «kiss, marry, kill» her presentert av ‘yours truly’. Dette er et t konsept jeg har «stjålet» fra TikTok. Det hele foregår slik: Vanligvis spinnes et hjul tre ganger hvor så spilleren plasserer bildet av den kjendisen som dukker opp under ønsket kategori. Om det da dukker opp en kjendis som man overhodet ikke liker, så kan man plassere vedkommende under kill, altså myrde vedkommende. Så spinnes hjulet igjen og en må plassere den neste under én av de to gjenstående kategoriene, kiss (kysse) eller marry (gifte seg med). Om vedkommende blir plassert under kiss, at man velger å kysse vedkommende, da MÅ man tilslutt gifte seg med (marry) den siste, uansett om man liker vedkommende eller ei.

I bloggs form så er det ikke noe hjul å spinne, så da må jeg velge de tre første kjendisene som dukker opp i facebook-feeden min. So here it goes..

Sandra Borch.

Dagens første bilde av en kjendis som dukker opp er av Sandra Borch, hun er altså nå den nåværende Ap/Sp-regjeringens nyligste statsråd som fratrer sin stilling som minister pga demens og urent mel i posen. Ganske enkelt dreper jeg henne, ikke noe vits å kaste bort tid på noen fra den regjeringen, man ser hvor det går læll..

Janet Jackson.

Neste som popper opp i feeden min er Janet Jackson som er en amerikansk popartist som har hatt enorm suksess, hun er også lillesøster til Michael Jackson. Blant hennes største hits finner man «Thats the way love goes», «Control», «Miss you much», «Nasty» og «Rhythm Nation». Jeg velger å gifte meg med henne, hun har jo tross alt vært gift før, hun virker til å tåle å måtte gjennomgå en del, forrige ekteskap var jo tross alt omtrent 5 år med en muslim.

Da må jeg altså kysse med neste som popper opp her, har intet valg, og hvem er det så jeg må kysse med? *krysser fingrene* Det ble Zac Efron faktisk!!

Zac Efron.

Yuhuu.. Han er en amerikansk skuespiller og sanger som først ble kjent i filmen High School Musical, der han spiller tenåringen Troy Bolton som er skolens baskethelt. Han spilte også i slutten av bandet One Directions periode fra 2013 til 2014. I 2019 spilte han massemorderen Ed Bundy i filmen «Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile». Zac Efron er en hottie, skikkelig snacks for oss homsene, så her hos meg kan han få både kyss og mer til..

Hvordan likte dere dette? I loved it!! I dag ble det én politiker mindre, og litt kos med en sexy hottie, god start på en lørdag 😜🐰 Cheers!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kiss #marry #kill #bunnytrash #bunny

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg