DAGENS KISS, MARRY, KILL!!

Hello again folkens, nå er det igjen tid for ukens femte «kiss, marry, kill» her på bloggen. Et konsept jeg har «stjålet» fra TikTok. Det hele foregår slik: Vanligvis spinnes et hjul tre ganger hvor så spilleren plasserer bildet av den kjendisen som dukker opp under ønsket kategori. Om det da dukker opp en kjendis som man overhodet ikke liker, så kan man plassere vedkommende under kill, altså myrde vedkommende. Så spinnes hjulet igjen og en må plassere den neste under én av de to gjenstående kategoriene, kiss (kysse) eller marry (gifte seg med). Om vedkommende blir plassert under kiss, at man velger å kysse vedkommende, da MÅ man tilslutt gifte seg med (marry) den siste, uansett om man liker vedkommende eller ei.

I bloggs form så er det ikke noe hjul å spinne, så da må jeg velge de tre første kjendisene som dukker opp i facebook-feeden min. So here it goes..

Ricky Martin.

Dagens første bilde ble av en skikkelig godbit. Ricky Martin nemlig, snadder og snacks sier jeg bare, en skikkelig homselomse som kan få gjøre hva han måtte ønske med meg. Han er en puertoricansk popartist og skuespiller som oppnådde stor internasjonal oppmerksomhet og popularitet på 90-tallet, og fremdeles holder han koken. Hans største hits er «Livin’ la vida loca», «She bangs», «Nobody wants to be lonely», «Maria», «Private emotion» og «The Cup of life». Jeg gifter meg med han og satser på et meget aktivt og sunt ekteskap, hehe..

Madonna – The Celebration Tour 2023/24

Oopsi.. dette er jo egentlig rart at allerede ikke har skjedd, for denne dama er jo i facebook-feeden min hver eneste dag. Mitt store idol, the one and only, Madonna!! Alle vet hvem hun er, the queen of pop og en av verdens mestselgende entertainere som er ute på en utsolgt verdensturné as we speak hvor hun fremfører store hits som blant annet «Live to tell», «Ray of light», «Bedtime Story», «Into the groove», «La isla bonita», «Vogue» og «Like a prayer». Selvfølgelig dreper jeg ikke Madonna om jeg kan velge noe annet, så her blir det et uforglemmelig kyss!

Shawn Barber.

Den neste som dukker opp i feeden min, og som jeg da må drepe blir den canadiske friidrettsprofilen Shawn Barber. Bye-bye. Artikkelen som dukket opp forteller at han er død uansett. Hvil i fred Shawn Barber.

Men du og du for en herlig start på dagen, tenke seg til, kysse med Madonna og gifte meg med snacks- og snadderhomsen Ricky Martin, hellige kaninmåne altså!! Hva mener dere folkens?? Haha.. prekas!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kiss #marry #kill #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
    1. Nå bruker ikkje eg å kysse på folk i hytt og vær, så eg hadde nok stått over å kysse Ricky Martin, men vore gift med Madonna hadde vel ikkje vore feil 😜.
      Shawn Barber, stakkars. Han fekk store medisinske utfordringar etter kvaksina, og døde som følge av det. Rett og slett myrda av Big Pharma.

      1. Aldri hørt om Shawn Barber før i dag. Tragisk om det er slik at eksperimentvaksinen faktisk tar livet av unge folk. Er det slik at idrettsfolk er særlig rammet? 🤔

        1. Det stod om han i dei fleste amerikanske aviser, både då han fekk reaksjoner på vaksina, og då han døde.
          Sidan eg abbonerer på sju amerikanske medier, så var eg liksom nøydt til å få det med meg.
          Det verste var at han ville eigentleg ikkje ta den vaksina, men måtte, om han skulle få lov til å drive med idrett.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg