DAGENS KISS, MARRY, KILL!!

God morgen folkens, nå er det igjen tid for dagens «kiss, marry, kill» som er et konsept «stjålet» fra TikTok, bare her ført i bloggs form. Det foregår slik: Vanligvis spinnes et hjul tre ganger hvor så spilleren plasserer bildet av den kjendisen som dukker opp under ønsket kategori. Om det da dukker opp en kjendis som man overhodet ikke liker, så kan man plassere vedkommende under kill, altså myrde vedkommende. Så spinnes hjulet igjen og en må plassere den neste under én av de to gjenstående kategoriene, kiss (kysse) eller marry (gifte seg med). Om vedkommende blir plassert under kiss, at man velger å kysse vedkommende, da MÅ man tilslutt gifte seg med (marry) den siste, uansett om man liker vedkommende eller ei.

I bloggs form så er det ikke noe hjul å spinne, så da må jeg velge de tre første kjendisene som dukker opp i facebook-feeden min. So here it goes..

Märtha Louise.

Første kjendisen som dukket opp i feeden min i dag er prinsesse Martha Louise. Jeg dreper henne, jeg har fått så nok av alt rundt henne og de hun drar inn i livet sitt at jeg hadde ikke turt å hverken gifte meg med eller kysse henne. Sorry Martha, i oppveksten likte jeg deg veldig godt, i dag synes jeg bare det er greit at det blir stille fra deg og de du omgåes..

Aleksander Aamodt Kilde.

Neste bilde er av Aleksander Aamodt Kilde og jeg må Google hvem han er. Noe sportslig skjønner jeg, men siden jeg ikke følger med på sport whatsoever og idrettsutøveres navn ikke fester seg i hjernen min, så måtte jeg altså søke opp og finne at Aleksander er en norsk alpinist som representerer Lommedalens Idrettslag. Lommedalen?? Så han er en sånn lommemann?? Han vant verdenscupen sammenlagt sesongen 2019/20. Under VM i alpint 2023 tok han sølv i super-G. Hmm.. gifte meg med eller kysse? Jeg tenker at jeg må nok gifte meg med han. Tror ikke han er noe tess til kyssing og slike medmenneskelige fysiske greier. Virker litt «lost».

Så da spørs det, hvem må jeg kysse med da? Ehh.. Paul McCartney.

Paul McCartney.

Uffameg da, så kjedelig. Altså, Paul McCartney er en britisk multi-instrumentalist, komponist, skuespiller og låtskriver. Han er mest kjent som ett av de to mest kreative medlemmene i musikkgruppen The Beatles. Han er faktisk, i mine øyne, en drit kjedelig fyr. Attpåtil er han 81 år. Så dette kysset blir bare en rask smask, noe mer får han ikke fra meg, det ville han nok ikke overlevd.

Hva synes dere om mine kiss, marry, kill-valg i dag? Følte at kjendisene jeg fikk tildelt i dag var «kind of boring», håper det blir noen sprekere med mer futt som dukker opp i morgen. «Prekas» senere, ha en fin dag!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kiss #marry #kill #bunnytrash #bunny

3 kommentarer
    1. Nei, dåverande kronprinsesse Sonja skulle nok overlatt Martha Louise til meg då hu hadde sjansen 😜.
      Vel, hu var nok litt vel ung då, men eg skulle nok klart å få folk av henne, til hu var gamal nok til å gifte seg 🤣.
      Dei to andre, boring people.

      1. Jeg får helt noia av kongefamilien i dag. Når Harald er gått bort, så er det norske monarkiet over slik jeg ser det, Haakon og Martha er bare karikaturer og parodi-figurer. Olav var konge, Hans ettermæle sank raskt 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg