DAGENS KISS, MARRY, KILL!!

God morgen folkens, nå er det igjen tid for dagens «kiss, marry, kill» som er et konsept «stjålet» fra TikTok, bare her ført i bloggs form. Det foregår slik: Vanligvis spinnes et hjul tre ganger hvor så spilleren plasserer bildet av den kjendisen som dukker opp under ønsket kategori. Om det da dukker opp en kjendis som man overhodet ikke liker, så kan man plassere vedkommende under kill, altså myrde vedkommende. Så spinnes hjulet igjen og en må plassere den neste under én av de to gjenstående kategoriene, kiss (kysse) eller marry (gifte seg med). Om vedkommende blir plassert under kiss, at man velger å kysse vedkommende, da MÅ man tilslutt gifte seg med (marry) den siste, uansett om man liker vedkommende eller ei.

I bloggs form så er det ikke noe hjul å spinne, så da må jeg velge de tre første kjendisene som dukker opp i facebook-feeden min. So here it goes..

Jonas Gahr-Støre.

Jaja, det måtte jo skje liksom. Dagens første kjendis i min FB-feed ble statsminister Jonas Gahr-Støre. Siden alle alternativene er intakte, så la det være ingen tvil om hva jeg velger å gjøre her. Å gifte meg med, eller kysse denne mannen, ville aldri skjedd. Ser  for meg at da hadde jeg druknet meg i ekteskapet eller drukket grønnsåpe og klorin etter sådan kyss. Fyttehelvette, æsj!! Så her er det bare et alternativ, nemlig å drepe statsministeren. Gladelig finner jeg fram en teskje og en zester parmesanraspe og starter henrettelsen.

Bjørnar Moxnes.

Bilde to.. hva faen??!! Bjørnar Moxnes. Da skal altså dette bli en sånn dag. Med masse fælinger som jeg egentlig ikke ville vært i nærheten av uten å få meget godt betalt for det. Leser at Moxnes er tilbake i jobb på stortinget igjen hvor han jobber som representant for partiet Rødt. Partiet for de velmenende og troverdige, hahaha.. men faen. Nå drepte jeg jo Gahr-Støre, så da er jo det alternativet borte og jeg må faktisk kysse Bjørnar Moxnes. Å gifte meg med han er jo helt uaktuelt, risikerer jo å miste alt om jeg skulle hatt felles økonomi med sådan mann. Havnet på gata rett og slett! Og i starten hadde jeg vel konstant vært bekymret for solbrillesamlingen min. En skuff med flere blant annet Versace, Dolce Gabbana, Prada og så videre må beskyttes. Så her blir det et raskt kyss med Moxnes og tarmrens i kjeften etterpå.

Så da har jeg intet valg da. Neste kjendisen som dukker opp i feeden min i dag må jeg gifte meg med. Og den heldige er..hahaha, jeg dævver. Tredje dag på rad at jeg må gifte meg med ei parykkdame. Denne gang Dolly Parton faktisk!!

Dolly Parton.

Dolly Parton er en amerikansk country-sanger, låtskriver og skuespiller. Hun eier en radiostasjon, et filmselskap og et klesmerke samt temaparken Dollywood i fødebyen sin, som hun har hedret med en egen sang, «My Tennessee Mountain Home». Hun har fått en stjerne på Hollywood Walk of Fame. Mest kjente låter er «Jolene», «9 to 5», «I will always love you» og «Islands in the stream». Blir sikkert et bra ekteskap hvor jeg sikkert kan kjøpe meg alt jeg vil ha, reise hvor jeg vil, gjøre hva enn jeg måtte ønske. Joda, jeg digger Dolly, alle elsker Dolly, men hadde helst sett at jeg endelig skulle få giftet meg med en skikkelig kjekk MANN i dag, da dette ble tredje hårtrollet på rad!

Joda, jeg vet. Jeg burde være veldig fornøyd i dag, jeg har jo faktisk kverket den historisk verste statsministeren Norge har hatt. Jeg tenker jeg vil bli hyllet og husket for dette i lang tid etter min egen død, og få min begravelse dekket av staten, med en minnestein i gull.

Ha en fin dag alle, «prekas» senere! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kiss #marry #kill #bunnytrash #bunny

5 kommentarer
    1. Då eg tok nokre kurs hjå CIAskulen på 80-talet, hadde me eitt fag som heitte fysiske avhøyrsmetodar. Torturmetodar ville eg kalla det. Dei hadde ein metode eg kunne nytta på han du ville seigpina ihjel.
      Han hadde rektegnok ikkje dauda av det, men han hadde garantert gjort ende på seg sjølv.
      Moxnes, vel, han er vel berre ein stakkar.
      Dolly Parton, hu høyrde om ein stor fan, med downs, og stilte opp på ein diner for å treffe han, og song Islands in the stream i duett med han.
      Jo, hu er ei “stor” dame.

      1. Dolly er nesten utenomjordisk, bare synet av henne gjør meg veldig glad, og for de som virkelig lytter så har hun mange enormt gode tekster som virkelig gjør skam på andre kjente låtskrivere 🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg