DAGENS KISS, MARRY, KILL!!

Da var det tid for dagens «kiss, marry, kill» som er et konsept «stjålet» fra TikTok, bare her ført i bloggs form. Det foregår slik: Vanligvis spinnes et hjul tre ganger hvor så spilleren plasserer bildet av den kjendisen som dukker opp under ønsket kategori. Om det da dukker opp en kjendis som man overhodet ikke liker, så kan man plassere vedkommende under kill, altså myrde vedkommende. Så spinnes hjulet igjen og en må plassere den neste under én av de to gjenstående kategoriene, kiss (kysse) eller marry (gifte seg med). Om vedkommende blir plassert under kiss, at man velger å kysse vedkommende, da MÅ man tilslutt gifte seg med (marry) den siste, uansett om man liker vedkommende eller ei.

I bloggs form så er det ikke noe hjul å spinne, så da må jeg velge de tre første kjendisene som dukker opp i facebook-feeden min. So here it goes..

Chris Pratt.

Første kjendisen som dukker opp er Chris Pratt. Hellige kaninmåne for en godbit av en start, her går vi rett i kyssingen. Han kan få lov til å kysse (kiss) meg, og mer til, så mye han bare måtte orke. Her er det ingen som legger seg ned og blånekter, tvert imot. For dere som ikke vet, Chris Pratt er en amerikansk skuespiller som ble kjent for å ha spilt i komedieserien Parks and Recreation fra 2009 til 2015. Han dukket også opp i dramaserien Everwood fra 2002 til 2006 og har hatt roller i kjente filmer som Wanted, Jennifer’s Body, Guardians of the galaxy-filmene og flere av Jurassic Park-filmene. Ahh.. dette var en god start på morgenen! Smask meg!!

Cyndi Lauper.

Det andre bildet som dukker opp er av Cyndi Lauper. Naaaw, henne har jeg jo vært stor fan av nesten hele mitt liv. Synes hun er kjempemorsom, allsidig og utrolig dyktig. Har vært på konsert med henne, og hun var helt rå! Kort oppsummert, Cyndi Lauper er en amerikansk vokalist, låtskriver og skuespiller. På 80-tallet ble hun kjent med sanger som cover-låten «Girls Just Want To Have Fun», «Time After Time», «She Bop», «All Through The Night», «True Colors» og «I Drove All Night». Hennes album fra 2008 «Bring ya to the brink» var et veldig bra comeback og hennes bidrag til musikalen og filmen «Kinky Boots» var genial. Jeg kan ikke drepe (kill) Cyndi, så henne må jeg jo bare gifte meg med.

Michael Jackson.

Da har jeg ikke noe valg da, den tredje kjendisen som dukker opp i facebook-feeden min må drepes (kill), og den uheldige ble altså Michael Jackson, hahaha.. ja den får jeg ikke dårlig samvittighet for, han ble jo faktisk gravlagt en sommerdag i 2009. For de som ikke vet, Michael Jackson var en amerikansk artist, danser, låtskriver og filantrop. Jackson er anerkjent som den mest suksessrike artisten gjennom tidene av Guinness World Records og er blitt betegnet som «kongen av pop». Han har en lang rekke av hits, deriblant «Billie Jean», «Thriller», «Bad» og «Smooth Criminal».

Hva synes dere om mine valg?

Jeg føler dagens kiss, marry, kill ble veldig bra jeg, jeg slapp unna å gifte meg med Michael Jackson, og dét ødelegger ikke nattesøvnen min, tvert imot, for å si det sånn. Takk for titten, «prekas» senere folkens!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kiss #marry #kill #bunnytrash #bunny

2 kommentarer
    1. Har hørt noen kiss, marry, kill på poddkaster bla… gøy og ikke så lett om en må velge mellom folk en kjenner ..hehe.. Artig din variant her ..Kule bilder i fargerikt antrekk .. tommel opp 🙂

      1. Takk, jeg synes selv konseptet er litt moro, og det har jo potensiale til å bli rasende festlig om de rette kjendisene dukker opp i feeden min – da tenker jeg at dette etterhvert kan bli veldig moro for de som klikker inn på bloggen her og følger med også 😜👍🏾🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg