Dagbokinnlegg.

Dette blir som et dagbokinnlegg.. kjære dagbok, i dag har jeg hatt en veldig slitsom, psykisk påkjennende og jævlig dag. Rett og slett! Opp klokken 07:00 for å dra til dyreklinikk, tre ganger til, og tre ganger fra.

Jeg har hatt trøbbel med taxi-sjåfører, de er jo alle allergiske mot hunder, busser som ikke går, fordi dem blir overopphetet i varmen. Hurra for El-biler folkens!! *ironi* Jeg har vært på min første generalforsamling for borettslaget, som tillitsvalgt fir blokken. Dét møtet tok jo sin tid, enkelte har de mest finurlige ting å ta opp i forsamling, som egentlig ikke har noe der å gjøre. Jaja.. og jeg har handlet til bloggtreffet. Så da føler jeg at dét er nogenlunde på stell.

Nå har jeg nettopp løpt opp og ned trapper med hunder i mine armer, og da dermed gått to lufteturer, istedet for én. Det har gått i ett. Nå først sitter jeg. Aaaahh.. så deilig!! Jeg har ikke sittet i hele dag. Og når jeg har skrevet dette så skal jeg lage biff til snuppen min kommer fra kveldsmiddag. Så takk for titten og velkommen innom igjen i morgen. Da tror jeg at jeg er «meg selv» igjen 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#onsdag #bunnytrash #bunny

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg