Da sitter jeg her i Oslo da.

Oioi.. denne helga har vært enormt innholdsrik, på godt og vondt, det er helt klart. Den er ikke over enda, klokken er 13:23, det er søndag formiddag, og her sitter jeg på Starbucks på Grønland i Oslo.

I kveld skal jeg på et arrangement her i Oslo, så jeg ser ikke helt poenget med å ta toget til Drammen og bussen videre hjem, for å være der litt og ta samme vei tilbake til Oslo. Nå har jeg mange timer her å slå ihjel altså.

Så folkens, hva finner man på i hovedstaden på en søndag liksom?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#pride #oslo #bunny #bunnytrash

14 kommentarer
    1. Tenker helga har vært innholdsrik både på godt og vondt. Men du er heldig som er i byen med det store hjertet, nå er det såpass lenge siden jeg har bodd der. Men det må da være noen bloggere i byen som både har råd, kanskje har tid av å slå av tid sammen med deg. Det har vært et artig innlegg, for så klart må du skriv om slikt, å lese om. Kos deg masse <3.

      1. Det ville jeg også egentlig, men iom det er overskyet, tidvis bøtter det ned og tordner, så føler jeg ikke for de alternativene. Nå sitter jeg på Scotsman og bare ser på folk 🤪

    2. Oj! Jeg er nok for dårlig kjent i Oslo til at jeg skal anbefale noe. Men jeg vil tro at dere rett og slett trenger å ta det litt rolig og bare slappe av og se på livet rundt dere.🤩Nyt dagen!🤗

    3. Dumt det kommer regn sånn helt plutselig.. ellers er det hyggeligste i oslo å bare rusle rundt syns jeg… Sitte ned å ta en kaffe8eller annet drikke) er jo hyggelig.men ikke i timesvis..hehe.. Fryktelig trist det som skjedde i Oslo.. Håper dagen i dag har vært fin <3

    4. Søndagen er litt “dæff” i Oslo. Gå tur langs elva fra teknisk museum og ned et fint, selv i regnvær 😁 Her har det vært pakking til tur og middag med Hr Frodith på restaurant. 😊I morgen til fjells 😊 Du burde kanskje gått på Pushwagner -museet.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg