Crackhore i kveld, f**n!!


Nå er det slik at for litt siden så mottok snuppen min og jeg invitasjon til en temafest som nærmer seg raskt nå. Med tanke på hvordan situasjonen har vært godt over året nå, så har det vært vanskelig å glede seg og planlegge ting. Konserter, turer, reiser og sammenkomster har blitt flyttet på og kansellert etter tur og jeg har liksom blitt vant til at ting som dette ikke har latt seg gjennomføre.

Denne kommende temafesten blir ikke et stort arrangement når det gjelder samling mennesker, det blir et knippe venner og ikke mer enn det. Det er ikke utenbys heller, men en kort tur fra vår bydel til en annen. Derfor har jeg nå blitt positiv til at dette faktisk blir noe av. Snuppen min er også veldig positiv og har faktisk hele antrekket klart.

Selv har jeg gjort noen bestillinger, og i går fikk jeg noe sminke hos ei venninne som jeg skal bruke denne aktuelle kvelden hvis jeg får til å legge den. Derfor tok jeg fram slike koster, primer, foundation, concealer og sminkepalett mm i dag, og jeg har da klint masse greier rundt om i ansiktet. Det er ikke rent lite heller, det er litt sånn «dragqueen on crack».

Jada, så tenkte jeg at jeg driter i å fjerne det. Ikke noe hastverk. Det er MYE, og det er enda mer jobb å faktisk fjerne det, enn å få det klint utover trynet. Det blir som å pynte juletreet og leiligheten til jul. Koselig lett og moro, men å rydde vekk jula er kjedelig og jobbigt. Jeg er alene hjemme, snuppen min er på jobb, jeg skal ingen steder, og ingen er forventet hit. Så greit. Jeg setter på kaffemaskinen og den fyller opp en stor kopp med deilig caramel macchiato som jeg tar med meg på balkongen. Legger meg på sofaen her og skal nyte en røyk sammen med kaffen. Så ringer mobilen, det er snuppen min.

Muntert forteller han at han har bestilt sushi hjem til oss, og den blir levert her før han kommer hjem fra jobb. Så den må jeg ta imot. Jeg elsker sushi og er bare happy-happy for at vi skal spise det i kveld. Så slår det meg.. sminken!

Faen, jeg ser jo ikke vettig ut!!!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sminke #makeup #søndag #divine #sushi

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg