C19, C20, C21, C22, C23, C24, C25 ETC.


Jeg orker ikke skrive noe langt innlegg om dette, jeg vil bare påpeke hvor interessant det er å lese om utviklingen når det gjelder koronaviruset og vaksineringen som pågår. Lese om den røde tråden om nye mutasjoner av viruset som litt etter litt antyder at selv om en er vaksinert så hjelper vaksinene mindre og mindre. Nå skrives det om varianten som kalles Delta som først ble oppdaget i India og forhindret første gjenåpning av Storbritannia. I dag antyder helseorganisasjoner, politikere og media at vi vil få en ny smittebølge som hovedsaklig vil bestå av Delta.

Fagfolk anslår at til høsten finner vi ut hvor beskyttende nåværende vaksiner er mot Delta. Altså er det nok en bekreftelse på at befolkningen faktisk er forsøkskaniner og det er først nå de kan notere seg hvordan disse vaksinene faktisk fungerer.

En annen ting som er verdt å tenke på er hvordan vi etterhvert i pandemien har hørt om nye mutanter og varianter av C19-viruset som dukker opp her og der. Så med det er det jo mer enn meget sannsynlig at når høsten kommer og man har flere svar på hvor mye eller lite vaksinene beskytter mot Delta, så dukker det opp nye varianter og mutanter i mellomtiden.

Hva da?

Edit: Bare rett etter jeg postet dette innlegget så dukket ordet ‘Lambda’ opp i nyhetsfeeden min..

Link: Frykter deltavarianten kan gi samme smittenivå som i fjor høst (VG)

Link: Tror hjerteproblemer er en bivirkning av vaksinene fra Pfizer og Moderna (NRK)

Link: Så syke kan vaksinerte bli av deltavarianten (VG)

Link: Tror fullvaksinerte kan ha spredd korona (NRK)

Link: Flere fullvaksinerte smittet (VG)

Dere som ikke har sett denne videoen burde se den nå:

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#virus #konspirasjonsteori #korona #covid #vaksine #vaksinering #fullvaksinerte #mutanter #varianter #delta #prøvekaniner #smitte #sykdom #død

14 kommentarer
    1. Ja, man vet lite om hvordan det vil mutere og fungere på nåværende vaksiner. Gir mer mening med virusets opprinnelse.
      Leste på nyheten idag at departementet oppfordret sterkt alle over 12 til å ta vaksinen, for “nytten veier mye tyngre enn den mulige skaden.” Jeg forstår de ønsker at alle tar vaksine. Men veier nytten av vaksinen tyngre for en 12 åring, hvis kan ser bort fra deres altrulistiske perspektiv?

      1. Det hele er big business, ikke annet. Jeg holdt på å le meg ihjel (mista kontrollen, ikke vondt ment) da det viste seg at det var smitteutbrudd blant fullvaksinerte og de konkluderte med at disse ville blitt mer syk uten vaksine. Hvordan kan de si det? Hvordan VET de det? Jeg har en tante og en onkel i 70-årene, hun med flere underliggende sykdommer i gruppen der hun iflg myndigheter skulle dødd av viruset. Hun var ikke syk et sekund, fakta er at hadde hun ikke blitt bedt om å teste seg fordi hun hadde vært utenlands så hadde hun aldri visst om at hun hadde fått dette viruset i kroppen.

    2. Godt spørsmål. Jeg vet ikke hvordan de kommer frem til ting. Men tror det er mye bias.

      Forresten.. På bloggen din starter alle videoer du har lagt til i innleggene av deg selv. Eller er det bare hos meg? Har du gjort en instilling på det? Jeg må manuelt bla ned å skru av når flere videoer spilles av samtidig. Tenkte bare si fra.

      1. Så bra du sier det. Jeg har ikke gjort noen innstillinger, vet ikke hvordan engang 😂 men du er første som gir meg denne tilbakemeldingen, så kan være en innstilling hos deg også som gjør at videoene starter av seg selv. Ikke vet jeg, jeg må manuelt klikke på videoene mine når jeg går inn på egne innlegg.

        1. Så merkelig. Når jeg gikk inn hit på bloggen nå, så startet to sanger og videoen i dette innlegget av seg selv. Men det kan jo være bare hos meg det skjer. Når jeg går inn på min egen blogg må jeg trykke manuelt for at videoen starter. Rart.

            1. Hun har rett, de starter alle som en i det en klikker inn. Jeg har imidlertid blitt så vant til det at jeg ikke har tenkt over det en gang før nå..
              Er det flere enn en video blant de siste 10 innleggene, blir det jo et svare leven *hehe*

    3. Ja, den som lever får se hvordan dette går. Helt sikkert er det lukrativt for den farmasøytiske industrien. Har hatt en del samtaler med en av de nærmeste om dette her. Sjøl tok jeg mitt valg i går.

    4. Jeg syntes nå disse nye mutasjonene som blir blåst opp sammenfaller påfallende med de mål som oppgis for at dette skal være over, og samfunnet går tilbake til normalt.. Det er jo nesten så en kan begynne å lure om det kan være noe muffens her, -at de faktisk går inn for å dra dette ut så lenge som mulig!??
      Men Neeii.. Det kan jo ikke være sånn her i Norge, for her kunne de da aldri ha funnet på å bedrive noe snusk i kulissene!..
      – Eller..
      Kanskje de kunne det allikevel, gitt!..

      Jeg blir bare sånn ‘DAAHHH..’ 😛 😛 😛

        1. Osloviruset/Oslovarianten,
          hvis vaksine vil bære navnet
          COVIDTrash – MayULive2CTheDawn
          (hvilket er kodet for COVID-skrap – Vil Du få Oppleve Å Møte GRYningen) 😀 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg