C0VID IMMUNE ETTER 2 DOSER!!


For noen dager siden møtte jeg på et par, noen bekjente, som «fløy på meg» begge to og ga både snuppen min og meg klemmer med en gang de møtte oss.

Før pandemien hang vi en del sammen. Men siste 18 månedene har vi kanskje møtt på dem raskt ved to anledninger, og da har de vært svært tilbakeholden, nesten på nivå med paranoide. «Ikke kom nært meg, da dør vi». Full av angst. Helt «ødelagte» og skremte av overdreven «fram-og-tilbake»-informasjon fra våre politikere, FHI og spesielt media.

Nå har de nå fått to doser kvakksine hver, så da er plutselig ALT greit for dem. Jeg skriver kvakksine, altså med alle disse variantene og mutantene som har «kommet og forsvunnet» lever vi i dag med overskrifter om «nye» mutanter og varianter hvor de som oftest blir fremstilt slik at de «smitter lettere og er mye farligere».

Folk har begynt å legge ut «nye» profilbilder på Facebook av seg selv, med slike «covid-rammer». Nå er det ikke slik at disse rammene lengre forteller «jeg har tatt vaksinen», «jeg har tatt en for laget», «sammen mot covid» eller «jeg er fullvaksinert». Nei, nå har folk begynt å legge ut profilbilder med rammer hvor det står at de er «Covid Immune» etter sin dose nummer to med kvakksine.

Hvor er Faktisk.no? Skal de ikke fjerne disse bildene? For dette er jo fullstendig ‘fake news’. Men nei. Så lenge dette er innenfor agendaen til å lure folk til å ta den ene kvakksinen etter den andre, så lar de det fare.

Hvor er smittevernet her?

Er det smittevern å la folk tro at de er immune mot covid hvis de har tatt to doser kvakksine? Hvis Covid er så forbannet skummelt og farlig, så er jo det å la kvakksinerte fly rundt å tro at de er covid-immune etter to doser kvakksine ekstremt farlig!?

Jeg prøvde å ta opp dette med en av disse som har laget seg slikt et ‘covid immun’ profilbilde. Jeg skrev «du vet vel at du ikke blir immun av disse vaksinene som deles ut nå?». Svaret var at «OM jeg blir smittet, så blir jeg ikke syk». Mitt spørsmål om hvordan vedkommende vet det hadde følgende svar, fordi «dem sier det». Jaha ja..

Så da er det fullstendig legitimt å dele slike bilder, fortelle folk at de man blir immune av kvakksinering, fly rundt å smitte andre og whatever?!

Altså mens jeg skriver dette innlegget, mens folk flyr rundt og tror de er covid-immune så driver Pfizer og lager egen «vaksine» mot Delta-varianten av Covid-19. Da tenker jeg at da vil det nok komme flere slike «vaksiner» mot kommende varianter og mutanter, i tillegg til at noen mennesker faktisk har begynt å la seg injisere med en tredje dose av de kvakksinene som er godkjente hittil (som egentlig ikke er godkjente). Det er en del som kommer til å trenge ganske mange kvakksiner etter hvert hvis de tror nå at de faktisk er immune nå!!

Fremdeles kan man spørre om noen vet hva «vaksinene» gjør med en, med immunforsvaret, bivirkninger og så videre i lengden, altså over tid. Fremdeles ingen som kan svare på det. Men de er veldig sikre på at de er immune/ikke kan bli syke.

Mange kommer til å gå på en ordentlig smell allerede før vi kommer til varianten OMEGA!!

Link: Pfizer vil tilby en tredje vaksinedose + lage egen delta-vaksine (forskning.no)

Link: Israel advarer Norge: – Definitivt noe å være bekymret for. Fullvaksinerte står for nesten hvert tredje nye smittetilfelle i Israel. Delta-varianten har ført til gjeninnføring av restriksjoner (TV2).

Link: 105 tilfeller av betennelse i hjertet etter koronavaksine (Dagens Medisin)

Det meldes om masse farlige bivirkninger etter kvakksinering, anafylaktiske sjokk, konstante hodesmerter, pusteproblemer, masse blødninger og betennelser. You name it! De fleste kommer over en tid etter injiseringene, ikke etter to-tre dager. Men som «dem» sier:

Det er ingen grunn til bekymring!!

Ha en herlig ny uke, her skinner sola, det er sol og sommer, og jeg ivrer etter nye eventyr, her er det bare å nyte det som nytes kan, såvidt jeg vet så lever vi bare én gang, og det er !!


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #korona #covidimmune #vaksiner #kvakksiner #delta #lambda #omega #faktisk #immunitet #blødninger #hjertebetennelser #anafylaktisksjokk #pandemi #pfizer #moderna #media #norge #bunnytrash

12 kommentarer
    1. Det er jo ingen logikk i at om jeg reiser til Sverige og tilbake igjen sammen med noen kvakksinerte slipper de glatt inn i Norge igjen, mens jeg da må sitte i karantenehotell!

      Om jeg nevner dette offentlig er jeg konspiratorisk og en som ødelegger for andre og sprer smitte! At de kvakksinerte i like stor grad gjør det samme, og i tillegg med myndighetenes velsignelse er det ikke mange som tenker på!

      1. Helt enig, det er helt idiotisk. Når fire personer drar til Sverige, tre kvakksinerte og en ikke like lettlurt, og den som ikke har tatt kvakksine må hjem i karantene mens to av de tre kvakksinerte er blitt smittet og er fri til å ferdes hvor de vil. Da handler det ikke om smittevern.

      1. Det er veldig mange som tror det. Verst synes jeg det er når eldre mennesker går i fellen. Min mamma har hatt slag for et par tre år tilbake siden, ikke alt setter seg i minnet. Det som blir gjentatt ofte husker hun. Det hun da har fått med seg er at hun må ta vaksine for å ikke bli smittet. Hun fikk to doser. Da kan du tenke deg reaksjonen da hun fant ut at hun kan bli smittet likevel.

          1. Nå nærmer det seg 900 vaksinerte i Norge som har fått påvist smitte, og det er jo bare fåtall som tester seg etter de er vaksinerte. Det blir sagt at de som har latt seg vaksinere blir mindre syke om de blir smitta, men hvordan de vet det kan ikke jeg skjønne. Har de latt folk, de samme personene, blitt smittet før og etter vaksinering for å sammenligne? Og å oppnå flokkimmunitet virker umulig da vaksinerte faktisk flyr rundt å smitter hverandre. Folk burde våkne opp, her er ingen faktiske kunnskaper, bare løgn og bedrag for å slippe si høyt at vaksineringen er et pågående studie og befolkningen er forsøkskaniner.

    2. Hei igjen 😊👍🏻🌺🇳🇴☀️

      At de vaksinerte,både med dose en og to er blitt store egoister har eg selv fått erfare nå de siste dager.Etter at eg var en snartur innom blomsterbutikken for å kjøpe en bukett til å sette opp på min sønns grav på fredag som var,er eg nå satt i karantene.Var å tvangstestet meg i går,sitter nå i karantene til svaret er klart,så må eg ta en ny test etter tre dager som må være negativ før karantene oppheves.
      Alt dette pga at det var oppdaget smitte den dagen og ca på det tidspunktet eg var på blomsterbutikken,den smittede var fullvaksinert og eg selv tok mine vanlige forholdsregler med munnbind,avstand,spritservittter osv,allikevel blir eg,mot min egen vilje tvunget til å følge smitteregimet.En annen ting er prosedyrer ved registrering,hva er det de registrerer egentlig,eller hva er det de skal ha kontroll på ? I mine øyne forlanger de langt mer individuell innformasjon enn det strengt tatt er nødvendig bare for å ta en coronatest.
      De vaksinerte oppfører seg og behandler oss uvaksinerte som om vi ikke fortjener bedre enn å bli smittet når vi er så “sta” på ikke ta vaksinen.”Klanen”,de vaksinerte,står nå for den største smittespredningen her i Bergen,og seinest i går døde en fullvaksinert etter å ha blitt smittet.
      Og,det nye vestafrikanske viruset som blei påvist i går er ikke til å spøke med det heller….”the show mist go on”….

      Hilsen synskepeggy.

    3. Ja,eg unngår så godt eg kan de stedene hvor man må gi fra seg all kontaktinformasjon eg og,eg syns det er ubehagelig og i alle tilfeller helt unødvendig.På blomsterbutikken kjenner damene bak disken meg og ettersom eg er medlem har de navnet mitt og epostadresse,mer informasjon om meg er det ingen som trenger,det viste seg jo,da de sporet meg opp i går,men eg tenker også på selve testsituasjonen,hvor omfattende informasjon som de mener er nødvendig bare for å ta testen,noe skurrer her og.
      Her i Bergen er man svært så kjappe med å gi ungdommen skylda for smittespredningen,det er generelt helt feil,ungdommene er skoleeksempler på godt og ansvarlig smittevern,men man må bruke alle midler man kan for å dysse ned at de er de vaksinerte som er verstingene,det er vel like rundt hjørnet at det følger represalier,bøter og straff hvis man sier sannheten som den er,”noen” er svært opptatt av legge skylden på uskyldige for å “beskytte” de skyldige.Sånne metoder har jo vært benyttet fra tidenes morgen.
      Hilsen synskepeggy.

      1. Da vi skulle hjem hadde de stengt bybanen og vi ble presset inn i buss hvor de ikke begrenset antallet. Vi sto bokstavelig talt oppå hverandre, varsel og bilder ble sendt til Bergens Tidende, null respons. Strategi for å få opp tallene? 🤔

    4. Det er helt utrolig hvor lite respons man får om man prøver å varsle om brudd på smittevern,helt stille fra media,politi,smittekontoret osv…
      Ja,man kan begynne å lure,i så fall virker strategien utmerket – smittetallene er i dag igjen rekordhøye,men holdningen fra byens ledelse er vente å se…..
      Hilsen synskepeggy.

      1. Javisst fungerer strategien, ganske ironisk å se hvordan utelivet blir ødelagt på grunn av restriksjoner og masse tull angivelig for å kunne foreta smittesporing, mens kollektivtrafikken har hatt fri flyt og er fullstendig ute av kontroll som det har vært i 18 måneder.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg