Bursdagskake til hjertegull Ella 12 år!

Venter ivrig på kaken sin.

Gratulerer med dagen fineste Ella Madonna ❤️

Lille vakre nurket vårt. Tenk at du er 12 år og starter nå på det 13. For hvert år som har gått har det blitt vanskeligere og vanskeligere å la det synke inn. Tiden går dessverre altfor fort. Det føles virkelig ikke som 12 år siden da jeg fikk deg i mine armer første gang. Nå kom du jo ikke til oss før du var åtte uker, men likevel.. Hjertet mitt vokste den dagen, jeg glemmer aldri den følelsen, den er ubeskrivelig, det var ekte kjærlighet ved første øyekast.

Oksekake med småsnacks og krem.

Jeg hentet deg i Oslo da du kom fra Ålesund, du stakk snuten frem så livlig, uredd, tøff og glad, og vi dro da hjem hit til Drammen hvor jeg plasserte deg i armene på snuppen min, og jeg kunne se han smeltet umiddelbart. Blikket i hans øyne forandret seg, det skjedde noe helt forunderlig. Magisk!

Du (og rampedatteren din) er virkelig det beste vi har gjort. Men det du som har vært årsaken, du som har gjort vår lille familie hel med alle dine raptuser, din vilje, boffingen, all gleden, all kosen, tålmodigheten, vesle Ariel, og all din kjærlighet som ingen kan overgå. Ord kan ikke beskrive din enestående personlighet og hva du betyr.

Ella og Ariel nyter deilig bursdagskake.

Det er så utrolig vondt at dette muligens blir din siste bursdag, det har vært tøffe måneder nå, vi prøver ikke tenke så mye på det, men heller prise oss lykkelige over nået, at du er her sammen med oss, så glad, vakker, deilig og fin. Snilleste hunden på fire bein i hele verden. Du er vår stolthet, vi feirer deg i dag, gratulerer med dagen hjertegullet!!

Vi elsker deg uendelig ubeskrivelig mye ❤️

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#ella #mops #fødselsdag #bunnytrash #bunny

26 kommentarer

Siste innlegg