Bunnys Romjulskalender Dag 5

Dag fem i romjulskalenderen er nå kommet og vi rykker stadig nærere det nye året 2022. Mange gleder seg og er sterk i sin tro på at det nye året vil bli bedre enn de to forgående. Det blir det nok helt sikkert. Selv om vi fortsatt vil leve med en pandemi, så er mennesker mer «vant til» i dag å måtte leve med omstendigheter som vi lever under, og med det kan ting være lettere å forholde seg til. Selv om verden er blitt som den er blitt, så er mange av oss veldig heldige, for vi har hverandre, vi har livet og vi har kjærligheten 🥰

Med det sagt så nærmer det seg en ende for Bunnys Romjulskalender som er et konsept som ble til, nettopp på grunn av den kjærlighet og det samholdet som har vært mellom mange av dagens bloggere. Gode ord, støtte og omtanke har jeg sett mye av her på blogg da jeg daglig postet bakvendtkalenderen BloggFlax Julekalender.

Tilbakemeldingene har vært mange, og gjennom romjulen har jeg fortalt dere litt om disse og daglig trukket ut en ny tilfeldig vinner fra Topplisten.

De som har vunnet på hittil i Bunnys Romjulskalender kan dere lese om her:

Link: Dag 1 (25. desember) 😊

Link: Dag 2 (26. desember) 😊

Link: Dag 3 (27. desember) 😊

Link: Dag 4 (28. desember) 😊

Disse fire dagene som har vært av romjulskalenderen har jeg i hvert innlegg lagt ved linker som andre bloggere har postet om BloggFlax Julekalender. Det har vært helt fantastiske tilbakemeldinger!

Denne kaninen ble helt rørt faktisk!

Nå er det to dager igjen, og det vil komme flere slike linker til enda flere av disse innleggene som viser hvor mange flotte fine folk det er her på blogg.

I dag derimot vil jeg fortelle om en blogger som vant to ganger i julekalenderen, men som ikke ønsket å ta imot flaxloddene hun vant selv. Derimot ønsket hun at jeg skulle sende disse loddene til en annen blogger, i et håp om å kunne bidra til å oppfylle en drøm.

Det har seg slik at vår alles kjære «Solliv» hvis blogg er enestående med fantastiske flotte bilder fra steder, kriker og kroker. En blogg som tar oss med på små reiser og koselige steder. En blogg driftet av en generøs og jordnær dame. Denne bloggeren, «Solliv» altså, har en drøm om å en dag få muligheten til å kjøpe seg en hytte for å kunne leve sine dager i og nyte livet og omgivelsene.

Så med det valgte vinneren av julekalenderens «luke 13» og «luke 11», nemlig «Kjerringtanker» å la sine to lodd bli sendt til «Solliv» for å muligens kunne hjelpe henne til å komme nærmere å oppfylle drømmen sin.

Dette synes jeg var stort av «Kjerringtanker» som også ble vinner av den unike bloggprisutdelingen Gryxen Awards som «Årets røde dame 2021». «Kjerringtanker» har bidratt mye til bloggverdenen med sin unike væremåte og ditto blogg. Det er helt klart at plattformen ikke ville vært den samme uten henne. Respekt for hva du har oppnådd «Kjerringtanker», stå på videre og riktig godt nytt år til deg!

Så over til dagens vinner som herved er blitt trukket fra Topplisten, vedkommende har den respektive plass nummer 66 og der befinner «Heidisverden» seg.

Dette er en blogg jeg har vært innom, og har lagt mer og mer merke til siste tiden. «Heidisverden» er driftet av en dame i Trondheim, jeg tenker dere klarer gjette hennes navn. Heidi liker å skrive, ta bilder, og gjøre ting som gir henne noe, eksempelvis skrive blogg.

Humor er viktig for Heidi, da humor gjør dagene lettere, hun er diagnosert med ME og det gjør dager mer utfordrende, så med det ønsker hun å gripe dagen alle lyspunktene hun kan få.

Gratulerer med BloggFlax «Heidisverden»!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!

#heidisverden #kjerringtanker #solliv #gryxen #gryxenawards #gripdagen #romjulskalender #bloggflax #flaxlodd #julestemning #jul #magi #bunnytrash

27 kommentarer
    1. Gratulerer så mye til fine Heidi ♥ Henne har jeg pratet med på telefonen, veldig hyggelig og varm dame.
      Kult av Kjerringtanker å gi sine skrapelodd til Solliv ♥ Kudos til henne for det 🙂
      ♥♥♥

    2. Og du fortsetter din lille romjulskalender 🙂 Mange som har blitt glade for å vinne hos deg. Blant annet meg 🙂 Jeg titter i postkassen HVER dag, og jeg er en “postkasse-hund”, likeså mye som en gavehund 😀 Så jeg elsker å åpne, og se om det er noe spennende der inne 😀 Postgangen er jo litt “rar” for tida, så det blir mange dager i spenning 🙂 Det er superkos med denne kalenderen din i alle fall. I dag har jeg kjøpt meg “gull-jakke” i dun, for penger jeg fikk til jul. Stor, oversized, varm og fargefull 😀

      1. Da har vi det til felles da, jeg liker også å åpne 😂 kult ned ny jakke, gleder meg til å se, har også gulljakke, og sølv, begynner å bli litt matte da de ble kjøpt i Spania for snart ti år siden, men er veldig glad i dem, «ingen» andre som har maken 😜

    3. Nok en gang takk til deg for link og for flaxlodd og takk til Kjerringtanker. Det varmet veldig. Nå må jeg bare holde fokus og dra inn den hytta…eller leilighet! Ikke leilighet i stedet for hus altså, men mange flotte leiligheter også! Poenget mitt er et lite rede hvor man gjør andre ting enn her hjemme! I dag så jeg en fin leilighet på Gol! Den ropte litt kom og kjøp meg…Men du ha en super kveld! 🧡

      Oj gratulerer til Heidi..En meget flott og hyggelig dame, er opprinnelig fra Halden tror jeg.

    4. Dette var virkelig overraskende, og veldig hyggelig! 😀
      Jeg har ikke vært inne på blogglista så mange ganger siden jeg begynte å blogge på blogg.no igjen, men artig når jeg plutselig er der, og i tillegg vinner i romjulskalenderen din ☺
      Jeg er fra Trondheim nå ja, men som Solliv skriver så er jeg fra Østfold, men ikke Halden. Har familie der, men er selv født i Sarpsborg, og har bodd i Degernes, Rakkestad kommune i mange år.
      Nok en gang, tusen takk! 😀 Kommer et innlegg om det på bloggen snart ☺

      1. Så hyggelig, Trondheim er en av favorittbyene mine, de andre stedene har jeg ikke noe annet forhold til enn at jeg har vært der. Riktig fin kveld videre 🥰

    5. Jeg titter i postkassa hver dag jeg også slik som Frodith, gleder meg til å få post ❤
      Gratulerer til vinnerne 😊

      Flott sitat på slutten, det er jeg enig i ❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg