Bunnys Giveaway trekning!!

Det har vært lenge siden jeg har hatt en Giveaway her på bloggen. Det har liksom aldri vært særlig til suksess, men nå for to dager siden, altså på tirsdag som var så prøvde jeg igjen.

Link: Bunnys Giveaway!!!

Til de av dere som ikke vet hva en Giveaway er, så kan jeg fortelle at det er på en måte en konkurranse. De som deltar med å fylle vilkårene er da med i trekningen om å få en gave fra meg.

Så denne gangen lovet jeg en underbukse pluss en liten overraskelse til de som ville være med på trekningen. Alt de trengte å gjøre var å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet her i bloggen og fylle ut navn og mailadresse slik at jeg kan kontakte den som ble trukket ut.

Jeg forsikret også at mailadresser ikke vil bli offentliggjort!

Ellers var oppgaven å opplyse meg om hvilken underbukse en ønsket, altså herre eller kvinne, størrelse og om en vil ha en ny underbukse eller en brukt!

Det skulle være en morsom greie, samtidig seriøs, for underbuksen vil bli sendt på mandag sammen med en liten overraskelse.

Pakken blir da sendt til Gry Henriksen som har bloggen Gryende. Hun var den eneste som ville være med på moroa!

Tusen takk Gry!!

Nå kan dere andre angre 😜


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#giveaway #trekning #underbukse #overraskelse #bunnytrash

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg