Bunnys BloggFlax PåskeNøtt Dag4!

Hoppetihopp, tjolabim og tjolahopp! Jeg er så glad for å se hvordan konseptet mitt med påskemoro har slått an, og det er takket være dere, jeg er så kjempeglad for at dere stikker innom for litt påskemoro. Det betyr mye, for snuppen min har jobbet og jobber hver dag i påsken. Han er på jobb nå, og skal på jobb i morgen. Så det er godt for meg å ha dette konseptet å holde på med, dette blir liksom min sosiale greie da denne påsken ikke innbefatter særlig omgang med andre.

Som dere vet så er det jo bare snuppen min og meg, og jentene våre da selvfølgelig. Vi har ikke noen familie her, og de fleste venner vi har er bortreiste, har barn, familietilstelninger og sådan. Sånn er det bare. Så for meg ble min lovnad om påskemoro mer betydningsfull enn først tenkt. Men nok om det..

Løfter skal holdes og jeg lovet å gjøre mitt for et moro konsept, så da ble det PåskeEgg, PåskeNøtt og PåskeQuiz hver dag denne påsken. Altså skjærtorsdag, langfredag, påskeaften, første og andre påskedag. Nå er vi kommet til dag 4 av 5, og jeg føler jeg ikke trenger forklare konseptet ytterligere.

Hvert innlegg får én vinner, og vedkommende får premie., er det flere som svarer riktig blir det trekning. Premien er Flaxlodd + Overraskelse og vinneren av dagens PåskeNøtt offentliggjøres i morgendagens PåskeNøtt 😜

Svaret på gårdagens nøtt er enkel, brannmannen heter ganske enkelt Ali, det faktum og at han var eneste mann i leiligheten gir to grunner til at politiet arresterte han umiddelbart. Noen var helt «på bærtur» og noen klarte dette, den trukkede heldige vinner ble: Trude Tendstrand!

Nå er det tid for ny ‘PåskeNøtt’, har tidligere i dag postet ‘PåskeEgg’ har dere løst den oppgaven? Etterpå blir det ‘PåskeQuiz’, så ikke ta kveld så veldig tidlig! Men nå først: dagens PåskeNøtt!!

Som mange som følger bloggen her vet så vokste jeg opp i lille Harstad i Nordnorge. Denne lille byen ligger på ei øy som heter Hinnøya i Troms fylke, som nå liksom heter Troms og Finnmark, men whatever..

Fastlandsforbindelsen til Hinnøya er via Tjeldsundbrua som ligger 25 kilometer utenfor Harstad sentrum. Rett ved der er ei lita bygd som heter Fauskevåg hvor jeg bodde en liten kort periode i livet. I området rundt er det masse dyr, sauer, kyr, hester. Ja, ikke sant. Fauskevåg er ute på landet, for å si det enkelt og greit. Med staller, skur og fjøs, masse «bæææ» og «vrinsk». Møkk langs veiene og i det hele tatt. Som sagt, jeg bodde ikke lenge der. Ikke en plass for Bunny-Boy 😜

Uansett, huset ovenfor der jeg bodde var naboen en kjekk mann, en skikkelig arbeidskar og «eyecandy» hvis dere forstår meg rett. En skikkelig lekkerbisken, som hadde mye for seg. Hadde hund, hester og katt. Så til saken..

En gang red han inn til byen på Søndag, han bodde på Grand-hotellet i sentrum hele den natten og red tilbake fra byen dagen etter, på Søndag.

Hvordan jeg vet dette er ikke saken her, nøtten er, spørsmålet er hvordan dette var mulig?

Tenk deg godt om, men husk å poste ditt svar i kommentarfeltet under 👇🏾 før midnatt!!

Lykke til og riktig fin påskedag 😜👍🏾

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#påske #påskenøtt #bunny #bunnytrash

24 kommentarer

Siste innlegg