Bunnys BloggFlax PåskeEgg Dag5!

Tjolahopp, pling og heisann alle dere som kommer titter innom bloggen her og hilser på Bunny. Veldig stas at dere joiner for litt påskemoro, og som lovet så har Bunny stilt opp med PåskeEgg, PåskeNøtt og PåskeQuiz hver dag denne påsken. Nå er vi kommet til siste dag, andre påskedag, og jeg vil si tusen hjertelig takk til alle som har deltatt, og forsøkt å delta. Dette hadde jo ikke vært moro i det hele tatt uten dere, så takket være dere så kan jeg banke i bordet og helt ærlig si at dette har vært en suksess! Igjen: tusen hjertelig takk for dette folkens!!

Som sagt, det er siste dag, men opplegget er det samme, det postes tre påskeinnlegg i løpet av dagen, hvorav dette er dagens første, hvert innlegg får én vinner, og vedkommende får tilsendt premie. Er det flere som svarer riktig blir det trekning om hvem vinneren er. Premien er Flaxlodd + Overraskelse og vinneren av oppgaven offentliggjøres i morgen i et eget avslutningsinnlegg 😜

Riktig svar på gårdagens PåskeEgg var at påskeegget mitt er kjøpt hos Europris. Jeg hintet om at det var kjøpt hos sådan billigkjede som ligger nærmest til hvor jeg bor. Et enkelt søk på nettet viser at rett nedenfor Fjell ligger Strømsø Senter, der er Europris.

Vinneren av de tre som hadde riktig svar ble min medblogger «Utifriluft» aka Margrethe.

Som nevnt så er dette siste dag med Bunnys påskemoro og dermed andre påskedag, dette er ‘PåskeEgg’, senere kommer også ‘PåskeNøtt’, og til sist kommer et innlegg med ‘PåskeQuiz’.

I dag er det igjen valgt 4 blogger jeg vil si noe kort om først, «Mamma på hjul», «Gryende» og «Livet med Vesla» og «Torjus Dølo».

«Mamma på hjul» aka Vivian. Hvis noen trodde jeg skulle fullføre 5 dager med påskeegg og omtaler av medbloggere uten å nevne Vivian, hahaha, ja det må jeg le av. For Vivian er mesteren i å overføre følelser i ord. Hennes skrivetalent er en gave. Ingen av dagens bloggere har fått meg til å le og gråte så mye som Vivian. Dette er en sterk blogg. En viktig blogg. Skrevet av Bergens nydeligste menneske.

«Gryende», haha.. Askims store skrekk!! Neida, tuller. Men likeså med Vivian, slik er det med Gry. Selvfølgelig må Gry nevnes når en skal omtale blogger i 5 innlegg over 5 dager. Gry har sin egen unike måte å fortelle ting på. Hun setter tanker i sving, har god humor, litt morbid og svart sådan. Men Gry er kul dame, helt rå. Bloggen er i hovedsak skråblikk på samfunnet og aktuelle hendelser. Men tro meg, i den bloggen kommer litt av hvert. En vet liksom aldri hva!

«Livet med Vesla» er en blogg som jeg har vært litt «on and off med». Dette er på mange måter en mammablogg, en friskere en, men likevel en mammablogg. Så jeg sitter muligens med litt fordommer mot mammablogger. Heidi som drifter den er kjempehyggelig, muligens småstresset, hun har faktisk fem unger. Men hun tar seg ikke selv så høytidelig, hun er nordfra som meg, og litt tøff og ufiltrert. Det aller beste er når hun glimrer så vannvittig til og kommer med de mest velskrevne ordentlig givende og direkte innleggene om hva som skjer i verden, samtidig som hun trekker paralleller om hvordan ta lærdom av dette og overføre til sine barn. Akkurat dét er mesterlig.

«Torjus Dølo» her i Drammen, som nå er den eneste mannlige bloggeren jeg i dag følger fast. Her er det politikk og samfunn som står i fokus. Dølo er en kritisk Røst med mange skråblikk, egne tegninger, mørk humor og masse satire hvis underliggende tone tyder på at han og jeg tenker mye likt. Men altså jeg bare digger Torjus – ønsker han kunne skrive MER!!

Så til selve Påskeegget!! Hvis jeg kunne valgt å få oppfylt en drøm så ville det vært drømmen til snuppen min. Der er en storby han alltid har hatt lyst å reise til, planen var å få det til i 2020, men omstendighetene ville det ikke slik. Så hvis jeg hadde kunnet så hadde jeg lagt hvilke billetter i hans påskeegg?

A) PARIS B) ROMA C) LONDON D) NEW YORK

Tenk deg godt om, men husk å poste ditt svar i kommentarfeltet under 👇🏾 før midnatt!!

Lykke til og fortsatt fin andre påskedag!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#påske #påskeegg #bunny #bunnytrash

30 kommentarer

Siste innlegg