Bunnys BloggFlax PåskeEgg Dag4!

Tjolahopp, pling og heisann alle dere som kommer titter innom bloggen her og hilser på Bunny. Veldig stas at dere joiner for litt påskemoro, og som lovet så stiller Bunny med PåskeEgg, PåskeNøtt og PåskeQuiz hver dag denne påsken, og nå er vi på nest siste dag. Det vil si at det er første påskedag i dag. Går fort, men koselig har det vært, men fortvil ikke, vi har hele dagen i dag og hele morgendagen igjen av Bunnys påskemoro!

Opplegget er det samme, det postes tre morsomme påskeinnlegg i løpet av dagen, hvorav dette er dagens første, hvert innlegg får én vinner, og vedkommende får premie, er det flere som svarer riktig blir det trekning. Premien er Flaxlodd + Overraskelse og vinneren av oppgaven offentliggjøres i morgendagens PåskeEgg 😜

Riktig svar på gårdagens PåskeEgg var at påskeegget mitt er enda fylt med ‘Kina’ sjokoladekuler. Som dere husker så lå det godterier fra i fjor igjen i påskeegget mitt da jeg skulle fylle dét i år. Dét burde være hint nok om at denne kaninen tømmer ikke et påskeegg på 1-2-3! Hehe.. Det morsomme her nå er at jeg hadde akseptert kun ‘Kina’ som svar her, men da medblogger Solliv svarte Blå Kina, så må premien gå til henne da det er faktisk bare Blå Kina i egget mitt. Ser dere hvor store kulene i egget er, og at den røde posen står uåpnet igjen?! 😜

Vinneren er: «Solliv»

Som nevnt så er dette dag 4 av Bunnys påskemoro og dermed første påskedag, dette er ‘PåskeEgg’, senere kommer også ‘PåskeNøtt’, og til sist kommer et innlegg med ‘PåskeQuiz’. Lykke til!!

I dag er det igjen valgt 4 blogger jeg vil si noe kort om, «AudMarit», «BforB» og «MetteJosteinsdatter» og «KariEngesvik».

«AudMarit» er AudMarit, sånn er det bare. Bor i Kongsberg og skal komme en dag til Drammen og bli påspandert kaffe av selveste sjefskaninen, Bunny. Denne dama har en blogg som jeg må innom og hilse på, for her snakker vi et menneske som er virkelig original og skiller seg ut i flokken. Og for dere som kjenner Bunny så er det slik at Bunny elsker de ekte originale. Aud-Marit skriver rett frem, åpent og ærlig. Her er det ikke noe tilgjort fjas. Denne dama gir alt, en merker at her er det et godt menneske en har med å gjøre, for måten hun sier ting på gjør det så innlysende. Det kan være hjerteskjærende og tøft å lese denne bloggen om å leve et liv i nesten total ensomhet. Men alle trenger en dose virkelighet, så hvorfor ikke hos godeste Aud-Marit?!! Klem til deg fra meg!

«BforB» er en lytter, og lyttere liker jeg veldig godt. Hun tar til seg innspill fra andre og utøver en respekt som er gjennomgående god. Ingvild, jeg prøver å tenke hvor hun bor, men kommer ikke på det. Ute i naturen, på landet bor hun, og derfra leverer hun i sin blogg hverdagsrefleksjoner som presenteres på et vis som er helt unikt for henne. Ingvild er dyp hjertegod og poetisk, og det var slik hun «fanget» meg. Ingen skriver på samme måte som denne dama.

«Søtt eller salt? Her kan du finne ingenting og alt. Er glade i tankar. Og i det livet byr. På godt og vondt. Det er lære i det meste».

«Mette Josteinsdatter» er Mette, det sier seg selv, haha.. men jeg sitter her blank på nøyaktig hvor hun bor, men det er masse natur der, Mette elsker naturen, den gjør henne glad og hun opplever den som oppfriskende. Ergo så beveger hun seg ut i naturen så ofte som hun kan. Hun er flink hobbyfotograf og bruker mye egne bilder til bloggen, og med det får vi ofte være ned på turene hennes. Og det får hunden hennes også, utrolig flott hund som jeg bare kaller Voff, og er det en dag uten bilde av Mettes Voff, så kommenterer jeg det. Det var hva som dro meg først til MetteJosteinsdatter, hun elsker dyr, og så munter da, hver ny dag er en velsignelse og en glede.

«Kari Engesvik» hehe.. du Kari du Kari.. denne dama har jeg vært på «date» med, da hun besøkte sin datter her i Drammen. Det var en kjempehyggelig date. Jeg kjenner Kari som veldig blid. Hun bor på Ranheim utenfor Trondheim og hun skriver en tidvis variert blogg. Dama kan skrive, det er helt klart. Liker å reise, blir lett kjent med folk, kontaktsøkende og omgjengelig. Flott dame som jeg kaller Suzi, da hun minner om Suzi Quatro. Her er vi på date!

Så til Påskeegget!! Og dagens spørsmål, hvor tror dere påskeegget mitt er kjøpt? Hvilken kjede? Altså snuppen min og jeg har bare hatt disse i tre eller fire år tenker jeg. Kjøpt i en av disse såkalte billige, men samtidig populære kjedene som selger alt fra ting til hjemmet, nips, pynt, nyttige ting og tang, og masse tull i en herlig symfoni. Dette er den kjeden som ligger nærmest her vi bor. Hvem vet, eller gjetter riktig? 😜

Tenk deg godt om, men husk å poste ditt svar i kommentarfeltet under 👇🏾 før midnatt!!

Lykke til og fortsatt fin første påskedag!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#påske #påskeegg #bunny #bunnytrash

38 kommentarer

Siste innlegg