Bunny vil være med på løpet!!

Bunny har lagt merke til at siste uka på blogg har vært litt annerledes. Flere lesere og sidevisninger på mange blogger. Noen tall synes Bunny er litt rare, for den ene dagen så ligger en blogg helt på toppen, dagen etter har den på toppen cirka tusen sidevisninger mindre, mens en annen hopper opp med flere tusen sidevisninger, og dét på en søndag. Er det virkelig så mange som perler og strikker på søndager når det er godvær ute tenker Bunny? Gratulerer til «Vibbedille» som greide den bragden, og i dag er på førsteplass på Topplisten.

I dag ser Bunny «MonicaVederhus» peiser på med innlegg, eller «peiser og peiser» der er liksom kommet tre innlegg i løpet av dagen før klokken 18. Da blir det nok flere. Det kan jo ha med å gjøre at hun har antall mindre sidevisninger siste døgnet enn  «Vibbedille» som økte tilsvarende antall. Bunny konkluderer med at når det er vår, sol og fint vær så vil folk se strikking, perling og håndarbeide? Svamping og hekling, dusker og dotter? Samtidig er det mindre interesse på søndager for sykehusopphold, operasjoner og smerter? Bunny synes innleggene fra i går ser ut som de samme som i dag, så Bunny tenker at innholdet er ganske likt også. Livet etter operasjon, livet etter forberedelser, livet etter rus, livet etter et liv, noe sånt.

Bunny har hatt gode tall i det siste. Men ikke mange tusen opp og mange tusen ned. Bunny har skrevet om masse forskjellig. Bunny har gått tur og leita etter blomster. Bunny har hatt konkurranse. «Aud-Marit» vant! Bunny er fortsatt sint på islam og Koronas vitner. Bunny synes Will Smith er dum som slår. Bunny har laget mat og fortalt vitser. Bunny er en artig liten kar som hopper rundt som en.. Bunny!!

Ja, Bunny har kikka veldig på Topplista siste dagene, for Bunny synes Topplista er veldig rar til dags. Kanskje Topplista er yr og vårkåt? Trenger nytt kjøtt og blod? Bunny tenker at dét er veldig passende, for Bunny er Bunny, og bunnyer er alltid veldig klare for hump og hopp og tjolabim fallera og tjohei og hopp! Bunny kaster seg med i løpet, Bunny har vondt i øyet, så Bunny kan også vise innlegg av syk Bunny, og Bunny kan strikke, rett, vrang, rett, vrang. Bunny lage skjerf og konkurrere på Topplista. Bunny er fucking awesome, så her kommer nytt innlegg fra Bunny, dere gi Bunny totusen klikk opp da 😜

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#funny #bunny #bunnytrash

29 kommentarer
    1. Hahahaha….
      Her er det bare å glede seg til variert innhold fremover skjønner jeg: 🙂
      Du står nok stødig i deg selv, uansett hopp eller sprett. 🙂

    2. Grunnen til at min blogg hoppet er fordi det nærmer seg påske og mitt innlegg med “Påskehøns” ble delt på et par store strikkegrupper i går. Ikkje av meg, fordi eg er ikkje engang medlem på de gruppene hehe Men! Det skal eg si deg, har eg et GODT strikkerelatert innlegg så øker besøket betraktelig 😀

      Vettu Bunny?? Du må nesten bare begynne å strikke, ingen vei utenom nå gitt 🙂

      Vibbedille 🙂

      1. Men du har spioner i de gruppene 😜👍🏾

        Jeg er i gang med strikkinga, en rett og en vrang og en rett og en vrang og en rett.. må ta pause nå, peeeees, må liksom rundt hele pinnen da garnet ikke vil være rundt fingern fremfor å bare hektes méd pinnen, puuuuust, Bunny undres om resultatet kommer på bloggen før denne påsken eller neste 😜

        1. Nei ingen spioner, men strikking er STORT her i lille Noreg og mine innlegg blir ofte delt 🙂 Eg kunne, hvis eg var “den type blogger” blåst hodet av mange i helga, dvs sannheten om helga her i huset, men eg er ikkje sånn hehe Vet om flere som kunne ha melket min helg i mange uker. Av den grunn er eg veldig happy for at aktiviteten holdt seg opp for min blogging i helga har vært laaaber. Så ja, litt drahjelp kom denne gang på rett tid 😀

          Et venflonbilde øverst på bloggen lokker normalt veldig mange inn uansett overskrift, eg har skrevet et innlegg om det tidligere og personlig syns eg intet om akkurat det. DA er det bedre at Hønsa mine gjør det bra 😀

          Syns du er god eg Bunny og du har en respektabel fast og godt plass på lista. Eg har i alle år ligget stabilet innen for et område, så begynte eg å hoppe litt, lå der etter stabilt lenge litt høyere før det kom et nytt hopp. Alt uten at eg egentlig gikk inn for det. Det er bedre å smyge seg opp, stille, rolig og ikkje minst stabilt. Du er der, du smyger deg opp over og du har en MEGET bra blogg, men det tror eg du vet <3

          Vibbedille 🙂
          (Ps: I morgen er Dronning Vivian på tilbake på plassen sin)

          1. Det du driver med er tidløst, jeg tenkte på deg her om dagen da jeg gikk på kjøpesenter og det har poppet opp garnbutikk hist og her. Jeg skjønner også godt at du har innlegg som blir delt, og at plutselig at et eldre innlegg får medvind. Jeg har selv delt Vibbedille-innlegg, da med artige eller søte figurer. Det er de som drar meg inn hos deg. Det er også logisk for meg at kreative blogger er stabile, da disse figurene er like kule neste pr som dem var i fjor. Min blogg er langt fra stabil, for idet jeg ikke poster noe så forsvinner sidevisningene som kyllinger med katten etter seg. Det jeg skriver om er jo mest ting som skjer her og nå, så da er det jo ikke interessant om to dager. Noen ganger kan innlegg om ideologien plutselig bli klikka på da der kan være noen interessante faktaopplysninger, eller et gammelt innlegg om Sophie Elise eller «Happy ending», hehe.. her om dagen fikk et to år gammelt innlegg om rasisme litt medfart, men det er bare vindpust så er det over. Men så lenge noen leser fra dag til dag så er jeg fornøyd, jeg har et par «kriger» her til lands som må vinnes! 😜

    3. Jeg har også stusset på hvem som plutselig er høyt oppe uten å ha laget innlegg i det hele tatt. Selv så synes jeg i utgangspunktet det er nok med 1-2 om dagen, men i dag ble det plutselig 3 for jeg publiserte i stedet for å lagre 😉 Så da får det bare bli 3. 😀 Har jo det innimellom, men min erfaring nå, er at når jeg skal følge opp andre, så synes jeg det er for mye å lese igjennom 3 innlegg hos andre på en og samme dag.
      Men klart det gir flere sidevisninger. Artig å komme litt opp, men i dag var jeg langt ned igjen, og det gjør meg ingenting 🙂 Du er jo høyt oppe daglig du 😉 Ha en fin kveld! 😀

    4. Herlig, klatre på….vil se deg høyt på toppen! Du klarer det snart tror jeg…
      Dytt vekk noen kjerringer og du er der! Spise flere gulrøtter og kjør på…hehe…

    5. Ja den toppen…
      Men du ligger ganske jevnt i toppen og er en stabil topper 😀
      Jeg har ikke noe som viser hvor mange lesere eller klikk jeg har – men det er jo morsomt å se navnet på topp hundre dag ut og dag inn 😀
      Jeg tror ikke det har med hvor mange innlegg man legger ut pr dag… da skulle jo jeg vært på toppen maaaaange ganger 😀 hehehe
      Det har jo kanskje mye med hva som fenger??
      Blogg på – men du er jo stadig i toppen og det er GØY!

      1. Den Google Analytics har ikke jeg hatt så lenge jeg heller skjønner du. Den er kjekk iht å se hvilke innlegg som slår an. Det har litt betydning hvor mange innlegg en legger ut, for bloggen teller sudevisninger og ikke antall lesere. Men ideelt sett skulle 3 innlegg om dagen holde, det var greia på blogg i mange år. Nå har jo konseptet endret seg og rosabloggerne er på en måte borte. Har en ikke så mange faste lesere må en poste litt ekstra for å bli synlig i øvre siktet av lista. Jeg ser Mammapåhjul, Vibbedille, DocogDask og AudMarit har stabile lesere og trenger da ikke poste så mange innlegg. Selv faller jeg som en murstein på lista hvis jeg ikke er aktiv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg