Bunny Trash beklager!

Det har kommet meg for øyet at på grunn av treg teknologi så er det slik at bloggen min har havnet som nummer 20 og 21 på Topplisten, og ikke som nummer 13 som er den rettsmessige plassering i dag.

Dette betyr at alle med plassering 13-19 skulle vært én plassering lengre ned på lista, så her forventes en takk fra samtlige for at dere har en bedre plassering enn dere skulle hatt, hahaha.. 🤪

Men det som ikke er like morsomt er at alle under plass 20 skulle vært en plass høyere opp, og det beklager jeg. Mest av alt må jeg beklage til den som skulle vært på plass nummer 100 som dessverre ikke kom med på lista på grunn av Bunnyens dobbeltplassering på 20 og 21 istedet for den rettmessige plass nummer 13.

Håper og tror at alt ordner seg til i morgen, ha en riktig fin dag alle sammen – klem fra Bunny 😘

Hvis dere liker bloggen min så følg meg gjerne i gruppene mine på Facebook og MeWe. Beste alternative bloggen i Norge!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bunny #bunnytrash

13 kommentarer

Siste innlegg