Bunny tester nye ting!

Noe av det mest geniale vi har i hjemmet er robotstøvsuger, airfryer og kaffemaskin. Med to mops som familiemedlemmer er det som om Sugga (robotstøvsugeren) også er et fullverdig familiemedlem. Hun gjør virkelig jobben, det skal hun ha kredit for. Så er det Fritta (airfryer) da, hun er i gang nå med å sprøsteke pommes frites. Jeg elsker Fritta, hun er mester på nesten all slags mat. Kylling, brødbaking, nuggets, pizza. Altså jeg har gitt henne så mye forskjellig å jobbe med, og hun tar det som en mester. Hun er helt rå!! Sist men ikke minst så har vi Tassimo da (kaffemaskinen), han er blitt uunnværlig han også. Lager den beste kaffen til meg hver morgen. Her kommer det aldri mer å bli brukt hverken kaffekjele eller kaffetrakter igjen. Tassimo 4-ever!!

Jeg bruker å bestille kapsler fra et sted som heter Kaffekapslen, og favorittene mine har vært blant annet «Baileys Latte Macchiato» og «Toffee Nut Latte». Nå sist jeg bestilte så hadde Kaffekapslen fått inn en ny kaffe, såkalt ‘limited edition’, hvilket betyr at den vil kun være til salgs en kort periode. Den heter «Creme Brulée Latte» og jeg bestilte to pakker med den. Det skulle jeg ikke få angre på, for den var helt nydelig den også. Skal bestille flere nå før den går ut av sortimentet.

Julegavetips til hjemmet: Tassimo kaffemaskin og kaffekapsler. Yumm yumm!!

Ser dere bildet øverst. Der er en boks Fanta. Jeg kjøpte i Sverige i går. Den har ekte jordbærsmak. Jeg har ikke testet den før, og jeg må si jeg ble positivt overrasket. Tenker jeg kjøper med meg et brett neste gang, haha.. så vil jeg gi en «heads-up» til Solo Super Julebrus, den synes jeg var kjempedigg. Sukkerfri uten slik bi/ettersmak. Den smaker skikkelig julebrus. I love it!!

Dette innlegget er ikke et reklameinnlegg og trenger derfor ikke merkes som reklame. Dette er mine ærlige meninger om de nevnte produkter. Jeg driver ikke med reklame, jeg blogger ikke for å tjene penger. Ha en fortsatt fin ettermiddag (løvstek på menyen i dag, med fempeppersaus) og kveld 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunny #bunnytrash

8 kommentarer
    1. Her har vi verken kaffekjele, kaffepresse, kaffetrakter eller kaffemaskin med kaffekapsler. Men jeg drikker kaffe hver dag altså, kun pulverkaffe. 😉 Og glassene kaffen kommer i, blir gjenbrukt (såklart)! 😀 Tihi…
      Jeg blogger heller ikke for å tjene penger! 😉
      Pssst: Takk for link i det forrige innlegget. Og håper du “finner” Vestfrøken.

          1. Det hadde ikke festet seg. Mann eller kvinne? Jeg tenker kvinne er bedre for miljøet? Uten å vite sikkert, men innbiller meg at menn gir mer faen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg