Bunny takker for seg.

Titt og stadig leser jeg om at så mange synes det er godt miljø på «blogg-blokka», jeg har selv utrykket at her er mange fine bloggere som jeg liker godt. Nå er det på tide å takke for meg. Jeg er lei av å svare for alle latterliggjørelsene og fordummelsene jeg hele tiden blir utsatt for.

Flere bloggere har gitt seg på grunn av vedvarende forfølgelse, noe som ER definert som mobbing og sjikane! En kommentar eller to om noe en har sagt eller gjort er ikke mobbing, et tilsvar er ikke mobbing. Å diskutere sak er ikke mobbing.

Den kritikken Kokkejævel kom med viser seg å være berettiget. En person som velger ut andre bloggere og bedriver konstant forfølgelse og forsøk på latterliggjøring, med å ta enhver ytring og fremstille den annerledes med hensikt. Å konstant forøke skape et dårlig bilde av noen. Ikke få fred en liten uke engang. Etter to tre år nå. Inntil flere ganger i uka. Aldri et godt ord, bare dritt, dritt, dritt. Karekteristikker, siteringer tatt ut av kontekst, ondsinnede og direkte løgner.

Nytter ikke hva enn en gjør. Ignorere i flere måneder eller skrive tilsvar? Tenk dere at når jeg ignorerte så kom det faen meg melding til meg, «nå har jeg skrevet om deg». Dette mennesket er psyk i skallen sin!! Trenger ikke psykiatriutdannelse for å skjønne dét!

Akkurat dét er forsovet greit, det sier alt om vedkommende. Onde hensikter!

Det Kokkejævel siktet til var vel alle beundrerne på blokka som støtter dette, støtter utysket med klikk og kommentarer og legitimering. Bare ser på, synes det er greit. Ikke sier noe. Så lenge det ikke er dere selv? Vel, nå er det meg. Og før meg var det noen andre, og etter meg blir det fler. Dere synes dette er greit? Jeg undres om dere er disse samme som stod i ring rundt barnet som ble mobbet i skolegården? Om dere går rundt og tror at dere ikke tok del fordi dere ikke sa noe selv?

Det ER mobbing!

Jeg takker for meg til alle dere som støtter denne forfølgelsen. Jeg tar herved avstand. Jeg har vært meg fullt og helt mot enhver av dere. Jeg har vær DØNN ærlig! Jeg er islamofob, jeg følger ingen krav om å være politisk korrekt, jeg er krigersk når det kommer til uvettig politikk, overgrep, rasisme, farlige ideologier og hva det måtte være som ødelegger samfunnet og menneskers liv. Og jeg tar kampen.

Jeg har mang en gang tatt opp kampen mot mobbing, jeg har forhindret flere selvmord. Jeg har jobbet med psykisk belastede og traumatiserte i alle aldre. Fra eldre krigsofre til småbarn med belastninger. Alt hva jeg mener er urettferdig kriger jeg mot. Jeg vet hva mobbing er og har selv blitt beskyldt, jeg blir da oppgitt når noen blir litt såra og kaller det mobbing. Mobbing går over tid, mobbing er psykisk belastende, mobbing er vondt, mobbing ødelegger liv. Mobbingen begås med onde hensikter.

Nå har jeg sluppet opp idéer om hvordan få stopp på dette jeg selv utsettes av venninnen deres. Ignorere eller svare, ikke lese eller lese? Reagere med latter eller reagere med sinne?

Frustrasjonen vokser med alle disse bloggerne som hist og her med sine ytringer fordømmer mobbing og den slags, men som faktisk er mobbere med å sitte som tilskuere og late som ingenting.

Jeg er ikke lettkrenka, jeg står på mitt, jeg lar meg ikke mobbe ut av blogg. Uansett hvor mye hun prøver. Men når jeg i dag igjen blir hengt ut på bloggblokka og spurt om jeg trenger hjelp. Bevares.. og alle disse voksne menneskene her følger og støtter dette.

Jeg tror samtlige på blogg skjønte hva jeg mente med mitt 17.mai-innlegg. Jeg synes ikke det er greit at 5åringer hetses for å vifte med samisk flagg. Å mobbe noen til å ikke tørre være den dem er, det er å kneble ytringsfriheten. Brudd på grunnloven og menneskerettighetene er ikke demokrati. Når dere feirer grunnlovsdagen, så er det brudd på deres, altså våre verdier, når de folkevalgte driter på grunnloven. Dette er ikke vanskelig å skjønne.

Irrelevant egentlig, for her er ikke problemet temaene jeg tar opp, for det jeg skriver om er skrevet for å debatteres. Det er angrepene på meg, denne forfølgelsen, alle løgnene om hva jeg sier og gjør, karakteristikkene som aldri stopper, latterliggjøringen av de overfall og overgrep jeg har vært utsatt for. Her er personangrepene uendelige, kan ikke svare med samme mynt engang, har forsøkt, en føler at en synker så utrolig lavt, det faller ikke like lett for meg som det gjør for vedkommende som næres på dette. Det gir meg ingenting å plage noen dag ut og dag inn.

Jeg ville aldri aldri aldri sittet å vært tilskuer til dette daglig. Aldri gjort, kommer aldri til å skje!!

Dere må bare fortsette late som. Det endrer ingenting, det endrer ikke sannheten, selv om sannheten er noe dritt!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bunny #bunnytrash

74 kommentarer
    1. Vet ikke riktig hvor jeg skal begynne her.
      Jeg er nok ikke av dem som leser bloggen du sikter til, så jeg har dessverre ikke lest uttalelsene om deg. Jeg ser at det må jeg først finne ut av. Men, jeg er nok ikke av dem som står og ser på og ikke sier fra hvis jeg ser noen som mobber eller trakasserer andre. Da sier jeg ifra!❤️ Jeg har nok min ganske faste gjeng jeg leser og besøker jevnlig og trenger nok å utvide horisonten for å få med meg det som skjer. En stooooor klem til deg i dag.❤️

          1. Vet ikke, jeg har nevnt dette i dialog med deg i kommentarfeltene våre også. For meg virker det som om mennesker velger å ignorere eller fortrenge når de ser slikt rettet mot andre. Som om det ikke angår. I bunn og grunn angår det oss alle. Jeg blir forfulgt, stalket å hengt ut av Kjerringtanker. Det har flere blitt og har derfor sluttet å blogge. Jeg slutter ikke å blogge.

            1. Nei, slutt for all del ikke å blogge.👍🏻
              Som jeg har sagt før til deg så er det viktig at vi skriver om forskjellige ting og ikke tenker det samme. Men vi kan gjøre det og samtidig være hyggelige med hverandre.🥰

              1. Jeg føler jeg er hyggelig. Jeg har selv kommet med meningsmotstand og kritikk til bloggere, tar dem det ikke som det var ment, kritikk mot ytringen, så lar jeg vedkommende være. Jeg har latt meg drive til personangrep, og det føles ikke godt. I nåværende situasjon så er jeg tom for ideer hvordan håndtere situasjonen, det forsurer hele greia med å være på blogg. For jeg kan jo faktisk ikke gå inn på «siden vår» uten å se dette. For å slippe og se denne forfølgelsen så må jeg jo det og da opphører kontakten med flere på plattformen. Da kan jeg like gjerne si det med en gang at jeg trekker meg vekk fra kommentarfeltene. Andre bloggere vil ikke høre mer fra meg så lenge jeg blir forfulgt og plaget på blogg. Eller så lenge Kjerringtanker forfølger og plager NOENSOMHELST!

    2. Ikke gi opp blogginga i alle fall – stå på! Du leses hver dag, og er en god katalysator på hva som skjer og skrives i media. God dag videre 😊

      1. Takk for det, ikke tenkt å slutte blogge, dette var vel heller et spark i rævva til alle som sitter å ser på personforfølgelse begått av en person mot flere over en rekke år her nå. Jeg vil ha bloggen ChristineEmilie tilbake og jeg vil heller ha bloggen Kokkejævel her anytime fremfor Kjerringtanker.

        1. Skjønner ‘sparket i ræva’, men kan prrsonlig klare meg uten siste blogg – maten finner jeg på sjæl og klarer meg uten oppskrifter på 😁

          1. Jeg leste ikke Kokkejævel, har de beste oppskrifter og er utdannet kokk selv, men mobbingen fra Kjerringtanker var psykisk belastende, og en skal ikke forfølge mennesker slik. Det er ondskapsfullt.

    3. Der var du igjen. Jeg er ikke mye hårsår, bare veldig lei nå. Dette er forfølgelse. Monica har jeg kommentert på en hånd de tre årene hun har vært her. Jeg har aldri løyet om henne. Mange er kritisk til hva jeg skriver, det er slik det er når en skriver om slike temaer. Men som jeg skriver i innlegget så er det ikke hva dette handler om. Måten du skriver til meg på der du forteller meg hvilke følelser jeg har, karakteristikker og sådanne ting, hva har det med noe å gjøre? Føler du at du er konstruktiv? Hehe.. Smack!!

      1. Føler kanskje ikke at du er så konstruktiv nå. Du har dine meninger på bloggen – som jeg synes er bra – men du må jo tåle litt feedback
        Dine beskrivelser av kjerringtanker som person er lang verre enn du hun gjør med deg – er det noen som blir personlig så er det vel deg? Les dine egne blogginnlegg og sammenlign de med kjerringtanker – tror du førsteplass på å være krenket 😉

        1. Ethvert innlegg fra meg er en reaksjon på og et tilsvar på innlegg fra den bloggen. Men det er det slutt på nå. Så da får jeg vel på nytt melding om at «nå har jeg skrevet om deg» når jeg ikke reagerer, for det er jo reaksjoner fra meg som er ønsket, ikke sant?! Hvorfor signerer du ikke med Kjerringtanker?

    4. Det er sååå dumt at du blir plaga av henne ! Voksne damer oppi åra er dessverre verst på sånne ting. Hun må ha veldig dårlig selvtillit, det er som regel de som elsker og rakke ned på andre mennesker, er såå kvalmt at jeg spyr. Bare hev deg over det så godt det lar seg gjøre 🥰 hun er absolutt ingenting å bry seg om.

      1. Nei, jeg mener at INGEN skal heve seg over! Hele bloggblokka har sett på dette i årevis begått mot andre, som derfor har trukket seg fra plattformen. Jeg tåler dette, men etter meg kommer neste. Jeg skal ikke være en som bare sitter å ser på dette, og nå synes jeg jaggu de andre på plattformen må våkne opp. Nestemann ut er kanskje ikke helt sjefskanin, og tåler nødvendigvis ikke en slik forfølgelse like bra. Da er det bare å trekke seg fra blogg?! Helt klart, men skal det være slik at den som blir mobba på skolen skal være nødt til å bytte skole?

      1. Dette er mobbing i form av løgner, karakteristikker og forfølgelse. Det virker som om de fleste velger å «ikke se», men det som er veldig rart da disse som kommenterer. Hvordan kan man ikke se hva man leser og kommenterer? Nyhet er det jo heller ikke hvorfor flere har forlatt blogg.

    5. Nei det skal man absolutt ikke. Jeg skjønner veldig godt at du er frustrert over at andre bloggere bare tier og ikke bryr seg. Har sett flere som kommenterer her av dem som også er inne på kjerringtanker sitt kommentarfelt og kommenterer.. Det er det som er, folk tørr ikke å si noe som regel. Og det blir veldig feil det er jeg enig i. Jeg har dessverre ikke blogg, hadde jeg hatt det så hadde jeg gjerne tatt opp kampen ! Folk flest tenker bare på seg selv dessverre🙄

      1. Det er det jeg også ser. Og det må de bare gjøre. Men de skal sannelig være klar over at de heretter blir skjært over samme kam av meg. Ikke at de nødvendigvis bryr seg. Men da vet de.

            1. Madeleine svarer sikkert når hun ser. Støyen opphører når når noen sier fra. Så lenge ingen sier fra så fortsetter kjerringa. Selv har jeg prøvd det jeg kan, så nå er det blitt slik at jeg har måttet slutte å kommentere i andres blogger og slutte gå inn på siden vår der man ser når folk har postet nye innlegg. Jeg føler meg forfulgt og ser at dette går på helsa løs. Madeleine ser ut til å vise meg forståelse på det, for det er det visst ikke så mange på plattformen som gjør.

        1. Hvis ingen sier fra vedvarer bråket, det blir som i skolegården, de som står og ser på er ikke uskyldige. Tenker det er dét som er poenget her. Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv. Purr purr.

    6. Solliv.. Ja akkurat det jeg mener. Jeg blander ikke noe som helst hehe. Jeg mener at dere som bloggvenner av Bunny burde vise litt forståelse for hvordan han føler det når den kjerringa skriver om han heeele tiden. Du er jo der inne og later som ingenting når du ser hva hun skriver ? Når man ser sånt nesten daglig så burde man heller spørre hva som feiler henne enn å kommentere noe som helst positivt for det fortjener hun ikke. Jeg mener at dere også bidrar til at hun får fortsette med denne oppførselen 🙄👎

    7. Det er så mye bedre å si i fra at det ikke er greit det hun holder på med. Det kan da ikke være så vanskelig ? Når man kommenterer hos henne så er det jo å bidra til at hun får holde på akkurat sånn som hun vil !

      1. Jeg ignorerte bloggen hennes i uker og måneder så sendte hun meg melding «jeg har skrevet om deg». Det samme gjorde hun med «Doc og Dask», altså får hun ikke oppmerksomhet så.. jeg har aldri avvist hennes kommentarer, hun har hele tiden kunnet komme med innspill på hva jeg skriver, istedet lager hun forestillinger om meg i egen blogg, løgner. Nå skriver hun at jeg sympatiserer med Paludan fordi jeg nevnte koranbrenningen hans. Før han brente koranene ante jeg ikke hvem han var, jeg vet ingenting om han enn de fire første setningene man får opp når man søker. Etter dette innlegget skriver hun at jeg angriper henne istedet for å ha en saklig debatt. Hvor føkka er ikke det? Hun lager en sak om hva jeg skriver, vrir og vender og lyver, så er det jeg som angriper og hun som ønsker en saklig debatt? Hvorfor tar hun ikke debatten her hos meg? Det er jo mine innlegg hun tar utgangspunkt om. Det er så koko hele greia. «Nå har Bunny blitt profet. Du vet en slik som kan se inn i fremtiden. Ved 11 tiden i går, mens de fleste av oss sto og viftet med flagg mens vi gledet oss over barnetoget, sitter Bunny i en mørk krok i Drammen». Ja det er saklig debatt det..

    8. Hei igjen 😊🌹🇳🇴👍
      Eg har fulgt med og eg har sett hvordan den der drittkjærringa systematisk har gått løs på bloggere på topplista,spesielt de tre-fire øverste.
      Det drittkjærringa driver med er bare kvalmende og motbydelig og eg tror flere ser det no,lesertallene synker jo som en stein.
      Eg har flere ganger forsøkt å si fra i drittkjærringa sitt kommentarfelt,men enten så ignorerer hun meg eller så svarer hun at hun «gidder ikke diskutere med meg».
      Og så har vi de «kyss og klem» damene,like kvalmende de og,konfliktskye,falske og snur kappa etter vinden,de skjønner jo ikke at når de tause tillater at sånt skjer,mobbing,uthenging,løgn og latterliggjøring osv,er de like skyldige som den som utfører handlingen 😡
      Eg leser alle innleggene dine,men får sjelden kommentert pga.»bad request»,håper denne gangen,som hver gang,at kommentaren kommer gjennom.👍Har forlengst mistet tellingen over alle de knallgode kommentarene fra meg til deg som har blitt stoppet,men eg gir ikke opp 🌹👍🇳🇴
      Hilsen synskepeggy.

      1. Jeg merker at hun har intensivert angrepene sine. Det har med at jeg har fått en del mer sidevisninger. Ironien er at tallene mine gikk opp en del etter hun skrev et innlegg om meg der hun linket til et gammelt innlegg jeg hadde skrevet. Som du ser så dukket disse anonyme trollene opp med en gang jeg postet innlegget i dag, Bien, Owen.. disse er hennes lesere, så blir hun sur for at dem klikker hos meg når hun skriver om meg. Det er jo helt kokos.

        1. Rart i grunnen at ikke «Kari» har kommet på banen,hun som ellers har gjort til sin hjertesak å bli «fly,hakke forbanna» på mobbere og har visst å gi beskjed på hvor skapet skal stå,hun trodde til stadighet at hun parkerte mobberne med utblåsningene sine og det var ikke så fin ordbruk hun brukte alltid heller 😡 Hun har visst ikke sett hva hun der drittkjærringa holder på med ? Eller er det bare utvalgte bloggvenninner hun gidder å forsvare?
          Falskt er det iallefall..😳
          Ha en fin helg,Bunnytrash 🌹😊👍🇳🇴 Hilsen synskepeggy.

            1. Purrr,purr,eg tør ikke si det,er redd for replisarier,hun «Kari» vet hvem eg er 😳
              Men,eg tror du skjønner det no 🌹🇳🇴😊
              God helg til deg og dine og 🦋🌹
              Hilsen synskepeggy.

              1. Got it, det er vel noe med at en må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer en selv. Det «positive» med «bloggkrig» er jo at en lærer om de andre her. Jeg har lært mye om mange de siste dagene, på godt og vondt, mine betraktninger og tanker om andre her viser seg å være veldig riktige 😜

                1. Hei igjen 😊🌹🇳🇴👍
                  Eg ser at selveste purrrr,purr også «got it» 🤪 Leste en lang forsvarstale i vedkommendes blogg nettopp,tror det blei litt brennhett da purrr,purr innsåg at noe muligens kan bli avslørt no 🤯
                  Vedkommende fremstår svært desperat og så passiv-aggressiv at det er til å bli målløs av i sin forsvarstale.
                  Det var ikke riktig sånn som purrrr,purr skriver det hele foregikk,og falskheten lyser lang vei når man leser at «blei advart av barndomsvenner og andre bloggere» samtidig som purrr,purr selv oppførte seg som om vi var bestevenner 😡
                  En av grunnene til at eg slettet bloggen min var jo nettopp at eg følte at purr,purr blei litt for «varm i trøya» og det likte eg dårlig,så eg ville ut av den situasjonen og slettet bloggen min.Det rare er at det var eg som hele tiden blei advart mot purr,purr,spesielt falskheten…Det er mye rein løgn i innlegget til purr,purr,bla påstanden om at vedkommende aldri har vært bruker på KG,purr,purr har selv forsnakket seg til meg personlig ang.det,men eg tror at purrr,purr fremdeles ikke er klar over det – eg tipper at før uka er omme så spretter «heartgirl» fra fra intet på KG for å skamrose innlegget,det skjer hver gang purr,purr publiserer noe…..man kan jo lure,særlig ettersom «heartgirl» aldri er å se på KG ellers…
                  Det er en dame oppe fra nord som eg håper eg en dag får be om unnskyldning til,hun advarte meg om purr,purr fra dag en på blogg.no,men eg ville ikke høre,eg falt for falskheten og smiskingen til purrr,purr…eg vil også be damen fra nord om unnskyldning for ordbruken og den ufine oppførselen purrr,purr hadde mot henne,ettersom det foregikk i min blogg så føler eg meg ansvarlig for måten hun blei behandlet på og det tenker eg fortsatt på.
                  At andre bloggere såg på meg som en provokatør får bli deres ord,men en ting eg kan si er at purrr,purr var aleine ansvarlig for at ting tok av veldig ofte og purrr,purr gikk aldri tom for ved til å kaste på bålet heller….
                  Purrr,purr skriver i innlegget sitt at eg blei ufin mot puuuur,purrr om purrr,purr var uenig med meg,det stemmer ikke,men det stemmer at om eg var uenig med purr purr i den bloggen så blei ikke de uenige kommentarene godkjent 😡
                  Eg måtte bare skrive dette til deg,eg ser at du har vært inne å kommentert innlegget – og så vil eg være forsiktig med purrr,purr….og ikke la deg blende av alle bloggklemmene som deles ut i hytt og vær.
                  Hilsen synskepeggy.

                  1. Husk, vi går bare et år tilbake i tid så var samme vedkommende pådriver for å hetse uvaksinerte, vi ble kalt egoister og mordere i den bloggen.. det var da jeg fant pseudonymene.

                    1. Ja,nettopp,prøvde selv å kommentere,men som vanlig blei ikke uenige kommentarer godkjent der i den bloggen.
                      Ordbruken til purr,purr om uvaksinerte sier virkelig sitt……😡
                      Lurer bare på om purr,purr omtaler oss uvaksinerte like ufint nå som da – eller forblir taus og feig som alle de andre som ikke var nådig i omtalen av oss uvaksinerte..
                      Hilsen synskepeggy.

                      1. Det er rart med hvor mange som ikke vil se hvor skadelig det er å bli tvunget til å injisere noe i kroppen sin. Og da bli kalt egoist er ufint, når en da tar steget flere skritt videre og kaller folk for mordere..

    9. Ja jeg har full forståelse for det bunny, og det er der feilen ligger. Andre bloggere burde sette ned foten og si at det ikke er greit. Men det ser ikke sånn ut dessverre.

      1. Nei. Jeg har bestemt meg for å bare skrive mine innlegg. Ikke gå inn på oppdateringssiden eller andres kommentarfelt. De som vil får bare forfølge meg og lyve om meg, dele ut ting om meg jeg ikke kjenner meg igjen i. Så lenge jeg ikke ser, forblir uvitende, så kan det ikke frustrere meg heller.

    10. Ble nervøs for at du skulle forsvinne fra blogg, så veldig glad for at du blir 🥰 spesielt med tanke på at du er den eneste bloggen jeg leser fast!
      Jeg har bare hørt om denne saken fra din side da jeg tror jeg kun har vært innom den bloggeren en gang eller to. Erfaringer har lært meg å holde meg unna giftige folk da jeg aldri helt har lært å bite såpass hardt tilbake at de slutter (å oppsøke folk for å klaske de i hodet med et balltre er nemlig ikke lov…).
      Mobbing er brutalt og burde slås hardt ned på (men som sagt – ikke fysisk da det ikke er lov).

      1. Det er veldig koselig å høre Gulli. Jeg klarte lenge å holde meg unna den bloggen, men når man får melding «nå har jeg skrevet om deg» så gikk jeg i fella igjen. Men hun får ikke jaget meg.

        1. Ja, det er fort gjort å gå i en felle noen ganger, dessverre – jeg ville gjort det samme selv. Jeg er glad for at du blir her og fortsetter å skrive!

          1. Ble ikke så mye skriving i dag, jeg ga jo «næring til trollet» med dette innlegget, så jeg må samle meg så jeg ikke synker ned på lavmåls handlinger igjen. Jeg vil ikke være sånn.

    11. Hmmm – jeg håper absolutt du blir her ja – og det skjønner jeg at du gjør! Jeg begynner herved å tenke meg bedre om – ingen har rett til å mobbe andre på blogg!

      1. Det er veldig slitsomt når man blir forfulgt på den måten, når utsagn blir vridd og vendt på, og løgner om meg deles i en annen blogg. Kommentarfeltet mitt er åpent, jeg er åpen for dialog og diskusjon. Hvis noen har noe å si om det jeg skriver, ta det med meg istedet for å lyve om meg og fremstille meg med løgn. Jeg synes ikke det skulle være noe problem istedet for å drive harselering, stalking og sjikane.

          1. Prøve å skrive om blomster og bier, barnefødsler og sånt noe.. blir litt rart, for jeg liker disse, altså blomster, bier og barn da, men jeg har ikke så mye kunnskap om førstnevnte to eller fødsler.. ser smertefullt ut da, tenker hva er verst, bli stukket av en veps eller føde et barn? Må nevnes at veps er sammen med islam det eneste jeg har fobi mot, høhø..

    12. Det blir ikke flere klikk fra meg inne på den nevnte bloggen. Håper flere tenker det samme.
      Det er ikke alt du skriver jeg er enig i, men lager ikke kvalm pga. det. Hadde vært rart og kjedelig om alle hadde samme meninger om alt.
      Skjønner at du synes det er belastende, og vet at det er lettere sagt enn gjort, men tror du må bare prøve å ignorere henne igjen. Du kommer ingen vei med å prøve og forklare deg eller diskutere – det er som å helle bensin på bålet… Ja, se bare på hva Kokkejævel måtte tåle..
      Stå på og fortsett med å være deg selv🥰 Ha en fortsatt fin kveld🤗

      1. Ja har nok kasta masse ved på bålet her, men jeg tenker hvis folk har anstendighet.. jeg har kommentarfelt hvor det er fult mulig å diskutere det jeg skriver om. Å skrive usannheter om meg og endre på hva jeg sier er patetisk, og det er veldig slitsomt å bli forfulgt sånn. Det synes jeg er ondskapsfullt.

    13. Jeg leser ikke den bloggen du snakker om her.. var innom og leste litt for leeeenge siden, men oppdaga fort at den kjerringa har et sykelig behov for å stikke seg frem og tråkke på andre – så jeg slutta totalt å lese for å ikke gi henne mine klikk..

          1. Der blir man ikke så veldig stalket, 20-40 er fine plasser når man tenker over det, men hvis man vil få frem buskap og politikk innimellom så er det jo greit å vises litt, alt har sin bakside da..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg