Bunny Quiz

Da er det duket for en quiz her på bloggen. Jeg legger ut 10 spørsmål, og dere svarer i kommentarfeltet. Svarene deres vil ikke bli offentliggjort før mellom 20:00 og 23:59 i kveld slik at dere ikke kopierer hverandre, hehe.. Så vil det bli trukket en vinner av dere som får en fin premie, jeg lover 😜😘

Så da går vi i gang her:

01). Jeg har verdens to fineste mopsejenter, hva heter de?

 

02). Hvem grunnla Bill Gates selskapet Microsoft sammen med?

 

03). Hva handlet mitt forrige innlegg om? Og innlegget før det igjen?

 

04). Hva het debutalbumet til det britiske rockebandet “The Beatles”?


05). Hva het det nyeste eksperimentelle albumet til Madonna som ble gitt ut i 2019?

 

06). I et innlegg for et par dager siden fortalte jeg om alle stedene jeg har bodd. Hvilke steder var det?


07). I et annet innlegg nylig som besto av ‘spørsmål og svar’ hvor er spørsmål var «får invitere to personer, døde eller levende på middag. Hvem inviterer du?» så svarte jeg Madonna og..? Hvem var den andre jeg ville invitert til middag?

 

08). Chrysler-bygningen i New York var verdens høyeste bygning da den sto ferdig i 1930. Hva er verdens høyest bygning i 2022?

 

09). Jeg er født på en øy. Hvilken?

 

10). Verdens verste ideologi er?

 

Håper flest mulig svarer, og at dere svarer så godt dere kan for her vanker det en kjempefin premie som det er like-garanti på.

Også en fin sang under 👇🏾

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#quiz #spørsmål #svar #konkurranse #premie #bunny #bunnytrash

17 kommentarer
    1. 1.Ella og Ariel, vakre små.

      2.Paul Allen.

      3. Mikropenis og Russlands angrep på Ukraina, Nordmenns tanker og pressens uttalelser.

      4. Please please me.

      5. Madame X

      6. Drammen, Ibestad, i Tromsø, Trondheim, Klokkarstua, Svelvik, Oslo/Lysaker og i Christiania

      7. Colton Underwood

      8. Burj Khalifa i Dubai på 828 meter

      9. Harstad

      10. Islamisme? Usikker på om du mener hva du mener er verdens verste eller hva som sies er den verste.
      🤗

    2. Dette var gøy, Bunny! Når man er syk er det gøy å “Få” oppgaver, dessuten elsker eg Quizzzz!! Genialt innlegg og eg garanterer deg, om mange nok ble med så er du velfortjent Topp3 i morgen – MINST! 😀 Tror det eller ei, men alle min klikk kom av at eg måtte leite meg ihjel etter navnene på jentene dine hehe Der var eg blank gitt! Good job!

      1) Ella og Ariel
      2) Paul Allen
      3) “Det er ikkje størrelse det kommer an på” – Det var vel nå i allefall poenget
      4) “Please, Please me”
      5) Madam X
      6) Harstad, Ibestad, Tromsø, Trondheim, Klokkarstue, Svelvik, Oslo/Lysaker og Christiania (Nå bor du i Drammen
      7) Colton Underwood
      8) Burj Khalita
      9) Det må jo bli Hinnøya siden Harstad ligger der
      10) Islam

      Ha en fin kwell!
      Vibbedille 😀

      1. Veldig bra dette, men du fikk meg ikke opp til tredjeplassen på topplisten, synes godt du kunne leita mer, hehe.. svaret på nummer 3 var bare halvveis, jeg spurte der om to innlegg. Men veldig bra!

        1. Var synd det der, men hu der Martine har en lei tendens til å poppe opp når det ikkje passer…haha Irriterende når kokken også ikkje blogger, plutselig skal han “menge” seg med oss andre haha Hvis bare alle kunne vært der de pleier hadde nok dette gått din vei 😀

          1. Jeg visste at det kom til å bli fall i dag, trodde det fallet skulle bli større, i morgen er jeg enda lengre nede, kanskje såpass at jeg havner ute av synet ditt 😞🤪😂

                1. Ja, I know – Eg kan føle det på lista at nå raser det, men har funnet ut at det er bedre å egentlig ikkje bry seg….siden det har eg ligget som topp5 hele februar og eg skjønner ingenting, men men, sånn er det 😀

                  Uansett hvor en du er på lista så er du en av minste faste hver enda dag 😀

    3. 1. Ella og Ariel.
      2. Paul Allen.
      3. Micropenis ++, Russland/Ukraina ++
      4. Love me do, singel 1962
      Please Please Me, LP Studio 1963.
      5. Her tipper eg det er Madam X, då den
      som kom i des – 19, ser ut til å vera ei
      reutgjeving av musikk frå 1990.
      6. Harstad, Ibestad, Tromsø, Trondheim,
      Klokkarstua, Svelvik, Oslo/Lysaker,
      Christiania og Drammen.
      (På Ibestad har eg overnatta i telt, på
      skuleplassen, men gjenferdet ville ikkje
      koma og helsa på meg).
      7. Colton Underwood.
      8. Busj Khalifa, Dubai, 828m.
      9. Hinnøya.
      10. Islam.

      1. Her er alle svar riktige, må sies at svar nummer 5 er ikke en reutgivelse. Helt ny og meget eksperimentell. Gikk rett til 1.plass i USA, 2.plass i UK og 6.plass i Norge 👍🏾 Gratulerer, du vant – send meg adresse, plutselig kommer en overraskelse!

        1. Eg trur du misforstod nr 5 litt.
          Hu hadde 3 plateslepp i 2019.
          1. Into the Groove, 18. april.
          2. Madam X, 14. juni.
          3. The Party’s Right Here, 6. desember.
          Det er nr 3, som ser ut til å vera relansering av låter frå 1990.
          Nr 1, er vel eitt samlealbum. Tittellåta song hu iallefall på LiveAid i 1985.

          Berre innrøm det, no vart du imponert 🤣🤣🤣.

          1. Nåvel, imponert og imponert.. det er knockoffs, bootlegs eller hva det kalles, ikke hun selv som har gitt dem ut, så jeg skjønner hvorfor jeg misforsto, hehe..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg