Bunny presenterer..

Jeg bare MÅÅÅ presentere et par-tre nylig skrevne innlegg fra medblogger Torjus Dølo. Han tar jo ting på kornet, selv om dette ikke er morsomt fordi en ser den absurde sannheten i innleggene, så er det litt morsomt likevel, hvis dere skjønner hva jeg mener.

Altså dette første innlegget «Betenkning til ettertanker» handler litt om kvinnelige muslimer, Ramadan, faste og litt sånn, og det gir jo litt ettertanker, gjør det ikke!?

Det andre innlegget «Radioti» tar for seg lege Wasim Zahids uttalelser om å være én ikke-troende muslim og de paralleller han trekker mellom kristen tro og islam. Altså, jeg må jo le!!

Det tredje innlegget «Ola er død» handler om Sandefjord og en pedofil som døde for 1400 år siden, deromkring. Altså Torjus får det sagt, herunder hersker ingen tvil!!

Alle innleggene sier jo litt om det norske samfunnets utvikling. Håper dere leser Torjus Dølos betrakninger, kanskje dere legger igjen noen kommentarer i kommentarfeltet nedenfor 👇🏾 Om hvilke tanker dere gjør dere etter å ha lest disse innleggene. På forhånd takk 👍🏾

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#torjusdolo #norge #bunny #bunnytrash

8 kommentarer
    1. Vel, han tar ting på kornet på sin helt egen måte. Om en skal le, gråte eller bli forfærdet (eller er det fornærmet som er mest populært?) blir vel opp til hver enkelt 🤪 Jeg liker at folk ser på verden med et skråblikk noen ganger…

    2. Han har ein skarp penn, og skriv på ein måte som gir morsomme bileter i haudet. Sjølv om det er alvorlege tema, og han ikkje legg fingrane mellom, så sit latteren laust.
      Ser for meg han som skribent, og karikaturteiknar Roar Hagen som illustratør. Det kunne vorte nokre flotte artkklar.
      Berre tenk på dei tri akterspeila framom ein ustabil galning, i Roar Hagens strek 🤣.

          1. Han er det, skulle gjerne sett at han kom med mer. Jeg undrer meg mange ganger når jeg er innom pubene og sådan om jeg har møtt han. Han bor jo her, men det bildet er jo ikke akkurat oppdatert.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg