Bunny hjelper til!

Helluu folkens, dette burde dere sjekke ut, det har seg slik at medblogger «Vibbedille» har kastet seg rundt for å kunne hjelpe til iht til trivsel for ukrainske flyktningbarn når de nå etterhvert kommer hit til Norge. «Vibbedille» holder til i Stavanger-området og der har Thon Hotel i Stavanger nå blitt reservert for flyktninger fra Ukraina. Det har seg jo slik at det er ikke bare snakk om å overleve på hotell i Stavanger, det er barn også og de burde jo bli ivaretatt i henhold til trivsel og det faktum at de faktisk er barn og det burde de få være, kunne få lov til å leke og kose seg og ikke bare bo der langt hjemmefra og tenke på hva som skjer i hjemlandet deres, hva som skjer med familie, venner og i det hele tatt. Derfor etterlyses det blant annet tegnesaker, spill og sådanne ting.

«Vibbedille» er håndarbeider og har laget masse armbånd, markører og bilder som hun selger, og de pengene hun da får inn skal brukes utelukkende til dette. Jeg har selv både armbånd og annet som «Vibbedille» har laget, så dette er virkelig ikke noe tull, og jeg går god for at hun følger opp og bruker pengene som beskrevet. Hun skriver i eget innlegg om hvordan dere kan følge henne videre om dette, hun vil legge ut bilder og sådan for å dokumentere.

Klikker dere på linkene under så ser dere hva hun selger, mye kult:

MASSE ARMBÅND

ACTION ARMBÅND

50% PÅ JULEARMBÅND

TØFFE OG SØTE ARMBÅND+BILDER

BARNEARMBÅND

MASKEMARKØRER I CERNIT

Jeg digger jo disse perlearmbåndene, og jeg har sett meg ut noen som jeg liker veldig godt. Hvis noen har lyst å kjøpe til meg som hyggelig gave, hehe, og samtidig bidra til barna fra Ukraina så liker jeg veldig godt de Action Armbåndene som det står «Fighter», «No Fear», «Power» og «Respect» på. Jeg tror de ville kledd meg, og jeg liker rødt og svart sammen.

Håper uansett dere bidrar for barna! 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vibbedille #håndarbeide #ukraina #barn #trivsel #armband #bilder #markører #bunny #bunnytrash

14 kommentarer

Siste innlegg