Bunny har testet selvbruning!

Det er jo ikke slik at jeg er en av dem som liker å ligge i timesvis i solen for å bli seende ut som en svidd reke eller bli sjokoladebrun. Jeg liker å få litt gylden farge, se litt frisk ut, men jeg har ikke hudtype hvor farge kommer lett.

For noen år siden hadde jeg en fase hvor jeg tok noen timer solarium før vi dro på sydentur, og jeg solte meg atskillig mer på stranda. Etterhvert er det blitt slik at en time i solen på stranda holder for meg og da prøver jeg være flink å bruke solfaktor. Og solarium har jeg helt kuttet. Grunnene til at jeg er blitt forsiktigere med sol er mange, og jeg trenger ikke ramse opp, men to faktorer som er veldig vesentlig er at man ødelegger huden, og så var det den hudkreften da. Uten å gå mer inn på dette, tilbake til poenget.

Poenget mitt er at jeg liker å bli litt brun, litt gyldenbrun, få litt glød. Se frisk ut rett og slett. Derfor har jeg i år prøvd en ny metode, nemlig selvbruningdråper og krem.

Jeg har nå prøvd to typer, to merker, eller varianter om du vil. De er fra Rituals og Sophie Elise.

– The Ritual of Karma er en body lotion, altså en krem på tube. Den absorberes raskt i huden, er ikke klissete, og påføres enkelt. Formelen er beriket med E-vitamin som tilfører fuktighet og bidrar til å opprettholde fuktighetsbalansen i huden. Aloe vera og ginkgo biloba fungerer som kraftige antioksidanter for å øke ditt velvære ytterligere. Påfør jevnt på tørr og ren hud, og vask deretter hendene grundig. En skal vente noen minutter før en kler på seg.

– Glöd Sophie Elise Selvbruningsdråper kommer med en praktisk pumpe som gjør det enkelt å påføre produktet. Selftandropsene kommer i to farger, Dark og Natural. Jeg prøvde Natural. En blander 3 dråper sammen med fuktighetskrem for å kickstarte brunfargen, deretter påfølgende dag(er) 1-2 dråper i en fuktighetskrem for å opprettholde fargen. Husk å vaske hendene etter påføring.​

Som selvbrunere synes jeg begge var skikkelig dritt. Sophie Elises dråper fungerer raskere, men til gjengjeld gjør den at man ser mer skitten/skjoldete ut. Gruff og huff. Jeg kommer ikke til å bruke disse igjen, men kan si at den fra Rituals var faktisk god som body lotion.

Har forresten også prøvd solkrem og solspray fra Rituals (The Ritual of Karma). Disse likte jeg veldig godt, de beskytter, lukter godt og er vennlige å påføre.

Jeg har ikke merket innlegget med ‘reklame’ fordi dette er ikke sponset, jeg reklamerer ikke for noen, jeg bare sier min ærlige mening om produkter jeg har prøvd.

Så spør jeg dere, har dere prøvd noen selvbruningsprodukter dere liker som gir naturlig farge og ikke ser ut som skjoldete skitten møkk? Ønsker veldig gjerne tips. Jeg trenger litt farge, hehe..

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#selvbruning #glød #rituals #bunny #bunnytrash

15 kommentarer

Siste innlegg