Bunny har høl i hue!!

Eksplosjon i Polen etter russiske raketter traff landet, noen døde, all togtrafikk på Oslo S er stanset, Atle Antonsen legger seg langflat etter Sumaya Jirde Ali gikk ut i media, det blir knallbra vær og sol i Bergen over en hel uke mens det bare blir uggent vær i Tønsberg og Drammen. I et kommentarfelt leste jeg at alle bloggere bør avlives, og slik går nå dagene.

Selv var jeg ganske dårlig i går, noe bedre i dag, men holder meg hjemme, det er ikke over enda. Det er tåkende utendørs og det er tåkete i hodet mitt. Har vel kommet inn der via et høl. Men jeg lever enda på den fantastiske helga som har vært, og det ser ut til at kommende helg blir ganske bra også.

Fredag kommer vesle Liv på besøk og skal bli her til lørdag. Liv er en liten voff som dere helt klart skal få hilse på når hun er her. Lørdag kveld skal vi på besøk til ei god venninne som vi ikke har vært på besøk hos siden juli, og det blir da første gang vi skal ha et lag det med mat og drinker efteråt.

Gleder meg masse 🥰

Har postet tre innlegg tidligere i dag, det første er EKKELT (18+), det andre er om BUNNY PÅ SOSIALE MEDIA, og det tredje er om TEITE NORSKE KJENDISER. Nå må jeg rett og slett koble ut!

Natta!

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunny #bunnytrash

2 kommentarer
      1. Vet du, jeg har ligget vannrett i snart tre døgn. Er jeg ikke på beina i morgen så må tiltak iverksettes.. men likte at du brukte ordet ‘herlig’ takk 😜😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg