Bunny goes underground!

I dag har jeg gått ned til sentrum. Har fått ny frisør jeg går til. Hadde fast en annen, men han ble så innmari populær etter jeg begynte å skryte av han på blogg og hist og her. Jeg trenger ingen populær frisør, jeg trenger en som er flink. Og joda, gamle frisøren min er flink, men det er hun nye også, og jeg slipper å vente når jeg kommer. Så da er jeg mer enn fornøyd.

Etter å ha fått fjernet litt av vekten på toppen, så gikk jeg til Vinmonopolet for å kjøpe Aperol Spritzer (Italian Spritz). Siden vi får besøk hjem hit på lørdag av venner vi ikke har sett på mange år, så er det greit å servere noe man selv liker veldig godt tenker jeg. Da er oddsen større for at andre liker det også. Og Aperol er jo ekstra godt når man sitter på en balkong i varmen som er nå.

Man skal ikke kimse av den Aperolen nei, for akkurat denne (Italian Spritz) ser ut til å ha blitt mer populær enn den forrige frisøren min som jeg gikk til i mange år. For på Vinmonopolet på Strømsø var de utsolgt nemlig. Og med det måtte jeg til andre siden av elva.

Siden bybroen i Drammen er revet, og det brukes en «provisorisk» ekkel bru fra Strømsø til Bragernes, så gikk jeg heller til neste bro, en gangbro som går fra bydel Grønland og over til andre siden. Og denne «undergrunnen» som binder Strømsø og Grønland sammen er hvor jeg har tatt alle bildene i dette innlegget. Så alle bildene dere ser her er knipset i dag.

På Bragernes hadde de to flasker med Aperol igjen. Jeg grabbet til meg begge. Så ventet jeg på snuppen min til han var ferdig på jobb. Ikke noe problem å være ute i dette godværet. I dag fikk jeg «Tyrkia-vibes». Digg altså!! Snuppen min kom og vi gikk på Mækkern og spiste miniburgere og Chilli Cheese Tops. Lenge siden sist, og skikkelig snacks!!

Etterpå var det ut i sola igjen, med en halvliter sjokolademilkshake i hånden. Ja til livet!!🐰

«Drammen Graffiti City 1»

«Drammen Graffiti City 2»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#strømsø #grønland #bragernes #graffiti #drammen #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
      1. Akkurat disse passerer jeg ofte da de ligger i undergrunnen som binder to bydeler. Det er bare det at jeg er ikke så flink til å huske knipse bilder, men innimellom tar jeg en photoshoot. Får sånne tak der jeg prøver bli flinkere med egne bilder 🐰

    1. Du ble veldig fin på håret da, Så ja jeg forstår at du velger den frisøren.
      Og gatekunsten er som vanlig helt rå.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg