Bunny beklager!

Beklager virkelig. Jeg er på Oslo-tur og koser meg som dere sikkert har fått med dere, og jeg har vært ubetenksom iht at jeg har lovet at julekalenderinnleggene mine skal postes hver morgen og kveld klokken åtte. Altså 08:00 og 20:00. I kveld rekker jeg altså ikke dette til klokken 20:00, for jeg er på et heftig arrangement. Men jeg lover at innlegget vil komme i løpet av kvelden, straks jeg er hjemme igjen. Takk for forståelse, tålmodighet og for at dere deltar på julekalenderen. Verdsettes virkelig!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#julekalender #moro #julegøy #oslo #arrangement #konsert #adventskalender #bloggflax #jul #flax #rockefeller #bunny #bunnytrash

4 kommentarer
    1. You are sooooo foregiven 😜.
      Eg har ikkje hatt tid til å sjekka allikevel, då eg har steika Danske peparkaker i kveld 😊. Så nå kan jula berre koma 🤣, for nå er “dei danske” i box.
      Tidlegare i dag, henta eg svigerfar på “heimen”, og hadde han med på juletrehandel, så det nermar seg, det nermar seg 😊.
      Og som vanleg gleder eg meg mest til det heile er over, og dei daglege rutinene kjem i gjenge igjen 😜.

      1. Så de er ikke norske når de blir unnfanget i Norge? 😜😂 her kjører vi kunstig juletre på 13de året tror jeg. Kan jeg spørre hva du betalte fir det treet? Tipper det ble veldig dyr vedfyring. Du gleder deg til jula er overstått du? Jeg gleder meg til lutefisk 😜

        1. Der står Danske i oppskrifta, så då får dei heite det 😜.
          Kvar oppskrifta kjem i frå, veit eg ikkje. Eg fekk ho av mor, og hu fekk ho av si mor. Kor longt tilbake det går, ja, det må fuglane vita.
          Det var ikkje eg som betalte, men svigerfar betalte kr 800,- for ei edelgran.
          Eg skal ha vanleg norsk gran, og betalte kr 500,- i fjord.
          Plastikk? Nei takk, då kan eg vera utan 🤣.
          Ja, lutefisken gleder eg meg til 😀. Den bruker me å ha på kvelden på pitje littla julafta. Då brukar julegjesten vår frå Stavanger å koma.
          Ellers brukar eg å lure meg til å ha lutefisk når kjerringa er bortreist.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg