Bra eller dårlig humor?

Som noen av dere vet har jeg tilbragt en langhelg i nordnorge og jeg kom hjem derfra sent mandag kveld. På tross av masse venting, forsinkelser og tull under selve reisen, så ble oppholdet i nord uansett kjempevellykket, det bar nydelig vær fra begynnelse til ende, og jeg møtte fiiiine folk 🥰

Jeg besøkte to utesteder og ble litt forundret over mat- og drikkekartene på disse to stedene. Det første jeg viser til syntes jeg selv var en morsom meny, særlig den første retten, selv om jeg ble forundret over at denne retten ble servert i oddetall og faktisk ikke partall (se bildet under) 😂

Det andre kartet er drinker, og jeg lo ikke, personlig synes jeg det ikke er morsomt, bare dumt. Man drar ut på byen for å hygge seg, ha en litt trivelig kveld med et par tre venner og slippe tenke på elendigheta, så er dette hva man får servert (se bildet under) 😳

Er det bare meg eller som har slike reaksjoner på disse menyene? Kanskje jeg har helt rævva humor eller? Hva mener du? 🤪

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#city #verftet #humor #nordnorge #harstad

9 kommentarer

Siste innlegg