Bobler i Happy-glass!

Her startet vi kvelden med å fylle de nye Champagne-glassene mine med bobler. Det ene glasset fikk jeg i bursdagsgave av et vennepar. Dette glasset var det siste som var å oppdrive i Drammen. Jeg har ønsket meg disse lenge. Så da vi var i Harstad sist helg kjøpte jeg selv et til. Disse glassene heter «Happy» fra Magnor. Skal etterhvert ha to til 😜

Jeg synes de er lekre!

Boblene fikk jeg fra en kompis. Rosé fra Italia. Spumante d’Italia. Pizzolato. Lekker flaske da, og den var faktisk litt god!

Nå kommer det folk og jeg har blandet meg min «spesielle» drink, så får vi se hvor det går herfra 😜😂😂

Ha en riktig fin lørdag kveld alle sammen, ja til livet og kjærligheten! Kos dere masse!! 😘


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#elvefestival #bobler #pizzolato #happy #magnor #drammen

15 kommentarer

Siste innlegg