Bloggtips!

Heisann medbloggere og andre dette måtte angå. Jeg ville bare komme med noen råd her. Når dere som selv skriver blogg, enten det er her på blogg.no, eller andre plattformer. Når dere kommenterer andres blogginnlegg så er det lurt å bruke det navnet dere har på bloggen deres, og fylle inn bloggadressen deres i feltet hvor det står nettsted (se bildet under). Da lager dere en link hvor andre lesere og bloggere kan klikke seg inn på din blogg. Dette kan faktisk generere en del lesere. Dette med linking, både i innlegg og kommentarfelt er en del av blogging som gir klikk!

En annen ting er at det er lettere for den du kommenterer hos å skille den ene fra den andre. Jeg har fem som heter Kari som innimellom kommenterer i min blogg. Enda er det et par av dem jeg ikke har helt greid å skille fra hverandre. Så et godt tips er å linke til bloggen sin hvis en har blogg, og lesere uten blogg kan gjerne bruke første bokstav av etternavnet sitt eller et symbol når man har et navn som er populært.

Medbloggere bruk deres bloggnavn i kommentarfeltene, heter bloggen din DIVA, så ikke skriv Jorunn når du kommenterer, men som sagt, det er veldig lurt å linke!!

Ellers er et godt tips å være snill med Bunny!!

Fin fin kveld alle sammen 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #kommentarer #råd #tips #bunnytrash #bunny

23 kommentarer
    1. Et lurt tips – og helt nødvendig som du sier når mange heter det samme….! Jeg vil jo helst at folk skal kjenne meg når jeg kommenterer…. 🙂

      1. Ja veldig greit, for nå ser jeg at du er du som har akkurat den bloggen. Det ser alle andre også. Men hadde du skrevet for eksempel Anne og ikke lagt ved bloggadressen, så er det bare confusing, jeg hadde ikke visst at du blogger. Jeg har hatt noen bloggere som faste lesere over lang tid, plutselig et halvt år etter oppdager jeg at de også blogger 😂

    2. Veldig bra tips!🤗👌🏻
      Det kommer jo stadig nye bloggere og det er alltid kjekt å bli minnet på dette.😊
      Det er ikke alltid like lett å vite om de som kommenterer har blogg eller ikke.😅

      1. Det er bloggere som har holdt på lenge som ikke linker til bloggen sin, og faktisk bruker navn som ikke samsvarer med bloggen heller. Når jeg oppdager det etter å ha kommunisert med disse i flere måneder så tenker jeg at det er greit å si noe 😜🐰

    3. Jeg har fast innfelling, som kommer inn automatisk hvis jeg er innlogget samtidig. Frodith, Frodith og Frodith over hele fjøla, enda jeg heeeter Solfrid 😂

      1. Jeg har det slik jeg også. Og jeg liker veldig godt at du bruker Frodith da bloggen heter det samme, selv om Solfrid hadde vært veldig greit også da det er originalt. Det er verre med Kari, Kari, Kari, Kari og Kari 🤪

        1. Ja eg ville være litt anonym i starten, i forhold til dette må ed å ikke kunne google mm eh på navn og finne bloggen. Ønsket ikke at elever og foreldre skulle finne. Ikke fordi jeg skriver noe “hemmelig”, vi are ønsket å skille privat og jobb mest mulig. Derfor viktig å bruke Frodith over alt. 😊Nå nevner jeg av og til i bloggen hva mitt ekte navn er 😁

      1. Absolutt, og være helt sikker på hvem det er. Connie hadde jeg skjønt var deg da jeg bare har hatt kjennskap til to Connie i hele mitt liv. Men jeg kjenner flere titalls Anne 🤪

    4. Jeg er visst “den vanskelige” i mange sammenhenger. Ikke drikker jeg kaffe, bare te. Ikke liker jeg øl, bare smirnoff ice, og i tillegg tåler jeg hverken det ene eller det andre av mat. Burde nok ha hatt et mer spesielt navn enn Kari 😂

      1. Jeg er veldig glad du linker til bloggen din, for det er ikke deg Kari som er vanskelig å vite hvem du er, haha.. det er «de andre» som jeg må sjekke IPen til for å vite hvem som er hvem, og nå er det dukket opp enda en til, så her inne er alt helt Kari-Kari-Kari-Karikari 😜😂

    5. Smart tips dette. Når jeg kommenterer til andre bloggere her inne er jeg pålogget på min egen blogg, og da ser jeg at jeg er er logget inn som det tittelen på bloggen min er. Jeg bruker fornavnet mitt der jeg skriver navn, men etternavnet mitt ønsker jeg ikke å skrive.

      Selv har jeg blogglesere som dessverre ikke blogger lengre som kommenterer på blogginnleggene mine, og et par av dem skriver kun navnet sitt og mailadressen. De har jo ingen blogg å henvise til, men så lenge jeg vet hvem dette gjelder så går det bra 😊

      Fin onsdag til deg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg