BloggFlax Julekalender Luke 3

Dere vet jo nå hvordan konseptet er, og at det er den som ligger som nummer 3 på Topplisten som vinner flaxlodd i dag?! Altså den første av to vinnere i dag, for her er extrasjanse også vet dere, hehe..

JuleBunnyens bakvendtkalender har bare to dager igjen etter denne, så enjoy the show og følg med, det skjer noe her i romjula 😜

Anyways, som nummer 3 på Topplisten ligger «Vibbedille» og hun er en ære for meg å presentere i bloggen her, so most definetly! Og «Vibbedille» er Gro Vibeke Najèm, en av de kuleste damene i bloggernes verden i dag, og kanskje muligens den som har driftet en blogg lengst av oss alle. Veteran!

Vibbe er navnet jeg bruker mest på vår mer enn ivrige håndarbeid- og strikkeblogger fra Tananger, Sola i Stavanger. Her snakker vi en blogger med en enorm personlighet, og så mye ting og tang og greier for seg at det er ikke mulig, ikke for meg ihvertfall, å henge/følge med, jeg blir bare sittende å gape.

«Vibbedille» er gift med sin Ali og sammen har de to voksne barn, Vibbe er ingen ungdom, men veldig langt fra gammal kjærring, akkurat der hun skal være, uten alder og tidløs. Hun beskriver seg selv som en livsnyter, for hun har blitt flinkere og flinkere til å kose seg og roe ned, selv om det på meg virker som om hun bor på hobbyrommet. Og strikke gjør hun jo stort sett alltid.

Link: Vibbedille går for verdensrekord (Stavanger Aftenblad)

Gro Vibeke bare klør etter å skape noe, hun er kunstner og grafisk designer, at hun liker det hun driver med og at hun er blitt en av de lengstlevende bloggene i dag, over 15 år med blogging faktisk, det kan man skjønne. Jeg husker henne godt fra den gang, eller jeg husker at jeg så «tante er fortsatt gal» farende opp og ned på alle blogglister. I dag er hun «Vibbedille», roligere og holder seg veldig stabilt blant de øverste på Topplisten.

Strikkeglede, hobbykos og garngalskap er typiske Vibbedille-ord, sammen med ord som inneholder W. God kwell. Muligens bloggerverdenens mest kreative og mest generøse. Jeg personlig har fått mye fint fra Vibbe, mer enn hun selv aner. Jeg elsker Vibrator og Dildo og bruker Vibbe-armbånd hele tiden. Tusen takk for julekort også da, det kom nå i dag, og er utrolig verdsatt!

Dette er ei dame med bein i nesa som tør å si fra, eller tør og tør, hun sier fra når hun føler noen må, ingen poeng å legge et tørkle over saken. Ikke slik å forstå at hun blander seg i alt mulig, men hun holder ikke tilbake for være den som slår et slag for den gode sak.

Engasjert, allsidig og et forbilde. Bedriver veldedighet og gjør mye for andre menneskers livskvalitet og hverdag, hun gjør virkelig det hun kan for og bidra og spre glede hos og for andre.

Gratulerer med flaxlodd, jeg digger deg «Vibbedille»!!

Midtveisilivet

Dagens vinner av Extrasjansen er ei dame som jeg ikke kjenner like godt til som Vibbe, men vi har hilst/vært innom hverandre, ei dame hvis blogg ligger akkurat i dag som nummer 92 i dag på Topplisten, og det betyr BloggFlax for «Midtveisilivet».

Det er ikke så veldig lenge siden jeg oppdaget denne bloggen, og jeg husker jeg kommenterte et innlegg hvor hun som drifter bloggen lovet en variert blogg hvor blant annet politikk ville bli en del av konseptet. Jeg skrev at jeg håper ikke hun er av de som følger strømmen og skal være politisk korrekt hele tiden.

Jeg måtte bare, for jeg liker at folk tenker selv og tør gå motstrøms. «Midtveisilivet» svarte at hun anså seg ikke som politisk korrekt, hehe..

Her finner du en skrivelysten voksen kvinnes dyptgående tanker om mangt og mye. Hun heter Nina-Elizabeth Ingleson, gift og bor på Larkollen utenfor Moss, så hvis hun tar noen svømmetak så er hun ikke så langt unna å besøke meg.

Noen ganger handler bloggen til Nina-Elizabeth om helt hverdagslige ting, mens andre ganger tar hun et dypdykk inn i sjelen og undrer seg over det som mange kaller for et liv!

Dette er såvisst «Midtveisilivet» sin blogg hvor hun deler sine tanker om livet, døden og kjærligheten! Hun introduserer gjestebloggere og kjører adventskalender, noe for enhver. Jeg tror vi bloggere kommer til å se mye til denne dama fremover, og ihvertfall jeg gleder meg til det, og mer av det politisk ukorrekte.

Gratulerer med BloggFlax!! 😜👍🏾

Hør denne 👇🏾

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vibbedille #tanteerfortsattgal #sola #tananger #stavanger #midveisilivet #larkollen #moss #bakvendtkalender #bloggjulekalender #blogger #freddykalas #heyho #adventskalender #blogging #zipliner #vikersund #vikersundbakken #bloggflax #flaxlodd #julegøy #bloggere #julestemning #jul #bunnytrash

9 kommentarer
    1. Jeg er en ivrig leser av Vibbedille, og har vært det lenge. Så gratulerer så masse til henne ♥ Jeg elsker det kreative, nesten så jeg mister pusten av og til. Og hun virker til å alltid være på farten. Jeg har ikke møtt henne, tror jeg. Hvis vi ikke helt uanende har støtt på hverandre på ett eller annet kjøpesenter eller noe lignende 😉 Hun virker i alle fall veldig stødig og koselig ♥
      Kjekt når de bloggerne jeg leser vinner noe ♥
      Ha en superfin bittelille julaften ♥

      1. Energibombe av en blogg sant! Den dama er jeg utrolig glad for å ha stiftet bekjentskap med, vi tenker mye likt selv om vi er på hver vår side i enkelte aktuelle temaer, men hun ser mennesket bak meningene og hvor ting kommer fra, det er en utrolig god egenskap. Fin fin bittelille julaften til deg også Eva 🥰

    2. Kanskje jeg følte noe lignende en gang i tiden, og da hun ble bevisst på at det var slik jeg følte det så endret det seg veldig. Fra å bevege oss på samme plattformer gjennom mange år uten kontakt, så er Vibbedille i dag en av de jeg virkelig har god dialog ned når vi prates. Hun tar seg tid innimellom alle de greiene hun styrer med, hahaha.. Liker veldig godt at hun tok tredjeplassen på lista i dag, for de to øverste er jo på en måte reserverte plasser. Og «Midtveisilivet» ser jeg fram til å lese mer fra i fremtiden. En veldig bra dag for julekalenderen dette. Ha en fin fin bittelille julaften Ingvild 🥰

      1. Tusen takk <3. Og det er det som er så fint her, en får åpna øynene å forstår mer. Vet V har hatt store utfordringer, men til tross står hun på med å være så kreativ og syns M har veldig gode tekster. Glad på deres vegne og vel fortjent at begge vant. Riktig fin dag til deg og <3

    3. JUHUUU Så gøy da!! 😀 Takk skal du pigede ha <3
      Ok, da har me en deal, vinner eg stooor premie så vet eg hvor du bor 🙂
      Eg kjøper aldri skrapelodd, eller spiller Lotto f.eks, mor mi gjør så eg håper jo alltid at hun kicker til med en skikkelig premie 🙂 TENK om eg vinner!? Muligens du har adressen min? Hvis ikkje: Risaberg Terrassen 16, 4056 Tananger 🙂
      Kos deg masse og ha en herlige jul 🙂

      Go`klem Vibbedille 🙂

      1. Haha.. krysser virkelig det jeg har for at du vinner, det hadde vært OMEGA!! Normalt så sender jeg beskjed til de som vinner, for å få adresse, men til deg gadd jeg ikke for din har jeg 😜😂👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg