BloggFlax Julekalender Luke 22

Da kan jeg ønske velkommen til bakvendtkalenderens dag 3 av hvor mine kjære medbloggere hver dag fram til og med julaften har en sjanse til å oppleve litt BloggFlax og en spennende mulighet til å vinne 1 million kroner!

Link: BloggFlax Julekalender Dag 1

Link: BloggFlax Julekalender Dag 2

I dag er det to vinnere av BloggFlax, og to blogger som skal presenteres. Den ene er den som har plasseringen på antall dager igjen til julaften, hvilket er 22 dager, og på den plasseringen befinner «Maren Erdvik» seg. Frøken Erdvik var den som hadde BloggFlax i går også, snakk om BloggFlax og gratulerer så masse til Maren som virkelig BloggFlaxer for tiden.

Så var det litt om Maren og bloggen hennes: vi snakker her om en ung dame i Kristiansand som har har såpass suksess at hun forsømmer sin blogg da hun i det daglige fungerer som sykepleier såvidt jeg forstår. Ut fra hva jeg kan se så hun pusser tenna sine hver morgen og kveld, hun har brunt hår og blå øyne, og hun støtter koronavaksineprogrammet.

Bloggen består av reklame og antydninger om at blogging er dødfødt. Før hun «forsvant» har hun ikke har lagt ut et innlegg siden 18/11, og da med dager og ukers mellomrom før det, kunne hun fortelle at kjæresten Magnus som hun besøkte Drammen sammen med, nå er hennes samboer, da de har kjøpt nytt og flott hus med vakre kraner og dusjhoder. Det som ikke ble nevnt i gårdagens presentasjon er at bloggen til Maren består en hel del av ‘vlogger’, altså små videoer. Så de som er interessert i å se og høre Maren prate kan klikke seg inn på bloggen hennes ved å klikke på linkene over her (navnet hennes).

Fra dagens bloggdatoplassering til randomblogg hvor jeg har bedt snuppen min si et tall mellom 1-100 og han svarte 44 så har det seg slik at den som har denne plasseringen på blogg.no sin toppliste også er dagens vinner av et Flaxlodd.

Det jeg synes er extra moro er at nummer 44, denne plasseringen har i dag «LenaLykke» en blogg jeg besøker fast gjort krav på.

Personen bak er en flott ung mamma til en tenåring. Lena har russisk opphav, og etter det mange års erfaring fra Harstad (byen jeg vokste opp) så flyttet hun til Stavangerområdet og ser ut til å trives veldig godt der. Her har vi dame som leverer en veldig positiv og variert blogg hvor man finner alt fra motereportasjer som dagens antrekk, hun leverer hudpleie og skjønnhetstips og de sterkeste meningsytringer og uttalelser i skjønn forening! Det kommer blant annet fram i bloggen at Lena er botox-resistent og at hun ikke vil blogge om sex, ihvertfall ikke eget sexliv.

Så da vet vi at hun har et, hehe..

Lena var tidligere kjent som «Tastaturheksa», men i dag er hun «LenaLykke» hvis blogg er virkelig verdt noen besøk da hun vitterlig leverer noe for enhver smak!

Dagens BloggFlaxere vil få en julehilsen fra meg i sitt kommentarfelt i sin respektive blogg, og de som da gir meg sin postadresse vil få tilsendt et Flax-lodd fra selveste Bunny Trash med muligheter til å vinne 1 million. Tusen takk for at dere stakk innom, men husk, i morgen er det duket for flere overraskelser og julehilsener fra den kuleste juleBunny ever 😜

Lytt til låta under! Enjoy dagen!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#marenerdvik #lenalykke #julekalender #moro #julegøy #overraskelse #adventskalender #bloggflax #lena #tastaturheksa #jul #flax #blogg #blogger #bloggere #bunnytrash

14 kommentarer
    1. Så koselig adventskalender du har ♥ Jeg har falt ut av lista stort sett, da jeg knapt nok klarer å bevege fingrene nok til å skrive noe særlig, så da blir det ikke så mye besøk i bloggen min. Men Lena fortjener denne hyggelige overraskelsen. Hun er like søt i virkeligheten som i bloggen kan jeg bekrefte ♥
      Ha en herlig flott førjulsdag ♥

      1. Tusen takk, ja du er savnet, og Lena Lykke har jeg et meget godt inntrykk av, liker henne. Veldig hyggelig å se navnet ditt her igjen, og riktig trivelig dag til deg 🥰

    2. Herlig – så gøy. Gratulerer til dagens vinnere…….
      Leser ikke disse bloggene jeg, men leste Tastaturheks før! Men man kan ikke rekke overalt..Sånn er det bare!
      Flott kalender!

      1. Fine blogger egentlig, den første, altså Dedication var ny for meg, men må si at den hadde masse flotte bilder og variert innhold, bildene fra Mexico var jo nesten så jeg ble grønn av misunnelse, haha.. og gode proteinrike oppskrifter på snacksmat. I går og i dag var jo samme vinner, altså Maren Erdvik, også ny for meg. Hun har en del videoer som de kaller «vlogger» og de kan jo være interessante, men bilder og tekst er mer min greie. LenaLykke følger jeg, hun er en original og stråler positivitet. Men det er som du sier, en kan ikke rekke overalt, så da er jo denne kalenderen en fin mulighet til å sjekke ut litt nytt 😜 hyggelig at du likte kalenderen 😜🥰

    3. Har en mistanke om at flertallet av bloggere ikke er veldig interessert i dine “dyptgående” analyser om sin blogg på din offentlige blogg.

      1. Ironisk at de to første var helt fremmed for meg, begge sykepleiere, jevnaldrende og hadde mye felles. Joda, fine blogger, men jeg som du følger bare Lena av disse. Takk, får se hva kalenderen har å by på i morgen 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg