Bare litt kårånna!

Ja nå er det på tide å snakke litt om kårånna igjen. Jeg leser at det er registrert 156 cåvid-relaterte dødsfall i Uke 10. Det etter 152 dødsfall med cåvid i uke 9. Det har altså omkommet 308 mennesker med kårånna de to siste ukene, og media er veldig stille om det. Veeeeldig stille..

Er ikke det besynderlig etter alle skrekkoppslagene vi har måttet leve med fra den kanten i nesten to år?

Tenk litt på at det på to uker i år er «bare» 141 mindre som har dødd med cåvid enn hele 2020 tilsammen, det dør altså nå flere cårånnarelaterte siste måneden, enn i hele 2020. Dette til tross for at omikron-varianten er en langt mildere variant enn de vi har hatt tidligere, og til tross for at vi har vaksinert nesten hele befolkningen i 2022 og ingen vaksinerte i 2020. Så hva gjør vaksinene, har dere tenkt på det?

Det er nå slik at 23% av de «cåvid-innlagte» er uvaksinerte og 66% er vaksinerte. Siden vaksinen kom er 44% av de døde uvaksinerte og 55.9% vaksinerte. Husk også at mange av de som bare har tatt en og to doser regnes i dag som uvaksinerte.

Så hva gjør vaksinene?

Jeg tenker at vi alle nå kan kan begynne å bli enige om at disse vaksinene ikke leverer slik som de lovet, så langt derifra, det trenger man vel ikke diskutere engang. Eneste er de stemmene som har uttalt at disse vaksinene har motsatt effekt. Jeg tenker litt på de stemmene innimellom nå, for jeg begynner å bli redd de har rett..

En ting er sikkert, det er blitt veldig stille i media. De siste 4 ukene har det nemlig «bare» omkommet 22.8% uvaksinerte og 75.7% vaksinerte.

Fremdeles er jeg uvaksinert, fremdeles kan jeg ikke få bivirkninger av dette de kaller vaksiner, fremdeles har jeg ikke hatt kårånna. Men nå er det jaggu ikke mange igjen av vaksinerte jeg kjenner som ikke har vært smitta. Vi skulle egentlig i jubileum til noen vi kjenner nå kommende lørdag. 10 års bryllupsdag. Det er nå blitt avlyst da både brura og brudgommen som er både «fullvaksinerte» i hue og rævva og har fått boosterdoser og hva det kalles har blitt smitta. Nå rapporteres det derfra om søvnløshet, verkinger og feber. Hurra for at de tok vaksiner!

Tenk på hvor syke de ville blitt uten, eller.. 🤔

Med ukesrapportene fra Folkehelseinstituttet så kan en jo virkelig lure hva som foregår. Men det popper vel opp noen overskrifter når det er på tide med vårdosen?! Altså dose 4? Ihvertfall ifølge media 🙃

Link: FHI Ukesrapporter.

Husk å lese dette: «Viktig, viktig!!»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#fhi #folkehelseinnstituttet #ukesrapporter #norge #bunny #bunnytrash

12 kommentarer
    1. Nå var det på tide med et innlegg om denne pesten ja!
      Når amerkanerne nå snakker om dose nr. 4 .- så er det ikke rare greiene tenker jeg..
      Mest saltvann!
      Merkelige greier, det har vært farlig i to år og så forandret alt seg gjennom en natt og da var hele samfunnet åpent igjen!
      Skjønner ikke så mye jeg, bare en enkel sjel fra Kråkerøy! 🥰

    2. Phu 😊. Eg trudde det var du som hadde fått svineriet, når eg såg testen.
      Det måtte jo vera nokon som var vaxxa både i haudet og ræva. Slik er det her og, og eg som ikkje er vaxxa, og stort sett gir ein god dag i alle smitteverntiltak, eg har så longt gått fri 😊. Heldegvis er der berre ein eg veit kven var, som har vandra hinsides med det. Spørsmålet er om det var det som førte til hjertestans, eller ikkje 🤔.
      Nå skal me ikkje ropa for høgt, for me kan enda få det, men det får tida syne.
      Eg fekk lyst til å rope høgt her ein kveld 😡. Fru Stoltenberg i FHI, sat på fjernsynet og sa me kunne slappa av, då der var ferre som døyde med corona, enn der var som døyde av vanleg influensa i normalår 😡.
      Ja, og i 2020 og 2021 var der enda ferre som døyde med corona, enn der er nå, men me som sa noko om det, vart “hudfletta”, og kalla både det eine og det andre. Antivaxar og konspirasjonsteoretikar var vel blant det finaste me vart kalla.
      Kvar er alle idiotane og rasshøla nå?
      Skal dei ikkje “hudfletta” fru Stoltenberg?

      1. Får nok påvist jeg også etterhvert, men akkurat det bekymrer meg ikke. Det eneste som bekymrer meg oppriktig er segregeringspasset, der er så mye, og så omfattende.. og det handler ikke om hva folk flest tror.

        1. Ja, det er vel ikkje til å unngå, men sidan papira frå Pfizer, som var hemmelegstemla i 75 år, men høgsterett i Texas krevde utlevert, seier at ei av biverknadane av “vaksina” var corona, har me mindre sjanse til å få det, enn dei “vaksinerte”.
          Dette gir og meining til at dei landa med flest “vaksinerte”, er dei som har høgast spreidning.

      1. Ser jo hvilken vei det går, så for meg er det ikke så spennende. Egentlig prøver jeg å ikke tenke så mye på det, men må belyse ting i håp om at flere «våkner». Det jobbes iherdig med det «koronapasset», og den som bare har en anelse virksomhet mellom ørene burde skjønne at dét handler ikke om smittevern, men noe helt annet.

    3. Det er bare en ting å si det er for jæ…ig. På document tv har rebecca intervjuet lege fra australia hun sier det som sant er, og det ligner sykt mye på det som kom fram hos grandjury (antar du vet). Svært ubehagelig og illevarslende, ble selv lurt til å ta to vaksiner siste i juni.2021 før jeg skjønte greia, det samme har mine 3 sønner i 20 åra og min kone. har heldigvis gått bra med oss, to av sønnene mine var syk i omtrent 14 dager av vanlig influensa. Helt unormalt hos friske unge mennesker i god form. samboeren til den ene var uvaksinert og ble ikke syk i det hele. en lege som var med i grand jury mente de fleste piggproteinene var borte etter 4 mnd, så håper at vi slipper unna noe verre. Tror det er viktig å ta D, vitaminer pluss zink og selen for dem som har blitt vaksinert for å få tilbake immunforsvaret til kroppen. Vi tar iallefall det. Glad vi ikke tok flere vaksiner iallefall, det er visst dem med booster som sliter mest.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg