Barbie filmen – stakkars Allan!

Jeg hadde jo veldig lyst å se denne Barbie-filmen med Margot Robbie og proklamerte dette for snuppen min som overhodet ikke hadde lyst. Etter jeg da gikk ut i sosiale media med anklagen om at snuppen min er en homo som ikke virker, da ombestemte han seg, haha.. så i dag, nettopp nå har vi vært og sett denne filmen, begge to ikledd paljetter, rosa og glitter!

Vi gjorde nesten en helaften av dette og inntok kebab på Taki-hjørnet, og stilte opp til photo-shoot på det rosa teppet. Ble litt stive da, med så mange andre som tilskuere rundt oss. Men morsomt var det at det kom folk ut fra forrige forestilling, som hadde vært å sett før oss, hvor ei lita jente sier til moren sin at hun skulle ønske at hennes Ken-dukker kunne se mer ut som snuppen min og meg! Herlig, bare herlig, men SÅ flott blir nok aldri Ken!

Med to timers underholdning er det greit å ha noe snacks med seg, så for min del ble det Solo Super, Kvikk lunsj og ostepop. Filmen var i gang, og den var like sprø som da jeg så en Margot Robbie-film på kino forrige gang, nemlig «Birds of Prey (and the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn)». Barbie-filmen var totalt «wacky», koko koko, sprø, full av farger, ispedd en del budskaper mange bør ta til seg, masse originale karakterer og kule klær, musikk, sang, dans, humor, retro-neon og fullstendig vanvittig, ren og skjær – galskap!

Jada, Ken er nok homo, men hverken han eller Barbie ser ut til å skjønne det, haha.. en som derimot hadde skjønt en del var Allan, han hadde skjønt at alt var galskap kan man si. Stakkars Allan, en gravid kone som han ikke ble observert et sekund sammen med gjennom hele filmen, noe som er veldig rart da ingen i barbieuniverset har kjønnsorganer (noe jeg fant veldig underlig i oppveksten). Allan har nok problemer med å skjønne hvordan kona ble gravid, uten at noe ble sagt om dét, jeg dævver, men derimot holdt han seg inne med Barbiene, og prøvde fortvilt å rømme fra Ken-dukkene som skulle endre grunnloven og lage Ken-univers (pride-propaganda?), hahaha.. jeg dævver enda mer!! Dere må se denne filmen folkens, gutter, jenter, kvinner, menn.. og dere gutta boys, gjør dere klare til å få krenket manndommen deres for alt den er verdt!! Eller.. le!!

Anyways, jeg storkosa meg jeg. Jeg elsker wacky, koko, helsprø fantasiverdener i masse farger og med havfruer med blått og lilla hår og hva det måtte være. Jeg vet mange som kjenner snuppen min og meg ville trodd at dette er en film jeg bare ville ristet på hodet av, og snuppen min ville satt hæla i taket av. Men nå er det slik, at jeg elsket filmen, han hatet den! Galskapen lenge leve – på film!

Jada, jeg hadde Barbie-dukker som barn!

Barbie ruuuuler!!

Kos dere på kino folkens!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#barbie #kino #bunnytrash #bunny

26 kommentarer
    1. Jeg fikk diverse Barbie dukker som barn, men ble aldri helt fortrolige med de. Sikkert min manglende evne til å like kunstige kropper. Men, kjære Bunny, det jeg virkelig liker, det er det siste bildet på dette innlegget. FY SØREN så flotte dere er, du og Snuppen din. Takk for at du er tilbake, du er en viktig og meget god stemme i et virvar av usakligheter. God kveld til deg og han du er aller mest glad i. God klem fra Birgitte

      1. Takk for en veldig hyggelig kommentar. Er enda litt ambivalent til å blogge igjen, men vi får se, jobber med saken. Takk igjen 🥰🐰

    2. Dokk rula den photoshooten!
      Men du??? Ostepop på kino?? Hadde du med våtservietter eller spisepinner? I wonder! haha
      Kjekt å kose seg mitt i uka og ikkje minst viktig 🙂

      Klem Vibbe

    3. Ostepop spises med en strikkepinne. Denne spidder man ostepoppe med. Mindre søl, og så tar det “dessverre” litt lengre tid å tømme posen 😘. Dessverre er ostepop omtrent det beste som finnes….. Frokost, lunsj, you name it. Er ikke avhengig altså 😅

          1. Bare én ting, enten hater man filmen, eller så elsker man den. Virker ikke til å være noen mellomting her, bare enten eller 😜

    4. Frister nesten til å slenge meg med datter og datterdatter på kino. Har jo fått ny kino i byen, så på tide å sjekke den. Likte jakka di. Skikkelig stilig.
      Et godt tips når man gir seg ostepoppen i vold er disse små sakene ( skaft med to pinner) som man stikker inn i maisen når de er grilla. Null klissete fingre og ikke tar de all verdens plass å ha med heller. Elsker ostepopp og hater klissete fingre.
      Liv

      1. Bare nesten? Karakteristikkene av menn og patriarker burde vel friste nok tenker jeg. I tillegg til fargegleden og den fullstendige galskapen i dette koko-universet må da friste. Jeg tenker strikke- og grillpinne blir ansett som våpen på byen, dette er Drammen, så det holder med våtservietter for min del 🤪

    5. Årh ! Digger stilene , rosa sjorte og paljetter <3 Så fine dere er !
      Jeg elsket barbie som liten, men også skjønte jeg litt som barn at ken var ikke hetro. jeg hentet "action mam" dukkene til broren min og barbiene giftet seg med de, og fikk barn med de. Men ken dukken var bestevenn til barbie dukkene mine hehe . har Også alltid skurret litt på det som barn hvorfor de ikke hadde kjønnsorganer. lol. hehe xD

      Det var så skjønt å lese om hun lille jenta som øsnket at neste ken dukken skulle være som dere <3 Fantastisk !

      1. Lett å bli bitt, særlig når det er SÅ mye rosa!! Men gi dere, ser ut til at alle henger seg opp i ostepoppen min!! Nei, ingen klager, eller jeg har aldri fått noen klage, og jeg kjøper alltid ostepop når filmen varer lengre enn 1,5 time 😜

    6. Så trivelig å lese bloggen din igjen ❤️ veldig glad for at du fortsetter 👍 Og hmm hakke vært på kino på 20 år men pga din beskrivelse fikk jeg faktisk lyst til å drasse med gubben på en “date” .hmm Også såååååå fine dere er ❤️🥰
      Stoor klem fra oss i Hakkebakkeskogen ❤️

    7. Jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å se filmen, etter å ha hørt så mye negativt om den. Nå ble jeg fristet til å gå allikevel, og får se om jeg får med meg noen 🤔

    8. Det bildet må jeg også si noe om, jeg må si at dere kler hverandre, dere er så flotte sammen.

      1. Vel, samboeren min hatet den, han sa dette var den dårligste filmen han noen gang har sett 😜 takk for titten og velkommen innom igjen 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg