Bad Liar

Snuppen min sitter og har «TikTok live» og jeg ligger på sofaen og lytter. Plutselig var der noen som spurte han om han liker musikken til Imagine Dragons. Ja svarer han, men at det er mest jeg som hører på dem. Så da spurte vedkommende om hvilken sang som er den jeg liker best, hvilken som er min favorittlåt av dem? Ja, det var jo noe å tenke på, for jeg liker praktisk talt alt av Imagine Dragons, musikken er bare råbra. Men mens jeg reflekterte over dette så innså jeg jo at det er det låten «Bad Liar» som «fanget» meg og gjorde at jeg begynte høre på dem.

Oh, hush, my dear, it’s been a difficult yearAnd terrors don’t prey on Innocent victimsTrust me, darling, trust me, darlingIt’s been a loveless yearI’m a man of three fearsIntegrity, faith and Crocodile tearsTrust me, darling, trust me, darling
So look me in the eyes
Tell me what you seePerfect paradiseTearing at the seamsI wish I could escapeI don’t wanna fake itWish I could erase itMake your heart believe
But I’m a bad liar, bad liar
Now you knowNow you knowI’m a bad liar, bad liarNow you know, you’re free to go (go)
Er ikke annet å si at dette er et fantastisk stykke kunst, nydelig melodi, utrolig bra tekst, en veldig sterk låt. Dere som ikke har hørt den burde spille den nå!
Riktig god natt alle sammen 🐰

 

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#imaginedragons #badliar #bunnytrash #bunny

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg